Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Thanx, idee gaat dus niet door

Zit op het moment ook met een ander probleem, en dat is m'n verzekering

Ze willen de verzekering beeindigen, wat inhoudt dat ik de auto moet verkopen, aangezien ik nergens anders meer de auto kan verzekeren :cry:

Net nog trouwens 1,78 euro voor een litertje Euro 95 mogen aftikken, imbeciel gewoon :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Leuk, autotopic! Ben ontiegelijke autofreak maar helaas nog te jong om te rijden (ok, bezig met rijbewijs onder nieuwe regeling (rijden met coach)). Auto die ik wil om mee te beginnen, geen idee. Leuk bommetje, 106 Sport ed. Probably gewoon beginnen in pa's wagen.. clown.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Thanx, idee gaat dus niet door

Zit op het moment ook met een ander probleem, en dat is m'n verzekering

Ze willen de verzekering beeindigen, wat inhoudt dat ik de auto moet verkopen, aangezien ik nergens anders meer de auto kan verzekeren :cry:

Net nog trouwens 1,78 euro voor een litertje Euro 95 mogen aftikken, imbeciel gewoon :N

Staat ie te laag fzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Thanx, idee gaat dus niet door

Zit op het moment ook met een ander probleem, en dat is m'n verzekering

Ze willen de verzekering beeindigen, wat inhoudt dat ik de auto moet verkopen, aangezien ik nergens anders meer de auto kan verzekeren :cry:

Net nog trouwens 1,78 euro voor een litertje Euro 95 mogen aftikken, imbeciel gewoon :N

Staat ie te laag fzo?

Haha, buiten dat de verzekering dat niet eens weet, maakt dat ook niets uit

Het heeft te maken met m'n schade verleden

Polo 1.3

Verzekerd sinds Juli 2008 (18 jaar)

206 GTI

Verzekerd sinds Augustus 2009 (19 jaar) , hiervoor heb ik goedkeuring moeten krijgen, WA+ verzekering

Oktober 2009 (19 jaar), aanrijding gehad, tegen partij had verlichting uit (donker en regen), geen bewijs, 2500 euro schade, maar kennis had geholpen, dus hoefde lang niet zoveel te betalen

November 2009 (20 jaar), verzekering omgezet naar All Risk

November 2010 (21 jaar), auto tegen achterkant gereden, tegen partij onbekend

December 2011 (22 jaar), falende speedgate op school, geen bewijs, verzekering heeft verloren

Zoals je ziet, 3 schades gemeldt, en geen een door mijzelf veroorzaakt :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik post hier vrijwel nooit, maar nu dan toch maar eens.

Is zoiets wel toegestaan? Ik bedoel, je wordt verplicht een verzekering af te sluiten. Dan moet je toch de kans krijgen om dat ergens te doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Thanx, idee gaat dus niet door

Zit op het moment ook met een ander probleem, en dat is m'n verzekering

Ze willen de verzekering beeindigen, wat inhoudt dat ik de auto moet verkopen, aangezien ik nergens anders meer de auto kan verzekeren :cry:

Net nog trouwens 1,78 euro voor een litertje Euro 95 mogen aftikken, imbeciel gewoon :N

Wtf? Is dit overal zo in nederland? Goedkoopste hier is 1.62 euro waar ik ga tanken. Nog even en we zitten aan de 2 euro.

Ik post hier vrijwel nooit, maar nu dan toch maar eens.

Is zoiets wel toegestaan? Ik bedoel, je wordt verplicht een verzekering af te sluiten. Dan moet je toch de kans krijgen om dat ergens te doen?

Een verzekering is niet verplicht om je te verzekeren als ze het risico te groot vinden.

Binnenkort maar eens nieuw bandjes op die Ford steken. Heb nog 2mm over geloof ik :7.

Daarna nieuwe bandjes op de fiat en rond augustus nieuwe remblokjes + schijven op de fiat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een verzekering is niet verplicht om je te verzekeren als ze het risico te groot vinden.

Maar dan nog. Als je wordt verplicht een verzekering af te leggen moet dat toch ergens kunnen? Desnoods zouden ze dan eventueel je premie omhoog kunnen gooien ofzo, maar als ik dit zo hoor kan hij nergens z'n auto verzekeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een verzekering is niet verplicht om je te verzekeren als ze het risico te groot vinden.

Maar dan nog. Als je wordt verplicht een verzekering af te leggen moet dat toch ergens kunnen? Desnoods zouden ze dan eventueel je premie omhoog kunnen gooien ofzo, maar als ik dit zo hoor kan hij nergens z'n auto verzekeren.

Heeft met leeftijd en schade verleden te maken. Je zal waarschijnlijk wel ergens een verzekering kunnen afleggen maar of je daar de kostprijs voor over hebt is maar de vraag.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik net de brievenbus open deed, stond ik gebukt en zag ik mooie velgen die voorbijreden. Toen ik me recht stelde, kon ik niet geloven wat zich voor m'n deur geparkeerd had. Foto's spreken voor zich..

DSC_0262.jpg

DSC_0263.jpg

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Binnekort even onze 6 neerzetten bij Carclean voor een detailbehandeling. Zit bij ons om de hoek en heb het net aan mn vader gevraagd of het wat is en hij keurde het goed. Iig vanmiddag even een email sturen naar ze wat het kost, welke middelen er gebruikt worden en of het wel mogelijk is. Heb in iedereval goede verhalen over het bedrijf gehoord ( op fora's, clubs enzoort ).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat nummerborden dit soort auto's verpesten...

Was zo mooit geweest als het nummer bord ook zwart was of eraf mocht... :7

Valt me nog mee hoe erg het opvalt.. wat me meer ergert is de reclame op het nummerbord achter..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat nummerborden dit soort auto's verpesten...

Was zo mooit geweest als het nummer bord ook zwart was of eraf mocht... :7

Valt me nog mee hoe erg het opvalt.. wat me meer ergert is de reclame op het nummerbord achter..

Vind het wel lelijk van voor, van achter niet. Reclame is inderdaad storend, maar da's gewoon stom van de eigenaar, gewoon die reclame verwijdern.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...