Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sorry maar ik vind dat je hem zeker niet nog lager moet laten zakken, nu maak je er een soort low rider van en dat vind ik niet echt passen bij een Golfje... Maarja tis jou auto... :7

SSSSSST!

Rullez, lagerrrrrrrrrr, wanneer gaan de trekkerbanden eraf?

Dat zal al een hoop schelen, welke wielen komen er onder in de zomer?

Haha sowieso, weet nog niet heb hier nog Land Rover velgen liggen. Weet alleen nog niet of ik ze ga ruilen..

En dan kan je schuin over een vluchtheuvel. Wat een plezier om mee te rijden :puh:.

Voordeel is dat het mooi staat xD.

Hier in nederland mag je niet over een vluchheuvel rijden...

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar ik vind dat je hem zeker niet nog lager moet laten zakken, nu maak je er een soort low rider van en dat vind ik niet echt passen bij een Golfje... Maarja tis jou auto... :7

SSSSSST!

Rullez, lagerrrrrrrrrr, wanneer gaan de trekkerbanden eraf?

Dat zal al een hoop schelen, welke wielen komen er onder in de zomer?

Haha sowieso, weet nog niet heb hier nog Land Rover velgen liggen. Weet alleen nog niet of ik ze ga ruilen..

En dan kan je schuin over een vluchtheuvel. Wat een plezier om mee te rijden :puh:.

Voordeel is dat het mooi staat xD.

Hier in nederland mag je niet over een vluchheuvel rijden...

Met vluchtheuvel bedoel ik dan ook de verkeersdrempels.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry maar ik vind dat je hem zeker niet nog lager moet laten zakken, nu maak je er een soort low rider van en dat vind ik niet echt passen bij een Golfje... Maarja tis jou auto... :7

SSSSSST!

Rullez, lagerrrrrrrrrr, wanneer gaan de trekkerbanden eraf?

Dat zal al een hoop schelen, welke wielen komen er onder in de zomer?

Haha sowieso, weet nog niet heb hier nog Land Rover velgen liggen. Weet alleen nog niet of ik ze ga ruilen..

En dan kan je schuin over een vluchtheuvel. Wat een plezier om mee te rijden :puh:.

Voordeel is dat het mooi staat xD.

Hier in nederland mag je niet over een vluchheuvel rijden...

Met vluchtheuvel bedoel ik dan ook de verkeersdrempels.

Ah okee, ik hoef niet schuin over drempels hoor...

Link to comment
Delen op andere websites

Haha sowieso, weet nog niet heb hier nog Land Rover velgen liggen. Weet alleen nog niet of ik ze ga ruilen..

Ben benieuwd of het een beetje gaat passen met de Land Rover wielen, en of ze er überhaupt eronder komen :puh:

Moet gewoon passen hoor, wil alleen liever iets tweedelig. Had iemand die wou ruilen maar dat was 17inch. Dat krijg ik met 225/35 bandjes nooit mooi gepast dus wil 18 of 19 inch hebben.

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Haha,

Tja...

Sorry voor de mensen die een Twingo hebben ...

Ik ging een keer naar Eindhoven (ik woon in limburg, jaja nee jullie krijgen geen mona/vlaai).

We zaten met z'n drieën achterin een iemand zat op de gordels... op de terug reis was ik dat :S

en er zaten 2 mensen voorin we gingen nog 122 km/h wow :Y

Maar geen wielie getrokken. Helaas :bonk:

dat hadden we ook pas met de Nissan Pixo van m'n ouders, toen reden we op de snelweg met (forse) wind tegen, en een lichte heuvel op; toen ging ie plankgas niet harder dan 100 km/h :schater:

@moechy: dat had mijn oom dus ook met zijn punto, de helft van zn cilinders waren kapot en toen moest ie 900 Euro betalen ( had ie niet gedaan hij had hem weggegooid / verkocht :puh: )

Haha pwnt you with a twingo

Wacht jij maar, ik ga jou pwnen met mijn seicento door met zn 5en erin te zitten en niet harder dan 124 km/h te kunnen :schater:

net mijn LandSpeedRecord met 5 man: 150 km/h...

Tevens was het ook slecht voor mijn onderstel, die schraapte nu over een drempel heen :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Haha,

Tja...

Sorry voor de mensen die een Twingo hebben ...

Ik ging een keer naar Eindhoven (ik woon in limburg, jaja nee jullie krijgen geen mona/vlaai).

We zaten met z'n drieën achterin een iemand zat op de gordels... op de terug reis was ik dat :S

en er zaten 2 mensen voorin we gingen nog 122 km/h wow :Y

Maar geen wielie getrokken. Helaas :bonk:

dat hadden we ook pas met de Nissan Pixo van m'n ouders, toen reden we op de snelweg met (forse) wind tegen, en een lichte heuvel op; toen ging ie plankgas niet harder dan 100 km/h :schater:

@moechy: dat had mijn oom dus ook met zijn punto, de helft van zn cilinders waren kapot en toen moest ie 900 Euro betalen ( had ie niet gedaan hij had hem weggegooid / verkocht :puh: )

Haha pwnt you with a twingo

Wacht jij maar, ik ga jou pwnen met mijn seicento door met zn 5en erin te zitten en niet harder dan 124 km/h te kunnen :schater:

net mijn LandSpeedRecord met 5 man: 150 km/h...

Tevens was het ook slecht voor mijn onderstel, die schraapte nu over een drempel heen :clown:

Binnenkort met 4man naar Gent :7. Eens kijken wat ie dan nog haalt. Als ik uberhaupt sneller rijdt dan 120km/h. Beetje teveel flitspalen en controles daar.

Link to comment
Delen op andere websites

Afbeelding

Dit is toch veat..

Afbeelding

Ik dacht eerst ff dat ie ingegraven was.

man, zo horen trucks er toch niet uit te zien xD

Zonde

Bewerkt: door Kloep
Afbeeldingen uit de quote gehaald
Link to comment
Delen op andere websites

net mijn LandSpeedRecord met 5 man: 150 km/h...

Tevens was het ook slecht voor mijn onderstel, die schraapte nu over een drempel heen :clown:

Binnenkort met 4man naar Gent :7. Eens kijken wat ie dan nog haalt. Als ik uberhaupt sneller rijdt dan 120km/h. Beetje teveel flitspalen en controles daar.

ze zullen achterin in ieder geval luxer zitten dan achterin mijn Seicento :D

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

net mijn LandSpeedRecord met 5 man: 150 km/h...

Tevens was het ook slecht voor mijn onderstel, die schraapte nu over een drempel heen :clown:

Binnenkort met 4man naar Gent :7. Eens kijken wat ie dan nog haalt. Als ik uberhaupt sneller rijdt dan 120km/h. Beetje teveel flitspalen en controles daar.

ze zullen achterin in ieder geval luxer zitten dan achterin mijn Seicento :D

Look mom, no legs! :7

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...