X-Zero Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Wij hebben momenteel een rood VW Golfje en een Peugout 207 van de zaak. Alle 2 uitermate teleurstellend. Maar binnenkort krijgen wij een Leasebak van m'n moeder zaak. Ik verwacht daar wel iets van. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Wij hebben momenteel een rood VW Golfje en een Peugout 207 van de zaak.Alle 2 uitermate teleurstellend. Maar binnenkort krijgen wij een Leasebak van m'n moeder zaak. Ik verwacht daar wel iets van. Een tip: als je moeder de auto krijgt van de zaak, kan je vader die 2 auto's omruilen voor een betere auto. Welke auto krijgt je moeder? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Wat ik rijd:http://berry.picturepush.com/album/16221/p...en-by-J.D..html Op het moment ligt ie nog 3 cm lager op de weg en zitten er andere velgen onder. Tevens heb ik nog een golf MK1 cabrio in de schuur staan als opknapper. Ben je nog van plan om wat aan de auto te doen, bijvoorbeeld booskijkers, spoilertje, sideskirts enzovoort? Die grill staat er wel goed bij en die velgen zijn schitterend. Reageren
X-Zero Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Een Audi A6, en het rode Golfje, die word gebruikt door mijn zus en gebruikt om de hond mee te vervoeren (naar het bos enzo) Die Peugout is ook geleast en word door mijn vader gebuikt Reageren
Hannes82 Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Wat ik rijd:http://berry.picturepush.com/album/16221/p...en-by-J.D..html Op het moment ligt ie nog 3 cm lager op de weg en zitten er andere velgen onder. Tevens heb ik nog een golf MK1 cabrio in de schuur staan als opknapper. Ben je nog van plan om wat aan de auto te doen, bijvoorbeeld booskijkers, spoilertje, sideskirts enzovoort? Die grill staat er wel goed bij en die velgen zijn schitterend. Wat ik er nog aan wil doen. Brembo high performance remmenset Schumacher bodykit incl. renovatie buitenkant Misschien nog een chippie als ik een sterkere koppeling gevonden heb. Veerpootbrugjes De velgen zijn al vervangen voor de 17" bravo sport velgen. Maaruh?? Booskijkers??? Sorry hoor maar dan begin ik te lachen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Wat ik rijd:http://berry.picturepush.com/album/16221/p...en-by-J.D..html Op het moment ligt ie nog 3 cm lager op de weg en zitten er andere velgen onder. Tevens heb ik nog een golf MK1 cabrio in de schuur staan als opknapper. Ben je nog van plan om wat aan de auto te doen, bijvoorbeeld booskijkers, spoilertje, sideskirts enzovoort? Die grill staat er wel goed bij en die velgen zijn schitterend. Wat ik er nog aan wil doen. Brembo high performance remmenset Schumacher bodykit incl. renovatie buitenkant Misschien nog een chippie als ik een sterkere koppeling gevonden heb. Veerpootbrugjes De velgen zijn al vervangen voor de 17" bravo sport velgen. Maaruh?? Booskijkers??? Sorry hoor maar dan begin ik te lachen. Ik vind een setje booskijkers wel mooi op zo'n fiatje, duw je meteen al die VW golfjes van de weg, komt er ook nog een sportuitlaat in en ben je ook van plan om interieur een beetje te pimpen? Reageren
Hannes82 Geplaatst: 6 februari 2009 Rapport Geplaatst: 6 februari 2009 Heb er al beige leder in zitten Ben bezig met audio/video. Heb al DVD op het navigatiescherm. Op zich wil ik voor het oog nog wel wat een leuke einddemper hebben. Aangezien het een diesel is ben ik daarin niet heel veel van plan. En die golfjes trek ik er toch wel uit met dit koppelmonster. Daar heb ik geen booskijkers voor nodig. En dan nog vind ik booskijkers een beetje zielig. Reageren
Bling Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ik vind een setje booskijkers wel mooi op zo'n fiatje Die Fiat heeft van zichzelf al schuinlopende, brede koplampen, wat mooi, strak en netjes staat. Booskijkers op zo'n auto plaatsen lijkt mij totaal zinloos en niet mooi. Vaak worden booskijkers op auto's met grotere koplampen geplaatst, en dat staat dan ook in die gevallen wel redelijk (eigen smaak). duw je meteen al die VW golfjes van de weg @ sentasi, hieronder: ik ook, vandaar die smiley. Reageren
Sentasi Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ik vind een setje booskijkers wel mooi op zo'n fiatje Die Fiat heeft van zichzelf al schuinlopende, brede koplampen, wat mooi, strak en netjes staat. Booskijkers op zo'n auto plaatsen lijkt mij totaal niet zinloos en niet mooi. Vaak worden booskijkers op auto's met grotere koplampen geplaatst, en dat staat dan ook in die gevallen wel redelijk (eigen smaak). duw je meteen al die VW golfjes van de weg Ik heb een golfje . Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 Ik vind een setje booskijkers wel mooi op zo'n fiatje Die Fiat heeft van zichzelf al schuinlopende, brede koplampen, wat mooi, strak en netjes staat. Booskijkers op zo'n auto plaatsen lijkt mij totaal niet zinloos en niet mooi. Vaak worden booskijkers op auto's met grotere koplampen geplaatst, en dat staat dan ook in die gevallen wel redelijk (eigen smaak). duw je meteen al die VW golfjes van de weg Ik heb een golfje . Golfjes :klap: Reageren
Hannes82 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 duw je meteen al die VW golfjes van de weg Als je meteen aan de kant gaat... scheelt mij weer Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 duw je meteen al die VW golfjes van de weg Voor jou dan, duw je meteen al die Honda Civic's van de weg, trouwens wanneer ga jij nou es een foto van je interieur posten uiteraard wel van je golfje. Ik heb een golfje . Nu nog het merk erachter. Golfjes :klap: Ga jij lekker golfen. Reageren
Sentasi Geplaatst: 8 februari 2009 Rapport Geplaatst: 8 februari 2009 duw je meteen al die VW golfjes van de weg Voor jou dan, duw je meteen al die Honda Civic's van de weg, trouwens wanneer ga jij nou es een foto van je interieur posten uiteraard wel van je golfje. Ik heb een golfje . Nu nog het merk erachter. Golfjes :klap: Ga jij lekker golfen. Als ze terug is van de apk kan ik weer lekker golfen. Nu ben ik aan het Berlingoën. Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 Ik rijd op het moment nog niks, volgend jaar wss ook zoiets als een VW Golf oid Verder staan hier een BMW E90 M3 Sedan, Chevrolet Kalos en een '70 Ford Mustang Boss 429 in de garage Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.