moechy Geplaatst: 14 mei 2012 Rapport Geplaatst: 14 mei 2012 Net opgemerkt dat er bij die ford courier linksachter bij de wielkas doorgeroest is. Ik kan door men laadruimte de straat zien xD. Binnenkort best maar eens dichtlassen. Reageren
commando Geplaatst: 14 mei 2012 Rapport Geplaatst: 14 mei 2012 Net opgemerkt dat er bij die ford courier linksachter bij de wielkas doorgeroest is. Ik kan door men laadruimte de straat zien xD. Binnenkort best maar eens dichtlassen. de laadruimte en het zitgedeelte zijn dan neem ik aan afgezonderd, anders hoor / voel je het wel ( geluid en kou ) Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Geplaatst: 16 mei 2012 Maandag begonne aan me rijbewijs, ging wel lekker! Aardige rij-instructeur met een heel rijk verleden aan auto's, Golfjes, Porsches, lotus'jes, S2000 of je kan het nog zo gek niet bedenken. Heeft op dit moment ook een T1 in opbouw en een Kever buggy met 911 motor. Reageren
commando Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Geplaatst: 16 mei 2012 Maandag begonne aan me rijbewijs, ging wel lekker! Aardige rij-instructeur met een heel rijk verleden aan auto's, Golfjes, Porsches, lotus'jes, S2000 of je kan het nog zo gek niet bedenken. Heeft op dit moment ook een T1 in opbouw en een Kever buggy met 911 motor. Nadeel is dat je er niet (meer) in kan afrijden ( moet minimaal een vierdeurs zijn...) als ik jou was zou ik vragen of ie een Porsche Panamera kan kopen In wat voor auto les je momenteel? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Geplaatst: 16 mei 2012 Nadeel is dat je er niet (meer) in kan afrijden Dafuq? Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Geplaatst: 16 mei 2012 In een 4-deurs Polo Bluemotion Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Geplaatst: 16 mei 2012 (bewerkt) In een 4-deurs Polo Bluemotion Dan kan je beter gaan duwen ipv wachten voordat die op gang is.. Morgen weer rijles.. @ Ron http://www.autogespo...pe-2/2012/03/15 ft http://www.autogespot.com/bmw-1-serie-m-coupe-1/2012/05/07#img1 Bewerkt: 16 mei 2012 door GekkieJ01 Reageren
Toeterneus Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Geplaatst: 16 mei 2012 Dit weekend eindelijk mijn Pontiac Fiero opnieuw bekleed, het tapijt welteverstaan. Was een aardig klusje dat vooral wat tijd en geduld kostte. Het oude tapijt van de deurpanelen trekken was nog het moeizaamste. Daarna alles opmeten, op maat knippen en er in vouwen was niet zo heel lastig. Resultaat is mooi geworden! Ik wilde een felle knallende kleur, liefst geel, maar vond ik nergens. Dan maar appeltjesgroen voor: tijdens: Na: Ohja, en ze is twee weken terug weer goed door de APK gekomen, dus laat die zomer maar komen! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Geplaatst: 16 mei 2012 Dit weekend eindelijk mijn Pontiac Fiero opnieuw bekleed, het tapijt welteverstaan. Was een aardig klusje dat vooral wat tijd en geduld kostte. Het oude tapijt van de deurpanelen trekken was nog het moeizaamste. Daarna alles opmeten, op maat knippen en er in vouwen was niet zo heel lastig. Resultaat is mooi geworden! Ik wilde een felle knallende kleur, liefst geel, maar vond ik nergens. Dan maar appeltjesgroen voor: tijdens: Na: Ohja, en ze is twee weken terug weer goed door de APK gekomen, dus laat die zomer maar komen! Is dat nou wennen om alles in milen te rijden? Reageren
Toeterneus Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Geplaatst: 16 mei 2012 (bewerkt) Nee, in begin effe, gelukkig zijn het meestal ronde getallen: 20Mph = 30kmu, 30Mph = 50kmu, 50Mph = 80kmu, 75 = 120kmu. Ook het rijden van een automaat naast mijn handgeschakelde heeft vanaf begin af aan geen probleem veroorzaakt. Bij de pomp is het wel effe wennen Bewerkt: 16 mei 2012 door Toeterneus Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Geplaatst: 16 mei 2012 Bij de pomp is het wel effe wennen Deze vat ik niet? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Geplaatst: 16 mei 2012 @ Megapilot Van de benzinekosten haha. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Geplaatst: 16 mei 2012 Oooh..xD Zuipt die Pontiac zoveel? Reageren
Toeterneus Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Geplaatst: 16 mei 2012 Oooh..xD Zuipt die Pontiac zoveel? mwa valt nog mee, 1 op 8, maar zit een kleine tank ik, dus relatief vaker bij de pomp Reageren
SpacyColours Geplaatst: 16 mei 2012 Rapport Geplaatst: 16 mei 2012 Kruiwaguhhhhhhhhhhhh gaat knettersnel, knaap! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.