Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

net mijn LandSpeedRecord met 5 man: 150 km/h...

Tevens was het ook slecht voor mijn onderstel, die schraapte nu over een drempel heen :clown:

Binnenkort met 4man naar Gent :7. Eens kijken wat ie dan nog haalt. Als ik uberhaupt sneller rijdt dan 120km/h. Beetje teveel flitspalen en controles daar.

ze zullen achterin in ieder geval luxer zitten dan achterin mijn Seicento :D

Ik kan je zeggen dat ze vorige keer met 3achteraan zaten en niet echt comfortabel zaten :7. Waren nu wel 2dikkerdjes bij xD

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

net mijn LandSpeedRecord met 5 man: 150 km/h...

Tevens was het ook slecht voor mijn onderstel, die schraapte nu over een drempel heen :clown:

Binnenkort met 4man naar Gent :7. Eens kijken wat ie dan nog haalt. Als ik uberhaupt sneller rijdt dan 120km/h. Beetje teveel flitspalen en controles daar.

ze zullen achterin in ieder geval luxer zitten dan achterin mijn Seicento :D

Ik kan je zeggen dat ze vorige keer met 3achteraan zaten en niet echt comfortabel zaten :7. Waren nu wel 2dikkerdjes bij xD

Haha, in dat geval kwamen ze bij mij nog geen eens bij de achterbank in de buurt :schater:

5v0jmw.jpg

niet mijn Seicento, maar zo zat het er wel een beetje bij :clown: ( Ps. hier zitten 6 man in, hoe ze het ook voor elkaar krijgen ( vast 1 chinees in achterbak gepropt ))

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Liep de jeep weer of nog niet?

hij draait rond maar hy krijgt geen benzine ookal heb ik er 4l benzine by gedaan

Benzinepomp kapot ofzo?

misschien, kan ook verzopen zijn of de pomp is vuil.

Link to comment
Delen op andere websites

Liep de jeep weer of nog niet?

hij draait rond maar hy krijgt geen benzine ookal heb ik er 4l benzine by gedaan

Benzinepomp kapot ofzo?

misschien, kan ook verzopen zijn of de pomp is vuil.

Hoor je hem zoemen als je hem op contact zet?

Kan idd vuil zijn, maar kan ook in je filter of leidingen zitten of in je tank zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoor je hem zoemen als je hem op contact zet?

Kan idd vuil zijn, maar kan ook in je filter of leidingen zitten of in je tank zelf.

Ik hoor hem wel lichtjes zoemen op contact. Ik denk dat er vuile benzine in de tank zit en de boel heeft verstopt. want toen hij voor het laatst liep, vlak voordat hij vast viel. viel hij uit omdat hij leeg was. Toen heb ik er 4L ingegooid om hem weer te starten, maar dat wil niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoor je hem zoemen als je hem op contact zet?

Kan idd vuil zijn, maar kan ook in je filter of leidingen zitten of in je tank zelf.

Ik hoor hem wel lichtjes zoemen op contact. Ik denk dat er vuile benzine in de tank zit en de boel heeft verstopt. want toen hij voor het laatst liep, vlak voordat hij vast viel. viel hij uit omdat hij leeg was. Toen heb ik er 4L ingegooid om hem weer te starten, maar dat wil niet.

Dan zit er vast vuil in, en toen je hem leeg reed, is al het drijvende vuil naar je pomp/filter/afvoer tank gegaan en blokkeert de hele zooi daar.

Zou eerst naar je pomp en filter kijken, kans is groot dat daar het probleem in zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...