Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Mijn vader heeft het niet zo op BMW...

Geen idee waarom.

Ff een lijstje van de dingen:

- 5 deurs

- automaat

- benzine

- zwart

- ruim

- zo zuinig mogelijk en betrouwbaar.

Ik heb zelf al veel leuke tweedehands auto's gezien, mijn vader zat zelf ook te denken aan een rav4. Weet iemand of dat goede auto's zijn? We hebben nu al jaren Toyota dus qua betrouwbaarheid vertrouwen het wel. Maar vooral qua interieur weet ik niet of het de beste optie is.

Renaulth Clio Estate?

Kia Ceed SW?

Peugeot 207 SW?

Kia I30 SW?

Maar dan past een 307 SW van Peugeot er ook nog wel in.

Misschien ook nog wel een rare keuze maar ik zou ook nog eens naar een Toyota Verso kijken, blijken hele goede motoren in te zitten. :)

Wat verstaan jullie onder reclame? Ik zie niks..:puh: Toch niet die miniletters onder de nummerplaat vanachter? :puh:

Zijn inderdaad die kleine miniletters op de nummerplaat achter. Hierop staat meestal waar je je auto hebt gekocht of een grappige tekst. Maar in iedere geval ziet het er niet uit.. Zou het ook niet willen als je een auto van meer dan een ton rijdt dat je reclame erop krijgt waar die is gekocht.

Woops, dubbelpost. bloos.gif

>>> Door Kloep: Dubbelpost samengevoegd.<<<

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat verstaan jullie onder reclame? Ik zie niks..:puh: Toch niet die miniletters onder de nummerplaat vanachter? :puh:

Zijn inderdaad die kleine miniletters op de nummerplaat achter. Hierop staat meestal waar je je auto hebt gekocht of een grappige tekst. Maar in iedere geval ziet het er niet uit.. Zou het ook niet willen als je een auto van meer dan een ton rijdt dat je reclame erop krijgt waar die is gekocht.

Woops, dubbelpost. bloos.gif

Bij ons staat er bijv, Louwman Dordrecht... :7

Link to comment
Delen op andere websites

wel mooi hoor zo'n aston :puh: viel me trouwens op dat (2e hands )Jaguars niet zo duur zijn, waarschijnlijk omdat die Jags niet zo lang zonder euveltjes blijven zoals een Mercedes, maar goed had ze duurder in geschat :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

wel mooi hoor zo'n aston :puh: viel me trouwens op dat (2e hands )Jaguars niet zo duur zijn, waarschijnlijk omdat die Jags niet zo lang zonder euveltjes blijven zoals een Mercedes, maar goed had ze duurder in geschat :puh:

Je staat om de drie seconde met een motor die oververhit is... :7

Ik ken 3 mensen die een jaguar hebben gehad, ze vinden het allemaal mooie wagens maar er ging altijd wel wat kapot.

Link to comment
Delen op andere websites

Jaguar van vriend van mij (ouders) deed het prima, nu is die alleen totall loss (over de kop geslagen :7)..

Auto theorie in de pocket trouwens! 1 fout gevaarherkenning en 2 fouten theorie, 3/65 fout dus, ik vind helemaal mooi!

Link to comment
Delen op andere websites

Jaguar van vriend van mij (ouders) deed het prima, nu is die alleen totall loss (over de kop geslagen :7)..

Auto theorie in de pocket trouwens! 1 fout gevaarherkenning en 2 fouten theorie, 3/65 fout dus, ik vind helemaal mooi!

Feli :dans: nu op naar het praktijk, suc6 :tu:

@redfire: ja, inderdaad... daar hebben die Engelsen veel last van... maar als ik over een paar jaar meer geld heb dan weet ik wat ik over de kop tik, geen 2e hands merc, maar een Jag :schater: ( als ik nog meer geld heb, naja laat maar zitten ( doesn't happen :clown: ))

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Jaguar van vriend van mij (ouders) deed het prima, nu is die alleen totall loss (over de kop geslagen emo.gif)..

Auto theorie in de pocket trouwens! 1 fout gevaarherkenning en 2 fouten theorie, 3/65 fout dus, ik vind helemaal mooi!

Feli static.gif nu op naar het praktijk, suc6 thumbsup2.gif

@redfire: ja, inderdaad... daar hebben die Engelsen veel last van... maar als ik over een paar jaar meer geld heb dan weet ik wat ik over de kop tik, geen 2e hands merc, maar een Jag schater.gif ( als ik nog meer geld heb, naja laat maar zitten ( doesn't happen clown.gif ))

Nou in Duitsland vallen de prijzen nog wel mee voor een leuke Merc met opties ( E55 AMG ) hypocrite.gif

Link to comment
Delen op andere websites

ja, dat is helaas het probleem, dan moet je weer importkosten maken enzo. :puh:

Maar inderdaad, ik ken mensen die dan een oude merc met 100000km over de kop tikken voor een prikkie,

en dan zelfs met importkosten erbij nog beter uitkomen dan in NL.

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Haha, had vanochtend rijles. Dus ik reed zo hier door het dorp heen.. zie je opeens een Nissan Skyline GT-R R34 die precies leek op die van Two Fast And The Furious. Althans hij stond gecrashed tegen een muur met daarnaast een Toyota Auris midden op de weg met schade. Dus toen was het keren.. hele straat was al afgesloten door politie. schater.gif

Nissan_Skyline_R34_crash_05.jpg

Nissan_Skyline_R34_crash_08.jpg

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...