moechy Geplaatst: 4 maart 2012 Rapport Geplaatst: 4 maart 2012 Of je verstuivers zijn kapot. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 4 maart 2012 Rapport Geplaatst: 4 maart 2012 Of je verstuivers zijn kapot. Verstuivers zitten in diesels, niet benzine wagens. Reageren
moechy Geplaatst: 4 maart 2012 Rapport Geplaatst: 4 maart 2012 Of je verstuivers zijn kapot. Verstuivers zitten in diesels, niet benzine wagens. Injector. Vergeef me men foute woordkeuze. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 4 maart 2012 Rapport Geplaatst: 4 maart 2012 Of je verstuivers zijn kapot. Verstuivers zitten in diesels, niet benzine wagens. Injector. Vergeef me men foute woordkeuze. Ik vergeef je Maar denk dat het eerder vuil is, aangezien hij hem leeg heeft gereden en dan kan dat wel eens voorkomen. En 6 injectors rij je niet zomaar stuk, en de kans dat je ze tegelijk kapot rijdt lijkt me klein. Reageren
commando Geplaatst: 4 maart 2012 Rapport Geplaatst: 4 maart 2012 Damn, dat met die Jeep is wel echt een fail hoor... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 Rusty, je 206 is gechiptuned hé? Wat was je standaard PK? Want op de site van Peugot is de krachtigste motor die je in een Peugeot 206 kan stoppen een 68 PKtje.. En jij hebt er 150..:') Reageren
GolfG60 Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 Rusty, je 206 is gechiptuned hé? Wat was je standaard PK? Want op de site van Peugot is de krachtigste motor die je in een Peugeot 206 kan stoppen een 68 PKtje.. En jij hebt er 150..:') Pak dan ook een GTI versie, en nee, uit een atmosferische motor zul je geen 82 pk's meer scoren. Zelfs op een turbo zal je dat niet lukken. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 Dat je met chiptunen geen 150 PK uit zo'n motor kon halen wist ik wel hoor, ik had m'n zin wat verkeerd geformuleerd. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 Dat je met chiptunen geen 150 PK uit zo'n motor kon halen wist ik wel hoor, ik had m'n zin wat verkeerd geformuleerd. Betwijfel ik Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 Ik volg dit topic al een tijdje. Er is eerder gezegd dat je met chiptunen 20/30 PK uit een motor haalt, toen moechy z'n Punto eventueel ging chiptunen. Ga het maar na als je de wijsneus wilt uithangen.. Reageren
moechy Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 (bewerkt) Ik volg dit topic al een tijdje. Er is eerder gezegd dat je met chiptunen 20/30 PK uit een motor haalt, toen moechy z'n Punto eventueel ging chiptunen. Ga het maar na als je de wijsneus wilt uithangen.. MP als je mij er bijtrekt lees dan even alles goed door wil je . Mijn punto haal ik max 10Pk uit. Oud, benzine en zonder turbo. Valt niet veel aan te veranderen dus. Men ouders hun epica is daarentege wel gechipt en die heeft daadwerkelijk 30Pk bij. (150Pk --> 180Pk) Dus voor je anderen verwijt, kijk eerst naar jezelf en denk niet dat je alles altyd weet over auto's... Overigens twijfel ik tussen de studierichtingen Motomechanica en Vrachtwagen chauffeur bijzonder transport voor men 7de jaar. Bewerkt: 7 maart 2012 door moechy Reageren
GolfG60 Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 Ik volg dit topic al een tijdje. Er is eerder gezegd dat je met chiptunen 20/30 PK uit een motor haalt, toen moechy z'n Punto eventueel ging chiptunen. Ga het maar na als je de wijsneus wilt uithangen.. Ja, ga jij maar het zelf maar even na, de motoren die 20+pk uit een chip halen zijn geblazen motoren(aka, turbo en supercharged), als je het na gaat is er een kans dat dit erbij staat. Zoals Moechy al zegt, de zijne is een atmosferische motor(dus eentje die zijn lucht zelf aanzuigt) en die halen al een stuk minder eruit, zeker geen 20pk. En de Epica van hun is een diesel, aka. turbo, die kunnen veel vermogen halen uit een chip. Ga niet de wijsneus uithangen als je niet eens weet wat een zuiger is en wat een krukas is, thank you Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 MP als je mij er bijtrekt lees dan even alles goed door wil je . Mijn punto haal ik max 10Pk uit. Oud, benzine en zonder turbo. Valt niet veel aan te veranderen dus. Men ouders hun epica is daarentege wel gechipt en die heeft daadwerkelijk 30Pk bij. (150Pk --> 180Pk) Dus voor je anderen verwijt, kijk eerst naar jezelf en denk niet dat je alles altyd weet over auto's... Overigens twijfel ik tussen de studierichtingen Motomechanica en Vrachtwagen chauffeur bijzonder transport voor men 7de jaar. Doe ik ook niet? Ik herinner me dat je dat niet deed omdat het bij jou niet veel prestatiewinst opleverde, sorry dat ik dat vergat te vermelden..:') Reageren
moechy Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 MP als je mij er bijtrekt lees dan even alles goed door wil je . Mijn punto haal ik max 10Pk uit. Oud, benzine en zonder turbo. Valt niet veel aan te veranderen dus. Men ouders hun epica is daarentege wel gechipt en die heeft daadwerkelijk 30Pk bij. (150Pk --> 180Pk) Dus voor je anderen verwijt, kijk eerst naar jezelf en denk niet dat je alles altyd weet over auto's... Overigens twijfel ik tussen de studierichtingen Motomechanica en Vrachtwagen chauffeur bijzonder transport voor men 7de jaar. Doe ik ook niet? Ik herinner me dat je dat niet deed omdat het bij jou niet veel prestatiewinst opleverde, sorry dat ik dat vergat te vermelden..:') Je begint tegen iemand anders de wijsneus uit te hangen door te zeggen dat ik er zogezegd 20 - 30 pk uit kreeg? Je kent waarschijnlijk niet eens het verschil tussen atmosferisch en turbo. Als je wil bijleren zeg dat dan , maar ga niet lopen rondstrooien alsof je alles al weet. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Geplaatst: 7 maart 2012 Rusty, je 206 is gechiptuned hé? Wat was je standaard PK? Want op de site van Peugot is de krachtigste motor die je in een Peugeot 206 kan stoppen een 68 PKtje.. En jij hebt er 150..:') Nee, mijne is nog niet gechipt, moet eigenlijk nog steeds een keer gebeuren Origineel heeft de GTI 136 pk... mijne heeft er 150 door aangepaste luchtinlaat en andere uitlaat (zonder kat enz enz) Met een chip kan ik zo'n 160 pk halen, maar dat is omdat dit blok veel toeren kan hebben Standaard is z'n maximale vermogen bij 6000 toeren, dit is op te schroeven tot 7500 toeren Anyway, tijd voor een update: Het volgende is gedaan: Brembo geperforeerde remschijven Ferodo DS Performance Remblokken Bellini Bella Hyperblack velgen Wel crappy telefoon foto's in het donker maarjah... Brembo verpakking, lekker lomp voor alleen remschijven: De nieuwe remmen op de auto: Nieuwe velgjes erop: En weer van de brug af: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.