Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

@de Skyline, die heeft even lekker zitten straat racen. :puh:

Waarom niet als je beetje veel Pktjes onder de kap hebt liggen? (300PK?)

Dit is dus wat er fout is met mensen op de weg de laatste tijd. Ze hebben een auto die wat kan optrekken, dus gaan ze dat ook maar even doen. Tot ze in de sloot eindigen. Gelukkig ben je nog jong en heb je nog tijd zat om te beseffen dat bovenstaande quote nergens op slaat, Vito.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

@de Skyline, die heeft even lekker zitten straat racen. :puh:

Waarom niet als je beetje veel Pktjes onder de kap hebt liggen? (300PK?)

Dit is dus wat er fout is met mensen op de weg de laatste tijd. Ze hebben een auto die wat kan optrekken, dus gaan ze dat ook maar even doen. Tot ze in de sloot eindigen. Gelukkig ben je nog jong en heb je nog tijd zat om te beseffen dat bovenstaande quote nergens op slaat, Vito.

Nooit van "Sarcasme" Gehoord.

Nou omdat ik vito in mijn naam heb; ik vind het een mooie bus :)

Link to comment
Delen op andere websites

@de Skyline, die heeft even lekker zitten straat racen. :puh:

Waarom niet als je beetje veel Pktjes onder de kap hebt liggen? (300PK?)

Dit is dus wat er fout is met mensen op de weg de laatste tijd. Ze hebben een auto die wat kan optrekken, dus gaan ze dat ook maar even doen. Tot ze in de sloot eindigen. Gelukkig ben je nog jong en heb je nog tijd zat om te beseffen dat bovenstaande quote nergens op slaat, Vito.

Nooit van "Sarcasme" Gehoord.

Nou omdat ik vito in mijn naam heb; ik vind het een mooie bus :)

vind hem mooier dan de Vito eigenlijk, tevens vind ik die nieuwe Sprinter ook mooier dan de Vito :puh: ( die vito ziet er hetzelfde uit van binnen als de oude V-klasse :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

De peugeot hebben we nieuw gekocht en de Mazda hadden we bij 44dkm gekocht. De trekhaak van de Partner is er ondertussen af en er zitten nu een reclameloos kenteken op. Maar weet iemand misschien waar we nog mooie mistlampen kunnen kopen voor de 6? Maakt hem toch een stuk mooier.

bij de dealer kost t ongeveer 500-600 eu. Heb het een keer nagevraagd bij de dealer en die zei dat je er dan ook een nieuwe hendel aan het stuur moet hebben en dus ook nieuwe bekabeling... Wij zelf hebben het gewoon in de koplamp maar ik neem aan dat je die in de bumper bedoelt?

Link to comment
Delen op andere websites

De peugeot hebben we nieuw gekocht en de Mazda hadden we bij 44dkm gekocht. De trekhaak van de Partner is er ondertussen af en er zitten nu een reclameloos kenteken op. Maar weet iemand misschien waar we nog mooie mistlampen kunnen kopen voor de 6? Maakt hem toch een stuk mooier.

bij de dealer kost t ongeveer 500-600 eu. Heb het een keer nagevraagd bij de dealer en die zei dat je er dan ook een nieuwe hendel aan het stuur moet hebben en dus ook nieuwe bekabeling... Wij zelf hebben het gewoon in de koplamp maar ik neem aan dat je die in de bumper bedoelt?

In de bumper ja, wij hoeven alleen de mistlampen te hebben.. voor het inbouwen daarvan hebben we een bedrijf.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb problemen met de audio van de auto :duh:

Waarschijnlijk is de 4 kanaals versterker kapot gegaan, die stoort vreselijk

Verder heb ik last gekregen van dynamoruis/aardlus, dus het geluid is niet meer wat het geweest is :cry:

De Subwoofer licht er nu ook uit, aangezien die toch niet meer aangestuurd wordt nu

Hoe en wat ik allemaal ga doen weet ik nog niet, maar denk aan het volgende:

Nieuwe speakerkabels in de auto

Nieuwe RCA kabels (3 stuks) in de auto

Gladen Mosconi 2 kanaals versterker (voor de subwoofer)

Gladen Mosconi 4 kanaals versterker (voor de speakers, 4x 100 watt RMS)

Alpine Imprint Module (Equilizer en 4V pre-outs)

Helaas kost dit geintje rond de €800,- :ch:

Dus ben nog aan het twijfelen, wordt wel erg prijzig allemaal weer :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb problemen met de audio van de auto :duh:

Waarschijnlijk is de 4 kanaals versterker kapot gegaan, die stoort vreselijk

Verder heb ik last gekregen van dynamoruis/aardlus, dus het geluid is niet meer wat het geweest is :cry:

