Rullez Geplaatst: 2 mei 2012 Rapport Geplaatst: 2 mei 2012 op 0.45 Is inderdaad een Corsa die nog standaard was op de velgen motor en verlaging na. Niks sjonnie aan dus. 6:55 Clio? 7:25 is wel lachen..xD @6:55: Was een Swift die er even via de buitenbocht langs wou, ze achterkant brak lekker uit. Schrok best wel toen ik het zag je weet niet wat er gebeurd. 7:25: Altijd goed toch een Porsche inhalen Reageren
MisterDM Geplaatst: 4 mei 2012 Rapport Geplaatst: 4 mei 2012 (bewerkt) Wij hebben een Citroën Jumper ( die heel erg lekker rijd ) En we hebben nog dat kleine doosje op wielen, de Toyota Aygo Ik heb er trouwens nog niet echt aan liggen denken wat voor auto ik later wil, sowieso een auto die ik kan betalen en die een beetje fatsoenlijk rijd Bewerkt: 4 mei 2012 door MisterDM Reageren
MaxVito Geplaatst: 4 mei 2012 Rapport Geplaatst: 4 mei 2012 Post eens een foto van de jumper. Ben wel benieuwd Reageren
moechy Geplaatst: 4 mei 2012 Rapport Geplaatst: 4 mei 2012 Deze zomer rijdt ik waarschijnlijk met een Mercedes Sprinter voor men vakantiewerk . Reageren
moechy Geplaatst: 4 mei 2012 Rapport Geplaatst: 4 mei 2012 Foto's (mercedes gek hierzo) Als je een mercedes gek bent, weet je toch hoe een sprinter eruit ziet? Ik kan je wel even de site geven van waar ik ga werken . http://www.mpraet.be/default.asp?iId=GFFHII Normaal zie je daar ongeveer de bestelwagens die ze hebben. Reageren
MaxVito Geplaatst: 4 mei 2012 Rapport Geplaatst: 4 mei 2012 Klopt ook, maar vindt gewoon mooi om te zien Reageren
MisterDM Geplaatst: 4 mei 2012 Rapport Geplaatst: 4 mei 2012 Post eens een foto van de jumper. Ben wel benieuwd Omdat je het zo graag wilt We hebben een bouw bedrijf en de naam die er opstaat, dat is m'n vader zijn naam, dus dan kan je misschien al weten waar de M in mijn naam voor staat Reageren
MaxVito Geplaatst: 4 mei 2012 Rapport Geplaatst: 4 mei 2012 Like that van. Heb je zelf al een rijbewijs? Reageren
Woody268 Geplaatst: 4 mei 2012 Rapport Geplaatst: 4 mei 2012 Like that van. Heb je zelf al een rijbewijs? Hij is 13? Reageren
Rullez Geplaatst: 4 mei 2012 Rapport Geplaatst: 4 mei 2012 Like that van. Heb je zelf al een rijbewijs? Hij is 13? Zou toch kunnen.. Reageren
moechy Geplaatst: 4 mei 2012 Rapport Geplaatst: 4 mei 2012 Like that van. Heb je zelf al een rijbewijs? Hij is 13? Zou toch kunnen.. In polen kan alles. Reageren
MisterDM Geplaatst: 4 mei 2012 Rapport Geplaatst: 4 mei 2012 Ik kan al boven het stuur uitkijken en ik kan met me voeten bij de pedalen, dus ik zou kunnen rijden, kan het zelfs in de Toyota Aygo ( want dat is toch een automaat ) En we zitten niet in Polen hé, we zitten in Nederland Reageren
moechy Geplaatst: 4 mei 2012 Rapport Geplaatst: 4 mei 2012 Ik kan al boven het stuur uitkijken en ik kan met me voeten bij de pedalen, dus ik zou kunnen rijden, kan het zelfs in de Toyota Aygo ( want dat is toch een automaat ) En we zitten niet in Polen hé, we zitten in Nederland Ik zit noch in polen, noch in nederland . Hmm men verbruik zit op de moment 16.1 op 1 . Das dus een slordige 6liter per 100km. Reageren
Rullez Geplaatst: 5 mei 2012 Rapport Geplaatst: 5 mei 2012 Ik kan al boven het stuur uitkijken en ik kan met me voeten bij de pedalen, dus ik zou kunnen rijden, kan het zelfs in de Toyota Aygo ( want dat is toch een automaat ) En we zitten niet in Polen hé, we zitten in Nederland Ik zit noch in polen, noch in nederland . Hmm men verbruik zit op de moment 16.1 op 1 . Das dus een slordige 6liter per 100km. Wou dat ik het redde, als ik me beheers 1 op 9/1 op 10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.