Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Ik heb daarstraks op men stageplaats met een Alfa Romeo 159 SW gereden. Man ik ben verliefd! ö

Men ouders zijn al naar dit model aan het kijken voor als de chevy weggaat.

Mooie wagens zijn dat, en iedere man moet welleens een Alfa in zijn leven hebben gehad.

photo.jpg

Deze lijkt precies op de onze paar jaar geleden. Laatste keer dat we een Alfa kochten. Er was ingebroken d.m.v een klein gat van 5mm doorsnede onder handvat, aantal onderdelen na 500 km al moeten vervangen, slechte service en de laatste rit viel dat ding bijna uit elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb daarstraks op men stageplaats met een Alfa Romeo 159 SW gereden. Man ik ben verliefd! ö

Men ouders zijn al naar dit model aan het kijken voor als de chevy weggaat.

Mooie wagens zijn dat, en iedere man moet welleens een Alfa in zijn leven hebben gehad.

photo.jpg

Deze lijkt precies op de onze paar jaar geleden. Laatste keer dat we een Alfa kochten. Er was ingebroken d.m.v een klein gat van 5mm doorsnede onder handvat, aantal onderdelen na 500 km al moeten vervangen, slechte service en de laatste rit viel dat ding bijna uit elkaar.

Haha, doet me denken aan me vorige stage plek, Alfa 157tje met 55.000 op de teller en een geknapte distributie riem en 16 plat geslagen kleppen.

Enigste Alfa die er eventueel in zou kunnen komen is een 155, rest hoef ik niet, hoe mooi ze ook zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb daarstraks op men stageplaats met een Alfa Romeo 159 SW gereden. Man ik ben verliefd! ö

Men ouders zijn al naar dit model aan het kijken voor als de chevy weggaat.

Mooie wagens zijn dat, en iedere man moet welleens een Alfa in zijn leven hebben gehad.

photo.jpg

Deze lijkt precies op de onze paar jaar geleden. Laatste keer dat we een Alfa kochten. Er was ingebroken d.m.v een klein gat van 5mm doorsnede onder handvat, aantal onderdelen na 500 km al moeten vervangen, slechte service en de laatste rit viel dat ding bijna uit elkaar.

Haha, doet me denken aan me vorige stage plek, Alfa 157tje met 55.000 op de teller en een geknapte distributie riem en 16 plat geslagen kleppen.

Enigste Alfa die er eventueel in zou kunnen komen is een 155, rest hoef ik niet, hoe mooi ze ook zijn.

Nou, het zijn inderdaad de nieuwere die me niks doen, maar bijvoorbeeld een Giulia sprint GTA mag er ook wel wezen.

1596399.jpg

En dan dan nog niet eens te spreken over de TZ2 :eten:

img03.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Haha nou vooruit, wil gaan kijken voor een Golf IV 25 Jahre Edition of een Seat Leon Topsport. Beide met een 1.8turbo waarvan de de golf origineel in Nederland 210PK heeft en de Leon 180PK. :)

Zo zo stap vooruit :puh:.

Dat word inderdaad een stap vooruit, vooral qua luxe en bouwjaar.

Link to comment
Delen op andere websites

over die mercedes citan gesproken (op de vorige pagina).

mercedes heeft ook altijd AMG modellen... Dus mss een mercedes citan AMG?? :puh:

mijn interpretatie:

'foto'

:bier:

Jah Hoor...

@ GekkieJ01: volgensmij had ik het over een AMG Citan busje...

mss beetje offtopic,

maar ik heb vandaag mijn eerste rijles/proefles gehad! Was een verrassing voor mijn verjaardag morgen.

Staat er opeens een 177pk BMW 320D voor de deur :D

Eerst 3 rondjes gereden op een industrieterrein aan de andere kant van de stad. En toen mocht ik zelf terugrijden naar huis wat die man anders nooit doet met zijn leerlingen op de 1ste les :)). Dat kwam omdat hij wel vond dat ik aanleg had voor autorijden. En het ging aardig soepel, de motor is maar 1x afgeslagen en dat was bij mijn eerste poging met wegrijden...

Ben door de stad gereden zonder problemen en keurig op snelheid. (soms te snel XD)

Nu wil ik nog een keer!! ^_^

Ja, maar AMG tuned geen mercedes bestelbusjes, iig nog niet gezien.. volgens mij doet alleen het tuningmerk Brabus dat.

Overigens 10 mei autotheorie, week daarop praktijk.. instructeur zei dat ik me theorie te laat had gepland, hij wou dat ik nu al kon afrijden haha.

Hoezo kan je al rijden als je nog niet eens je theorie hebt?

Als je je theorie niet hebt kan je nog wel rijles nemen, alleen geen examen toch?

Btw dit was mijn rijlesauto..

als je goed kijkt kan je mij achter het stuur zien zitten XD

IMG_6911.jpg

Ik leste ook in een 3 serie, fijne kar inderdaad.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een Jeep Cherokee uit 1988, het ding zuipt wel wat. Maar het rijd als een trein, en het is een enorm veilige auto voor jezelf. Alleen je moet er geen fietser ofzo mee aan rijden, dan is diegene gelijk dood vrees ik want er zitten overal ijzere bumpers omheen ( zelf getuned ), maar dat was ik niet van plan. :puh:

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een Jeep Cherokee uit 1988, het ding zuipt wel wat. Maar het rijd als een trein, en het is een enorm veilige auto voor jezelf. Alleen je moet er geen fietser ofzo mee aan rijden, dan is diegene gelijk dood vrees ik want er zitten overal ijzere bumpers omheen ( zelf getuned ), maar dat was ik niet van plan. :puh:

Oke?

Ontopic, volgende week begin ik ook aan me rijles. Word waarschijnlijk een Golf 6, maar had wel liever een BMW gehad haha.. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een Jeep Cherokee uit 1988, het ding zuipt wel wat. Maar het rijd als een trein, en het is een enorm veilige auto voor jezelf. Alleen je moet er geen fietser ofzo mee aan rijden, dan is diegene gelijk dood vrees ik want er zitten overal ijzere bumpers omheen ( zelf getuned ), maar dat was ik niet van plan. :puh:

Oke?

Ontopic, volgende week begin ik ook aan me rijles. Word waarschijnlijk een Golf 6, maar had wel liever een BMW gehad haha.. ^_^

:D

Deze week ook effe kijken wanneer en waar ik ga lessen, heb al een aardig bedragje ervoor gespaard :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Net mn lesje weer gehad, ging weer super alleen ik ga overal nog redelijk snel overheen. Bijvoorbeeld als ik aan kom bij een rotonde.. Heb ik allang de situatie gezien dat er niemand is maar dan wil ik pas op de rotonde hem in zn 2 gaan zetten.. Zulke kleine foutjes. Maargoed over 2 weken is het zover.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu zo'n mooie zwarte Ford Focus, je weet wel, zo eentje: (vakantie fotootjes :$ )

Alleen tja, zou toch wel een nieuwere Focus willen eigenlijk. :puh:

SAM_2516.jpg

@GekkieJ01. Succes dan over 2 weken! :D Let echt 100% op het rond kijken rond je auto, de rest is tegenwoordig niet meer zo belangrijk. :7

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...