Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Had jullie mazda eigenlijk wel wat sneller verwacht... bloos.gif

Honden in de achterbak jwz.. anders loopt ie gewoon 250 haha. Nee, tis een benzine dus chippen heeft niet zoveel winst, luchtfilter ook niet zoveel.. Als we nu gewoon die MPS hadden genomen kon ik tenminste zeggen dat ik een sprintje wel aandurfte met je GTI haha. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Men punto 1.2 Benzine met 60Pk haalt net de 170km/h :7. Hoeveel seconden ie erover doet om naar de 100 te gaan weet ik niet :7.

Ach volgend jaar leer ik waarschijnlijk met iets veel groters rijden dat gemakkelijk 3000Nm koppel heeft en om en rond de 500 Pk :puh:.

Ik had het over de 10.7 seconden hé, dat vind ik best nice voor 90 PK. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@Megapilot,

Haha, klopt, was ook totaal onverwacht

Vandaag nog even fotootje gemaakt, auto en velgen zijn alweer kneiter smerig, dus er volgen betere:

Nieuwe foto's verder naar beneden

To do list:

*Auto verder laten zakken

*Audio aanpassen

*En nog wat dingen

Bewerkt: door RustyRustler89
Link to comment
Delen op andere websites

Men punto 1.2 Benzine met 60Pk haalt net de 170km/h :7. Hoeveel seconden ie erover doet om naar de 100 te gaan weet ik niet :7.

Ach volgend jaar leer ik waarschijnlijk met iets veel groters rijden dat gemakkelijk 3000Nm koppel heeft en om en rond de 500 Pk :puh:.

Ik had het over de 10.7 seconden hé, dat vind ik best nice voor 90 PK. :puh:

Man man man, ik heb 55 pk op z`n hoogst en m`n Ibiza gaat ook van 0 naar 100 in wat, 10-11-12 seconden als ik `m echt tot het rood doortrap. Heb 't een keer geprobeerd zonder `m helemaal door te trappen en toen lukte het ook in 13. Als je even nadenkt snap je dat het heel veel uitmaakt of je 1500kg mee zeult met die 90pk of dat je in een autootje rijdt van 800kg. Én dan maakt de hoeveelheid koppel ook nog eens veel uit... Overigens schijnt een BMW 3 serie diesel 0-100 ook in 12-13 seconde te doen, kan je nagaan hoe zwaar zo`n ding is. :clown:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...