Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Ach volgende auto word waarschijnlijk een alfa romeo 147 1.6 twinspark of een 1.9JTD. Maar tot dan blijven cruisen in men punto :7.

Ik ben nog steeds verbijsterd, dat Jags zo goedkoop zijn... dus dat wordt mijn volgende auto ( over 3 a 5 jr pas ofzo :puh:)

Jaguar goedkoop? :?

Je hebt al een Jaguar voor niks tegenwoordig, alleen het onderhoud en de belasting is niet goedkoop.

Een belastingvrije is toch aardig goedkoop in belasting :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ach volgende auto word waarschijnlijk een alfa romeo 147 1.6 twinspark of een 1.9JTD. Maar tot dan blijven cruisen in men punto :7.

Ik ben nog steeds verbijsterd, dat Jags zo goedkoop zijn... dus dat wordt mijn volgende auto ( over 3 a 5 jr pas ofzo :puh:)

Jaguar goedkoop? :?

Je hebt al een Jaguar voor niks tegenwoordig, alleen het onderhoud en de belasting is niet goedkoop.

ja inderdaad, precies zoals je zegt...

@GolfG60: ja, als je een Oldtimer neemt, dan is inderdaad dat laatste deel goedkoop, maar inderdaad die Engelsen hebben onderhoud nodig :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren weer heel terug gekomen vanaf de Nürburgring en was weer super. Heenweg 235 aangetikt en wonderbaarlijk op de terug weg 240. :engel:

Zelf 2 rondjes gereden waarvan ik er eentje heb gefilmd en lekker met de spiegelreflex camera foto's van het vrijrijden genomen en in de omgeving een fotoshoot met een paar auto's gedaan.

Zelf nog een rondje in een Golf IV R32 gereden door de bergen, echt super zo'n wagen. Ook nog meegereden met BMW M3, eigenaar had hem nog niet zolang dus wou hem nog niet over de ring gaan. Maar de volgende keer wel en dan zit ik ernaast!

Link to comment
Delen op andere websites

Geen jaguar kopen want kan je net zo goed een sigaret kopen, is het roken tenminste nog lekker... :7

Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt, maar dat elke auto van een bepaald merk slecht is, daar geloof ik echt niks van. ;)

Niet elke auto nee, maar ik ken aardig wat mensen die er een hebben gehad (3) en 2 daarvan hadden veel problemen en hebben hem daarom ook weg gedaan. :puh:

Tegen woordig zijn ze volgens mij wel een stuk betrouwbaarder... ^_^

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren weer heel terug gekomen vanaf de Nürburgring en was weer super. Heenweg 235 aangetikt en wonderbaarlijk op de terug weg 240. :engel:

Zelf 2 rondjes gereden waarvan ik er eentje heb gefilmd en lekker met de spiegelreflex camera foto's van het vrijrijden genomen en in de omgeving een fotoshoot met een paar auto's gedaan.

Zelf nog een rondje in een Golf IV R32 gereden door de bergen, echt super zo'n wagen. Ook nog meegereden met BMW M3, eigenaar had hem nog niet zolang dus wou hem nog niet over de ring gaan. Maar de volgende keer wel en dan zit ik ernaast!

:sigaar:

Bewerkt: door Tha-Ran
Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft inderdaad een heel tijdje in de weg gereden. Durfde denk ik geen gas te geven, maar wou ook niet ingehaald worden door een golfje.

En dan op een bepaald moment dat civicje :7 Johnny style xD.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft inderdaad een heel tijdje in de weg gereden. Durfde denk ik geen gas te geven, maar wou ook niet ingehaald worden door een golfje.

En dan op een bepaald moment dat civicje :7 Johnny style xD.

Welke minuut, heb hem niet gezien :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft inderdaad een heel tijdje in de weg gereden. Durfde denk ik geen gas te geven, maar wou ook niet ingehaald worden door een golfje.

En dan op een bepaald moment dat civicje :7 Johnny style xD.

Ik wist niet dat Civics door Opel gemaakt werden...

Tis gewoon een Corsa B hoor.

En niet om opel te verdedigen, maar sinds wanneer is een standaard spoiler+bumpers en een setje wielen 'sjonnie'?

6:55 Clio? :cab:

7:25 is wel lachen..xD

6:55 is een Twingo RS.

Link to comment
Delen op andere websites

Pff, benzinepomp van me E30 doet kut, net even op de brug gezet. Denk dat de pomp na 27 jaar bijna de geest gaat geven. :(

Wat doet ie verkeerd dan?

Veel herrie maken of lekken of (te) weinig druk?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...