Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

@ GekkieJ01: volgensmij had ik het over een AMG Citan busje...

mss beetje offtopic,

maar ik heb vandaag mijn eerste rijles/proefles gehad! Was een verrassing voor mijn verjaardag morgen.

Staat er opeens een 177pk BMW 320D voor de deur :D

Eerst 3 rondjes gereden op een industrieterrein aan de andere kant van de stad. En toen mocht ik zelf terugrijden naar huis wat die man anders nooit doet met zijn leerlingen op de 1ste les :)). Dat kwam omdat hij wel vond dat ik aanleg had voor autorijden. En het ging aardig soepel, de motor is maar 1x afgeslagen en dat was bij mijn eerste poging met wegrijden...

Ben door de stad gereden zonder problemen en keurig op snelheid. (soms te snel XD)

Nu wil ik nog een keer!! ^_^

Ja, maar AMG tuned geen mercedes bestelbusjes, iig nog niet gezien.. volgens mij doet alleen het tuningmerk Brabus dat.

Overigens 10 mei autotheorie, week daarop praktijk.. instructeur zei dat ik me theorie te laat had gepland, hij wou dat ik nu al kon afrijden haha.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ GekkieJ01: volgensmij had ik het over een AMG Citan busje...

mss beetje offtopic,

maar ik heb vandaag mijn eerste rijles/proefles gehad! Was een verrassing voor mijn verjaardag morgen.

Staat er opeens een 177pk BMW 320D voor de deur :D

Eerst 3 rondjes gereden op een industrieterrein aan de andere kant van de stad. En toen mocht ik zelf terugrijden naar huis wat die man anders nooit doet met zijn leerlingen op de 1ste les :)). Dat kwam omdat hij wel vond dat ik aanleg had voor autorijden. En het ging aardig soepel, de motor is maar 1x afgeslagen en dat was bij mijn eerste poging met wegrijden...

Ben door de stad gereden zonder problemen en keurig op snelheid. (soms te snel XD)

Nu wil ik nog een keer!! ^_^

Ja, maar AMG tuned geen mercedes bestelbusjes, iig nog niet gezien.. volgens mij doet alleen het tuningmerk Brabus dat.

Overigens 10 mei autotheorie, week daarop praktijk.. instructeur zei dat ik me theorie te laat had gepland, hij wou dat ik nu al kon afrijden haha.

Hoezo kan je al rijden als je nog niet eens je theorie hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

@ GekkieJ01: volgensmij had ik het over een AMG Citan busje...

mss beetje offtopic,

maar ik heb vandaag mijn eerste rijles/proefles gehad! Was een verrassing voor mijn verjaardag morgen.

Staat er opeens een 177pk BMW 320D voor de deur :D

Eerst 3 rondjes gereden op een industrieterrein aan de andere kant van de stad. En toen mocht ik zelf terugrijden naar huis wat die man anders nooit doet met zijn leerlingen op de 1ste les :)). Dat kwam omdat hij wel vond dat ik aanleg had voor autorijden. En het ging aardig soepel, de motor is maar 1x afgeslagen en dat was bij mijn eerste poging met wegrijden...

Ben door de stad gereden zonder problemen en keurig op snelheid. (soms te snel XD)

Nu wil ik nog een keer!! ^_^

Ja, maar AMG tuned geen mercedes bestelbusjes, iig nog niet gezien.. volgens mij doet alleen het tuningmerk Brabus dat.

Overigens 10 mei autotheorie, week daarop praktijk.. instructeur zei dat ik me theorie te laat had gepland, hij wou dat ik nu al kon afrijden haha.

Hoezo kan je al rijden als je nog niet eens je theorie hebt?

Als je je theorie niet hebt kan je nog wel rijles nemen, alleen geen examen toch?

Btw dit was mijn rijlesauto..

als je goed kijkt kan je mij achter het stuur zien zitten XD

IMG_6911.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

@ GekkieJ01: volgensmij had ik het over een AMG Citan busje...

mss beetje offtopic,

maar ik heb vandaag mijn eerste rijles/proefles gehad! Was een verrassing voor mijn verjaardag morgen.

