Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

@de Skyline, die heeft even lekker zitten straat racen. :puh:

Waarom niet als je beetje veel Pktjes onder de kap hebt liggen? (300PK?)

Kijk even waar ie staat, in een straat met 2 drempels in zeer korte afstand.

Schade lijkt veel erger omdat er allemaal tjoeningbumpers erop zitten van polyester en dat soort brekende troep :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kijk even waar ie staat, in een straat met 2 drempels in zeer korte afstand.

Schade lijkt veel erger omdat er allemaal tjoeningbumpers erop zitten van polyester en dat soort brekende troep :7

No offense, maar dat zijn gewoon originele Skyline GTR bumpers, dus dat zijn geen lullige bumpertjes, waarschijnlijk kan je daar een hele auto van kopen...

Dus ik vind het een beetje onzin om er meteen weer zo over te praten, maar dat zal er ook wel weer mee te maken hebben dat het geen VW is, want dat is natuurlijk helemaal dá bomb... :ch:

Ga nou niet steeds praten over dingen waar je niets vanaf weet, want voor zover ik weet ben of ken je de eigenaar niet ;)

Wel eeuwig zonde natuurlijk

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, had vanochtend rijles. Dus ik reed zo hier door het dorp heen.. zie je opeens een Nissan Skyline GT-R R34 die precies leek op die van Two Fast And The Furious. Althans hij stond gecrashed tegen een muur met daarnaast een Toyota Auris midden op de weg met schade. Dus toen was het keren.. hele straat was al afgesloten door politie. schater.gif

Leuke weg heeft hij gereden als hij zo op de stoep is geeindigt. :7

Link to comment
Delen op andere websites

@al die R34 pikkies, volgens de bestuurder zou het gas blijven zitten althans hijzelf die hier te vinden is. Dook de bocht te hard in en kon nog net een muur ontwijken. Deselniettemin een knuppel (of niet), als hij netjes de schade betaalt is alles ok. En die Auris, daar valt mee te leven.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk even waar ie staat, in een straat met 2 drempels in zeer korte afstand.

Schade lijkt veel erger omdat er allemaal tjoeningbumpers erop zitten van polyester en dat soort brekende troep :7

No offense, maar dat zijn gewoon originele Skyline GTR bumpers, dus dat zijn geen lullige bumpertjes, waarschijnlijk kan je daar een hele auto van kopen...

Dus ik vind het een beetje onzin om er meteen weer zo over te praten, maar dat zal er ook wel weer mee te maken hebben dat het geen VW is, want dat is natuurlijk helemaal dá bomb... :ch:

Ga nou niet steeds praten over dingen waar je niets vanaf weet, want voor zover ik weet ben of ken je de eigenaar niet ;)

Wel eeuwig zonde natuurlijk

Ben je me aan het dollen? :clown:

Kijk eens goed, effe serieus, zitten er in een GTR luchtgaten in de zijspatborden? Nope.

Kleur en striping standaard? gelukkig niet.

Daarnaast is er sowieso aardig aan verbouwt, Z-tune zijskirts, misschien Z-Tune voorbumper, lastig te zien, dacht eerst een aftermarket bumper te zien maar kom nu niet op de naam, misschien is dat de reden dat die niet in 2 delen ligt?

Maar geen Z-Tune achterbumper, of Z-tune wielen, of Z-tune motorkap.

Beter gezegd, het is niet eens een GT-R, maar 'slechts' een GT-T, en ja, dit heb ik moeten zoeken op VWE, maar een GT-T ziet er zo uit:

59yczm.jpg

Kortom, een mengelmoesje, ding is verre weg van een GT-R.

Geloof me, ik heb vaker Skylines gezien hoor :7

En voor je interesse, ik ben niet mijn hele leven lang fan van VW geweest, en ik ben weliswaar VW fan maar ik kan ook andere wagens waarderen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig kom ik op dat stuk dagelijks ( woon in dezelfde wijk). Op dat stuk kan je niet hard rijden, je hebt daar namelijk op dat korte stuk vanaf de rotonde al 3 rotondes dus ze snelheid lag echt niet boven de 60. Volgens de bestuurder ( genaamd Ed ) bleef z'n gaspedaal hangen, daardoor ging die met een te hoge snelheid door de bocht. Iig is die eerst met z'n achterkant tegen de Auris gecrashed, maar z'n auto bleef gasgeven dus knalde die bovenop de hoekwoning. Op dit moment heeft heel het dorp erover. hypocrite.gif

Link to comment
Delen op andere websites

@de Skyline, die heeft even lekker zitten straat racen. :puh:

Waarom niet als je beetje veel Pktjes onder de kap hebt liggen? (300PK?)

Als een gek rijden doe je op de snelweg als er niemand anders bij is, maar niet in een woonwijk waar kinderen spelen. ;)

En tja of het gas pedaal is blijven hangen kan je nooit bewijzen. Enigste wat ik vind is dat je die reden (smoes) de laatste tijd wel heel veel hoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een mooie wagen koopt denken veel mensen dat ze goed kunnen rijden, dit is volgens mij zo'n verhaal... Ik vind dat je je Skyline zoiezo niet moet ombouwen naar een film versie. Niet echt bepaald origineel... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn buurvrouw gaat waarschijnlijk de nieuwe Peugeot 107 kopen. ze heeft nu een Peugeot 206CC.

Misschien ga ik mee. Heeft iemand verzoekjes voor foto's (4007,5008,3008,partner,boxer,508(RXH)?

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn buurvrouw gaat waarschijnlijk de nieuwe Peugeot 107 kopen. ze heeft nu een Peugeot 206CC.

Misschien ga ik mee. Heeft iemand verzoekjes voor foto's (4007,5008,3008,partner,boxer,508(RXH)?

Als je dan toch naar de dealer gaat ( als je nog niet bent gegaan ). Wil je dan foto's maken van de Partner en de Boxer met dubbele cabine.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...