De Subwoofer licht er nu ook uit, aangezien die toch niet meer aangestuurd wordt nu

Hoe en wat ik allemaal ga doen weet ik nog niet, maar denk aan het volgende:

Nieuwe speakerkabels in de auto

Nieuwe RCA kabels (3 stuks) in de auto

Gladen Mosconi 2 kanaals versterker (voor de subwoofer)

Gladen Mosconi 4 kanaals versterker (voor de speakers, 4x 100 watt RMS)

Alpine Imprint Module (Equilizer en 4V pre-outs)

Helaas kost dit geintje rond de €800,- :ch:

Dus ben nog aan het twijfelen, wordt wel erg prijzig allemaal weer :7

Ligt eraan, als je de auto nog lang genoeg in bezit houd dan zou ik het wel overwegen.

Maar was je niet bezig met een andere auto toen? Want dan zou ik me geld liever daarin stoppen als ik jou was.

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt eraan, als je de auto nog lang genoeg in bezit houd dan zou ik het wel overwegen.

Maar was je niet bezig met een andere auto toen? Want dan zou ik me geld liever daarin stoppen als ik jou was.

Audio is overschroefbaar he :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt eraan, als je de auto nog lang genoeg in bezit houd dan zou ik het wel overwegen.

Maar was je niet bezig met een andere auto toen? Want dan zou ik me geld liever daarin stoppen als ik jou was.

Audio is overschroefbaar he :puh:

Precies, audio gaat over naar een volgende auto ;)

Daarom wil ik graag ook Gladen versterkers, buiten dat het een van de beste merken is op auto-audio, kan je ook de versterkers aansluiten op een originele af-fabriek radio

Je kan er namelijk een module bijkopen, die de ISO stekker omzet naar een goede RCA kwaliteit 8)

En audio zal ik altijd blijven houden in een auto

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt eraan, als je de auto nog lang genoeg in bezit houd dan zou ik het wel overwegen.

Maar was je niet bezig met een andere auto toen? Want dan zou ik me geld liever daarin stoppen als ik jou was.

Audio is overschroefbaar he :puh:

Tuurlijk, maar als zo'n radio nu 800 euro is, dan zou ik die 800 euro eerst in die auto steken voordat ik iets anders koop, als je begrijpt wat ik bedoel. Radio komt later wel (zo zou ik het dan zien).

Maar als je je 206 nog blijft rijden dan zou het niet veel uitmaken, muziek is immers wel lekker in de auto ^_^

Even over de Evo,

Op dit moment hebben we deze bestickering,

IMG_2513--.jpg

En we zijn dan van plan om hem zo te maken binnenkort.

Evo5decal.jpg

Witte vlak is beetje scheef, maar de bedoeling is duidelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt eraan, als je de auto nog lang genoeg in bezit houd dan zou ik het wel overwegen.

Maar was je niet bezig met een andere auto toen? Want dan zou ik me geld liever daarin stoppen als ik jou was.

Audio is overschroefbaar he :puh:

Tuurlijk, maar als zo'n radio nu 800 euro is, dan zou ik die 800 euro eerst in die auto steken voordat ik iets anders koop, als je begrijpt wat ik bedoel. Radio komt later wel (zo zou ik het dan zien).

Maar als je je 206 nog blijft rijden dan zou het niet veel uitmaken, muziek is immers wel lekker in de auto ^_^

Even over de Evo,

Op dit moment hebben we deze bestickering,

IMG_2513--.jpg

En we zijn dan van plan om hem zo te maken binnenkort.

Evo5decal.jpg

Witte vlak is beetje scheef, maar de bedoeling is duidelijk

Haha, die gozer die deze foto heeft gemaakt ken ik. :puh:

Ik zou het gewoon doen, ziet er echt robuust uit!

@ MaxVito:

Volgens mij tuned AMG geen bestelbusjes, Brabus daarintegen wel.

Link to comment
Delen op andere websites

@ GekkieJ01: volgensmij had ik het over een AMG Citan busje...

mss beetje offtopic,

maar ik heb vandaag mijn eerste rijles/proefles gehad! Was een verrassing voor mijn verjaardag morgen.

Staat er opeens een 177pk BMW 320D voor de deur :D

Eerst 3 rondjes gereden op een industrieterrein aan de andere kant van de stad. En toen mocht ik zelf terugrijden naar huis wat die man anders nooit doet met zijn leerlingen op de 1ste les :)). Dat kwam omdat hij wel vond dat ik aanleg had voor autorijden. En het ging aardig soepel, de motor is maar 1x afgeslagen en dat was bij mijn eerste poging met wegrijden...

Ben door de stad gereden zonder problemen en keurig op snelheid. (soms te snel XD)

Nu wil ik nog een keer!! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...