Staat er opeens een 177pk BMW 320D voor de deur :D

Eerst 3 rondjes gereden op een industrieterrein aan de andere kant van de stad. En toen mocht ik zelf terugrijden naar huis wat die man anders nooit doet met zijn leerlingen op de 1ste les :)). Dat kwam omdat hij wel vond dat ik aanleg had voor autorijden. En het ging aardig soepel, de motor is maar 1x afgeslagen en dat was bij mijn eerste poging met wegrijden...

Ben door de stad gereden zonder problemen en keurig op snelheid. (soms te snel XD)

Nu wil ik nog een keer!! ^_^

Ja, maar AMG tuned geen mercedes bestelbusjes, iig nog niet gezien.. volgens mij doet alleen het tuningmerk Brabus dat.

Overigens 10 mei autotheorie, week daarop praktijk.. instructeur zei dat ik me theorie te laat had gepland, hij wou dat ik nu al kon afrijden haha.

Hoezo kan je al rijden als je nog niet eens je theorie hebt?

Ervan uitgaande dat ik me theorie haal natuurlijk, want qua rijstijl zat ik op examenniveau.

Link to comment
Delen op andere websites

@Tha-Ran: Stickers weg laten jonguh is geen Fast And The Furious wagen.... Stickerloos veel beter! :tu:

Tevens is mijn auto klaar gemaakt voor komend weekend. Ga weer lekker over de Nürburgring met een groep. Daarna voor de keuring een paar meetings pakken en dan gaat de golf weg. :)

Foto-FEGW6TUF-D.jpg

Kan niet wachten tot de nieuwe auto voor de deur staat, plannen genoeg!

Link to comment
Delen op andere websites

@Tha-Ran: Stickers weg laten jonguh is geen Fast And The Furious wagen.... Stickerloos veel beter! :tu:

Tevens is mijn auto klaar gemaakt voor komend weekend. Ga weer lekker over de Nürburgring met een groep. Daarna voor de keuring een paar meetings pakken en dan gaat de golf weg. :)

Foto-FEGW6TUF-D.jpg

Kan niet wachten tot de nieuwe auto voor de deur staat, plannen genoeg!

Weet je ondertussen al welke?

Link to comment
Delen op andere websites

Twijfel tussen 2 merken/types, maar dat doe ik al vanaf het begin. :puh: Zie wel wat ik tegenkom als de golf weg is.

Hoezo doe je eigenlijk al zo snel je golf weg? :puh:

Ik blijf met men punto rijden tot die uit elkaar valt :7. Aangezien dit model er om bekend staat degelijk te zijn en lang mee te gaan kan dat nog wel even duren :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Met rijles hoefde ik helemaal niet een parkeerterrein op ofzo, mocht gelijk wegrijden vanaf mijn straat en na 10 minuten al door het centrum naar de bebouwde kom? Ag het is maar net welke school je zit, zo heb ik pas snelweg gedaan op me 22'ste les en zit ik op de 26ste les al door alle theorie heen en alleen nog oefenenen^99

Link to comment
Delen op andere websites

Twijfel tussen 2 merken/types, maar dat doe ik al vanaf het begin. :puh: Zie wel wat ik tegenkom als de golf weg is.

Hoezo doe je eigenlijk al zo snel je golf weg? :puh:

Ik blijf met men punto rijden tot die uit elkaar valt :7. Aangezien dit model er om bekend staat degelijk te zijn en lang mee te gaan kan dat nog wel even duren :puh:.

Omdat ik voor de golf al wat anders op het oog had, maar het nog niet betaalbaar was. Ben een jaar verder aardig wat meer gaan verdienen en kan het nu wel betalen. En het belangrijkste, het vermogen van de golf begint aardig te wennen. Toen ik er net in begon te rijden werd ik overdonderd door het geweld wat het blok levert. Na een jaar erin gereden te hebben begint het toch wel lichtjes te vervelen en wil wat snellers. :D Toch doet het toch wel wat me me, mijn eerste auto. Gelukkig blijft hij in de buurt, want een maatje van me gaat hem overkopen en hij gaat bij elkaar geteld 6 straten verder staan. :puh: Dus me eerste "liefde" om het zo te zeggen zal nooit ver van me vandaan zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...