Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

xD Ik had `m al een keer open gehad jongens xD

Weet precies hoe ik 't lampje kan vervangen, heb er zelfs al geprobeert een Ledje in te zetten met wat beunwerk, en 'n rode bleef gewoon werken, maar vanwege al 't plastic dat het licht moet 'geleiden' zie je die niet. Dus toen even een witte geprobeert(aangezien ik er daar maar 3 van had liggen en ik tientallen rode heb xD)... En die ging uiteraard gelijk kapot... Maar goed. Heb gewoon 't voorste paneel eraf gehaald, ding met de knoppen los geschroefd, bakje eronder los geschroefd en eruit gehaald, paneel met knoppen beetje draaien en naar voren halen, witte kapje eraf en dan kun je 't lampje er zo uit halen. Nou nog even een nieuw lampje zoeken(misschien dat ik op 't werk er een kan vinden, maar anders denk ik dat ik `m gewoon uit 't knopje haal van de achterruit verwarming of de sigaretten aansteker, aangezien 't me niet echt uitmaakt als die 2 niet oplichten...)

Dan had je toch gezien dat er een gewoon lampje in moet?

Een led schijnt namelijk fel maar in een kleine bundel licht, een gewoon lampje verspreid het, en licht dus het doorzichtige plastic op waardoor alles gaat branden.

Lampjes zijn bij je plaatselijke Heuts en dergelijke te halen, kosten niet veel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

had een dagje vrij, dus vandaag eventjes een soppie over mijn karretje gegooid, gestofsucked en een knipperlicht vervangen... wat je toch allemaal niet over hebt voor een auto op je vrije dag :clown:

Tis nou ook niet zoveel werk :puh: tenzij jouw auto echt een mesthoop was.

Donderdag theorie examen.. Zenuwachtig:N

IS makkelijk man :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

had een dagje vrij, dus vandaag eventjes een soppie over mijn karretje gegooid, gestofsucked en een knipperlicht vervangen... wat je toch allemaal niet over hebt voor een auto op je vrije dag :clown:

Tis nou ook niet zoveel werk :puh: tenzij jouw auto echt een mesthoop was.

Donderdag theorie examen.. Zenuwachtig:N

IS makkelijk man :puh:

RT Moechy, auto theorie is echt easyyy. 25 vragen gevaarherkenning die zelfs ik, als stereotype pizzacoureur, met 1 fout gehaald had. 40 theorie vragen zijn lastiger, maar logisch nadenken is al 3kwart, ik had daarbij 2 fout (wederom wel een wondertje ja, 65 vragen 3 fout).

Link to comment
Delen op andere websites

had een dagje vrij, dus vandaag eventjes een soppie over mijn karretje gegooid, gestofsucked en een knipperlicht vervangen... wat je toch allemaal niet over hebt voor een auto op je vrije dag :clown:

Tis nou ook niet zoveel werk :puh: tenzij jouw auto echt een mesthoop was.

Donderdag theorie examen.. Zenuwachtig:N

IS makkelijk man :puh:

RT Moechy, auto theorie is echt easyyy. 25 vragen gevaarherkenning die zelfs ik, als stereotype pizzacoureur, met 1 fout gehaald had. 40 theorie vragen zijn lastiger, maar logisch nadenken is al 3kwart, ik had daarbij 2 fout (wederom wel een wondertje ja, 65 vragen 3 fout).

I hope so, hopelijk gaan ze geen kut vragen stellen haha. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

had een dagje vrij, dus vandaag eventjes een soppie over mijn karretje gegooid, gestofsucked en een knipperlicht vervangen... wat je toch allemaal niet over hebt voor een auto op je vrije dag :clown:

Tis nou ook niet zoveel werk :puh: tenzij jouw auto echt een mesthoop was.

mijn auto is wit... weetje hoe hard dat boenen is :bier:

vieze_golf_gti.jpg

nee, totaal uurtje werk maximaal :D eerste keer trouwens, sinds januari, dat ik iets aan m'n auto doe ( behalve de bijna dagelijkse rit langs de pomp :clown: en de keer dat ik er mijn tankdop had laten liggen en een nieuwe ( met sleutel deze keer :$ ) moest kopen :puh: )

maar goed daarom is het ook een ragbakkie eh :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Moet jij elke dag tanken? :?

ja, al is het niet elke keer een volle tank :puh:, 1 of 2 volle tanks in een week ofzo ( elke dag een rit van 100km en het hangt er vanaf of ik erbuiten nog veel rijd )

Link to comment
Delen op andere websites

Moet jij elke dag tanken? :?

ja, al is het niet elke keer een volle tank :puh:, 1 of 2 volle tanks in een week ofzo ( elke dag een rit van 100km en het hangt er vanaf of ik erbuiten nog veel rijd )

Kan je beter 1 keer voltanken. Ik doe normaal als ik puur schoolritten doe (18km per dag ongeveer) 2weken met men tank.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet jij elke dag tanken? :?

ja, al is het niet elke keer een volle tank :puh:, 1 of 2 volle tanks in een week ofzo ( elke dag een rit van 100km en het hangt er vanaf of ik erbuiten nog veel rijd )

Kan je beter 1 keer voltanken. Ik doe normaal als ik puur schoolritten doe (18km per dag ongeveer) 2weken met men tank.

Nee, ik denk immers: meer benzine in je tank is meer gewicht, en meer gewicht dragen kost meer benzine 8)

en ik rij toch al elke dag er langs :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Alsof die 20 kg meer/minder het gaat maken..:puh:

Waarom maken ze auto's lichter denk je? :puh:

Alsnog is 20 kg erg weinig.

Fiets eens met 20kg op je bagage drager, dat is veel, maar het ligt eraan waarin/op je het vervoert.

Zo'n 1.1 litertje merk je iedere kilo die er extra opzit, bij wijze van.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Alsof die 20 kg meer/minder het gaat maken..:puh:

Waarom maken ze auto's lichter denk je? :puh:

Alsnog is 20 kg erg weinig.

Fiets eens met 20kg op je bagage drager, dat is veel, maar het ligt eraan waarin/op je het vervoert.

Zo'n 1.1 litertje merk je iedere kilo die er extra opzit, bij wijze van.

Klopt, bij een zware auto maakt 20kg niet zoveel uit.

Mijn auto weegt leeg iets van een 843Kg dacht ik. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...