GekkieJ01 Geplaatst: 10 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2012 Had jullie mazda eigenlijk wel wat sneller verwacht... Honden in de achterbak jwz.. anders loopt ie gewoon 250 haha. Nee, tis een benzine dus chippen heeft niet zoveel winst, luchtfilter ook niet zoveel.. Als we nu gewoon die MPS hadden genomen kon ik tenminste zeggen dat ik een sprintje wel aandurfte met je GTI haha. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 10 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2012 Swap d'r gewoon een wankel in joh! :$ Enigste goede Mazda is er een met een wankel :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 10 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2012 Swap d'r gewoon een wankel in joh! Enigste goede Mazda is er een met een wankel Die van de RX8? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 10 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2012 Swap d'r gewoon een wankel in joh! Enigste goede Mazda is er een met een wankel Die van de RX8? Nee, de 787B Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 10 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2012 Men punto 1.2 Benzine met 60Pk haalt net de 170km/h . Hoeveel seconden ie erover doet om naar de 100 te gaan weet ik niet . Ach volgend jaar leer ik waarschijnlijk met iets veel groters rijden dat gemakkelijk 3000Nm koppel heeft en om en rond de 500 Pk . Ik had het over de 10.7 seconden hé, dat vind ik best nice voor 90 PK. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 10 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2012 Jeej, m'n auto wordt kennelijk toch gewaardeerd, ik ben gevraagd om naar Heaven on Wheels te komen Heaven on Wheels Homepage Even kijken of ik ook daadwerkelijk ga Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 10 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2012 Jeej, m'n auto wordt kennelijk toch gewaardeerd, ik ben gevraagd om naar Heaven on Wheels te komen Heaven on Wheels Homepage Even kijken of ik ook daadwerkelijk ga Als je dan kan zou ik gewoon gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 10 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2012 Jeej, m'n auto wordt kennelijk toch gewaardeerd, ik ben gevraagd om naar Heaven on Wheels te komen Heaven on Wheels Homepage Even kijken of ik ook daadwerkelijk ga Mag je trots op zijn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 10 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2012 (bewerkt) @Megapilot, Haha, klopt, was ook totaal onverwacht Vandaag nog even fotootje gemaakt, auto en velgen zijn alweer kneiter smerig, dus er volgen betere: Nieuwe foto's verder naar beneden To do list: *Auto verder laten zakken *Audio aanpassen *En nog wat dingen Bewerkt: 11 maart 2012 door RustyRustler89 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 10 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2012 Gisteravond nog ff naar de makro gereden in Nuth.... Niet harder gegaan als 130 Km/u. Wel een beetje kabaal van de banden.. tja SUV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2012 To do list: *Auto verder laten zakken niet te veel doen, kost je je onderstel, vind hem juist wel mooi zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2012 Ik vind hem ook wel mooi zo, ik zou hem niet lager doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2012 (bewerkt) Men punto 1.2 Benzine met 60Pk haalt net de 170km/h . Hoeveel seconden ie erover doet om naar de 100 te gaan weet ik niet . Ach volgend jaar leer ik waarschijnlijk met iets veel groters rijden dat gemakkelijk 3000Nm koppel heeft en om en rond de 500 Pk . Ik had het over de 10.7 seconden hé, dat vind ik best nice voor 90 PK. Man man man, ik heb 55 pk op z`n hoogst en m`n Ibiza gaat ook van 0 naar 100 in wat, 10-11-12 seconden als ik `m echt tot het rood doortrap. Heb 't een keer geprobeerd zonder `m helemaal door te trappen en toen lukte het ook in 13. Als je even nadenkt snap je dat het heel veel uitmaakt of je 1500kg mee zeult met die 90pk of dat je in een autootje rijdt van 800kg. Én dan maakt de hoeveelheid koppel ook nog eens veel uit... Overigens schijnt een BMW 3 serie diesel 0-100 ook in 12-13 seconde te doen, kan je nagaan hoe zwaar zo`n ding is. Bewerkt: 11 maart 2012 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2012 Onze yaris weegt 1030 kg als ie leeg is. Maar 10.7 sec vind ik ook niet erg snel, het is niet sloom maar je wint er geen races mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2012 Zo, even wat betere foto's gemaakt, auto even gewassen, en tis mooi weer buiten dus! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.