Mazzeltje Geplaatst: 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2012 Ik rij zelf in een Peugeot 107 uit 2010. Ik ben echt blij met dit autotje. Lekker zuinig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2012 @Redfire, neem een 2e hands E90 touring uit Duitsland. Heel erg fijne auto's en in Duitsland zijn ze voller voor minder @Mazzeltje, hoe zit het met je beemer in je sig? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2012 Waarom zou je überhaupt iets van automechanica moeten kennen als je toch alleen maar met een vrachtwagen moet rijden? Tenzij je verschillende opties wilt open laten natuurlijk. Als je automechanica hebt gevolgd en daarna richting transport gaat kan je eventueel ook nog depannage van trucks doen of in een vrachtwagengarage werken. Is het sowieso geen meerwaarde als je als chauffeur je truck kan herstellen als je ergens in the middle of nowhere bent? En aangezien dat die eerste twee opties al onmogelijk zijn geworden voor mij ( ), hoelang duurt zo'n opleiding bij VDAB? ik denk 3 of 6 maand. Weet het niet goed meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2012 Mijn vader heeft het niet zo op BMW... Geen idee waarom. Ff een lijstje van de dingen: - 5 deurs - automaat - benzine - zwart - ruim - zo zuinig mogelijk en betrouwbaar. Ik heb zelf al veel leuke tweedehands auto's gezien, mijn vader zat zelf ook te denken aan een rav4. Weet iemand of dat goede auto's zijn? We hebben nu al jaren Toyota dus qua betrouwbaarheid vertrouwen het wel. Maar vooral qua interieur weet ik niet of het de beste optie is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2012 Mijn vader heeft het niet zo op BMW... Geen idee waarom. Ff een lijstje van de dingen: - 5 deurs - automaat - benzine - zwart - ruim - zo zuinig mogelijk en betrouwbaar. Ik heb zelf al veel leuke tweedehands auto's gezien, mijn vader zat zelf ook te denken aan een rav4. Weet iemand of dat goede auto's zijn? We hebben nu al jaren Toyota dus qua betrouwbaarheid vertrouwen het wel. Maar vooral qua interieur weet ik niet of het de beste optie is. Rav4 zijn wel degelijke auto's. Of een van deze? - Alfa romeo 159 SW - Fiat Bravo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2012 Mijn vader heeft het niet zo op BMW... Geen idee waarom. Ff een lijstje van de dingen: - 5 deurs - automaat - benzine - zwart - ruim - zo zuinig mogelijk en betrouwbaar. Ik heb zelf al veel leuke tweedehands auto's gezien, mijn vader zat zelf ook te denken aan een rav4. Weet iemand of dat goede auto's zijn? We hebben nu al jaren Toyota dus qua betrouwbaarheid vertrouwen het wel. Maar vooral qua interieur weet ik niet of het de beste optie is. Rav4 zijn wel degelijke auto's. Of een van deze? - Alfa romeo 159 SW - Fiat Bravo Laat me raden, jij bent helemaal weg van italiaanse auto's? Maar ik zal ff kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2012 Rav4 zijn wel degelijke auto's. Of een van deze? - Alfa romeo 159 SW - Fiat Bravo Oef, hij vroeg betrouwbare auto's, en dan kom je met een Fiat en een Alfa aanzetten Je weet zelf toch ook wel dat je met een Alfa vaker stil staat, dan rond rijdt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2012 Dat weet iedereen, maar fiat is toch wel betrouwbaar heb ik gehoord. Maar de Hyundai i30 CW 1.6 automaat en de Rav4 zijn nu denk ik wel de grootste mogelijkheden als we een auto gaan kopen. ( gaat nog wel even duren, dus mischien komt er nog wat leuks uit.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2012 Rav4 zijn wel degelijke auto's. Of een van deze? - Alfa romeo 159 SW - Fiat Bravo Oef, hij vroeg betrouwbare auto's, en dan kom je met een Fiat en een Alfa aanzetten Je weet zelf toch ook wel dat je met een Alfa vaker stil staat, dan rond rijdt Je haalt me de woorden uit de mond Wel eens gekeken voor een Avensis? Ook erg nette Toyota's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2012 Maar in de Rav4 zit toch geen airbag in het stuur? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2012 Rav4 zijn wel degelijke auto's. Of een van deze? - Alfa romeo 159 SW - Fiat Bravo Oef, hij vroeg betrouwbare auto's, en dan kom je met een Fiat en een Alfa aanzetten Je weet zelf toch ook wel dat je met een Alfa vaker stil staat, dan rond rijdt Dat was dan vroeger misschien zo, veel problemen met de bedrading en elektronica. Maar tegenwoordig is dit serieus verbeterd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 31 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2012 Ik heb deze gevonden en hij leek mij wel goed, http://www.autotrack.nl/tweedehands/toyota/rav4/8412335 Nu mijn ouders nog overhalen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 1 april 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2012 Wat denken jullie, zou het mooi staan als ik het logo aan de voorkant groen maak?? Het makkelijkste is dan om te plastidippen, maar dat is nog niet in het groen verkrijgbaar Dus ik zu dan een 2e grill erbij moeten kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 1 april 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2012 Wat denken jullie, zou het mooi staan als ik het logo aan de voorkant groen maak?? Het makkelijkste is dan om te plastidippen, maar dat is nog niet in het groen verkrijgbaar Dus ik zu dan een 2e grill erbij moeten kopen Niet doen, het mooie is dat je groene accenten ook daadwerkelijk accenten zijn, details die de puntjes op de i zetten. Een groene logo zal daar alleen maar afbreuk doen op het geheel, vind ik in ieder geval. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 1 april 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2012 Idd, het mooie wat ik aan jou auto vind is dat alle mooie dingen zo subtiel erin zijn verwerkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.