Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Auto is inderdaad nog lang niet op en rijd nog heerlijk, maar wil over een half jaartje gewoon wat anders wat luxers en nieuwers met iets minder kilometers.

Bij interesse hij is over een paar maanden te koop hoor ^^

Gewone vraag maar wat ga je er (ongeveer) voor vragen, ben wel benieuwd wat de jouwe ongeveer zal opleveren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Auto is inderdaad nog lang niet op en rijd nog heerlijk, maar wil over een half jaartje gewoon wat anders wat luxers en nieuwers met iets minder kilometers.

Bij interesse hij is over een paar maanden te koop hoor ^^

Gewone vraag maar wat ga je er (ongeveer) voor vragen, ben wel benieuwd wat de jouwe ongeveer zal opleveren.

Hoop er rond de 5500/6000 voor te kunnen vangen.

Link to comment
Delen op andere websites

( no pure quote )

Punto av-19584.jpg| Seicentoav-2240.jpg:

Cilinder Inhoud: 1242 cc | 1108 cc

MAx vermogen : 44kw / 60pk bij 5000 TPM | 40 kW (54 pk) bij 5000 tpm

Max Koppel : 102 Nm bij 2500TPM | 88 Nm bij 2750 tpm

Topsnelheid 155 km/h (echte) | 150 km/h ( ook hier, ik heb hem op 170 max geklokt, maar officieel kan ie 150 :D )

0 -> 100 : 14.3 s | 14,5 s

Gewicht : 835Kg (leeg)| 710 kg (leeg)

= best goed voor een auto uit die periode

= no comment :7

Score 6 - 1 ; Punto Wins! :dans:

http://www.youtube.com/watch?v=mq9JOc3PYo0

Link to comment
Delen op andere websites

Moet wel even zeggen dat ik een beter uitgerust model heb dan die, die in die video gebruikt word. Ik heb nog een zijairbag in men zetel. Dus als ik van opzij geraakt word, gaat deze open zodat ik het glas en de deur niet op me krijg :puh:.

Overigens vandaag met 4 man in de punto. Optrekken ging wat trager maar 120 haalde ie nog wel snel :puh:. Sneller ben ik niet gegaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet wel even zeggen dat ik een beter uitgerust model heb dan die, die in die video gebruikt word. Ik heb nog een zijairbag in men zetel. Dus als ik van opzij geraakt word, gaat deze open zodat ik het glas en de deur niet op me krijg :puh:.

de mijne is ook luxer, het heeft een airbag erin ( niet dat dat veel uitmaakt )

hier filmpje met airbag vs smart :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, de jeep is er weer uit en hij loopt weer als een zonnetje. Het bleek dat de brandstoftoevoer last had van een luchtbel. Door die bel kon de brandstof niet in het blok komen. Zonet de jeep schoongemaakt van binnen en buiten. We gaan hem verkopen. Zien of we er winst uit kunnen halen :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat kost een flinke duit, niet? :puh: Hoe hebben jullie eigenlijk die jeep tot bij jullie gekregen? Gewoon naar huis mee gereden alsof het legaal is? :D

We hebben hem gekocht in oktober. Toen zat er nog 1maand apk op. Nu is die verlopen. En met dat ruit. We namen het risico.

Link to comment
Delen op andere websites

Uit schorsing is dan wel gratis, maar stel je wilt hem uit de schorsing halen. Dan moet je wel (dat van wat ik heb begrepen) minimaal 3 maanden wachten voordat hij weer geschorst mag worden. Onze Evo en E34 zijn ook geschorst, vooral omdat we er weinig mee rijden en het gewoon te veel zou kosten als we er toch niet in reden.

E30 m3 en cabrio waren eerst ook geschorst, maar aangezien ze door dat gaatje in de wet toen toch belastingvrij werden hoef dat niet meer. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben we die filmpjes niet al eerder gepost? Ontiegelijke deja vu bij die dingen :puh:

Trouwens, afgelopen zaterdag hoorde ik dat 2 vrienden van mij (die ik er 10 minuten voor nog zag rijden) over de kop waren geslagen met een jaguar. Gelukkig net ervoor het dak dicht gedaan, anders waren ze nu waarschijnlijk dood geweest. Zij kwamen gelukkig ongedeerd er van af (scheurtje in het oor bij bestuurder alleen), maar moesten wel uit de auto gesneden worden. 2 uur lang als een zombie op de brommer rond gereden (letterlijk!) aangezien ik niet wist in welke staat zij waren. Vreselijk nieuws altijd.

Zij leven gelukkig nog zonder schades, helaas is de jaguar wel totall loss...

http://www.destentor.nl/regio/apeldoorn/10686341/Jaguar-van-papa-op-zn-kop-in-de-berm-bij-Boschbad.ece

Schrok er wel erg goed van.. Ben gister nog even langs de plek gelopen en van al het plastic dat daar nu ligt kan je nog een 2e auto maken ongeveer..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...