Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Heb nu net me autorijbewijs maar is nog begeleid rijden eerst. Maar deze auto krijg ik van me pa (eerste foto) de rest staat er ook bij :

(Echte foto's)

De mijne :

mijne.jpg

Achteraan is die van mijn vader, dan die van mij, dan die van mijn oudste broer.

71988788.jpg

en we hebben nog een speciale rover waar er nog weinig van rijden in Nederland.

43360147.jpg

allemaal Rovers dus ^^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is sowieso VAG dus ik gok op een Golf V GTI of een Audi A3 S-line.. Moet natuurlijk wel een stap voor uit zijn. biertje.gif

Stap vooruit is niet super moeilijk hoor vanaf een 97'er golf. Enigste opties die ik heb is airco en elektrische ramen. :puh: Golf V GTI is te duur en een a3 S-Line vind ik alleen het nieuwe type mooi en die is ook te duur. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@Tha-Ran: Stickers weg laten jonguh is geen Fast And The Furious wagen.... Stickerloos veel beter! :tu:

Haha, ik begrijp je punt. ;)

Maar dit is geen fast en furious wagen, gewoon replica van de rally versie. Meeste Fast en Furious wagens kunnen alleen recht uit 'hard'. Ook hebben ze meestal trabal of welk ander vreselijke bestickering dan ook en zodra ze een bocht zien trappen ze hard in de remmen. Ook hebben ze geen (redelijk dure) Proflex ophanging, speciaal gemaakte en verstevigde rally wielen of een rolkooi om maar mee te beginnen. :clown:

Kijk anders voor een leuke E34, 530i ofzo. Kan je nog eens een driftdagje pakken ook.. :dans:

Bewerkt: door Tha-Ran
Link to comment
Delen op andere websites

Het is sowieso VAG dus ik gok op een Golf V GTI of een Audi A3 S-line.. Moet natuurlijk wel een stap voor uit zijn. biertje.gif

Stap vooruit is niet super moeilijk hoor vanaf een 97'er golf. Enigste opties die ik heb is airco en elektrische ramen. :puh: Golf V GTI is te duur en een a3 S-Line vind ik alleen het nieuwe type mooi en die is ook te duur. :puh:

Dan wordt t dus een VW

Link to comment
Delen op andere websites

Het is sowieso VAG dus ik gok op een Golf V GTI of een Audi A3 S-line.. Moet natuurlijk wel een stap voor uit zijn. biertje.gif

Stap vooruit is niet super moeilijk hoor vanaf een 97'er golf. Enigste opties die ik heb is airco en elektrische ramen. :puh: Golf V GTI is te duur en een a3 S-Line vind ik alleen het nieuwe type mooi en die is ook te duur. :puh:

Dan wordt t dus een VW

Geloof mij, het wordt een Seat :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Haha nou vooruit, wil gaan kijken voor een Golf IV 25 Jahre Edition of een Seat Leon Topsport. Beide met een 1.8turbo waarvan de de golf origineel in Nederland 210PK heeft en de Leon 180PK. :)

Zo zo stap vooruit :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag meegereden in een Seat Leon FR 1.4 125 PK(benzine). Heerlijk is de manier hoe een benzinemotor ronkt(ik rij altijd rond in dieselwagens), en trekt lekker op(veel beter dan vergelijkbare dieselmotors qua ccinhoud en PK). ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...