Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Net opgemerkt dat er bij die ford courier linksachter bij de wielkas doorgeroest is. Ik kan door men laadruimte de straat zien xD.

Binnenkort best maar eens dichtlassen.

:schater: de laadruimte en het zitgedeelte zijn dan neem ik aan afgezonderd, anders hoor / voel je het wel ( geluid en kou )

Link to comment
Delen op andere websites

Maandag begonne aan me rijbewijs, ging wel lekker! ^_^

Aardige rij-instructeur met een heel rijk verleden aan auto's, Golfjes, Porsches, lotus'jes, S2000 of je kan het nog zo gek niet bedenken. Heeft op dit moment ook een T1 in opbouw en een Kever buggy met 911 motor. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Maandag begonne aan me rijbewijs, ging wel lekker! ^_^

Aardige rij-instructeur met een heel rijk verleden aan auto's, Golfjes, Porsches, lotus'jes, S2000 of je kan het nog zo gek niet bedenken. Heeft op dit moment ook een T1 in opbouw en een Kever buggy met 911 motor. :D

Nadeel is dat je er niet (meer) in kan afrijden :puh: ( moet minimaal een vierdeurs zijn...) als ik jou was zou ik vragen of ie een Porsche Panamera kan kopen :puh:

In wat voor auto les je momenteel?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit weekend eindelijk mijn Pontiac Fiero opnieuw bekleed, het tapijt welteverstaan.

Was een aardig klusje dat vooral wat tijd en geduld kostte. Het oude tapijt van de deurpanelen trekken was nog het moeizaamste. Daarna alles opmeten, op maat knippen en er in vouwen was niet zo heel lastig. Resultaat is mooi geworden!

Ik wilde een felle knallende kleur, liefst geel, maar vond ik nergens. Dan maar appeltjesgroen :puh:

9bjia9.jpg

voor:

2zi3142.jpg

tijdens:

2yywqdw.jpg

Na:

24llhm0.jpg

Ohja, en ze is twee weken terug weer goed door de APK gekomen, dus laat die zomer maar komen!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit weekend eindelijk mijn Pontiac Fiero opnieuw bekleed, het tapijt welteverstaan.

Was een aardig klusje dat vooral wat tijd en geduld kostte. Het oude tapijt van de deurpanelen trekken was nog het moeizaamste. Daarna alles opmeten, op maat knippen en er in vouwen was niet zo heel lastig. Resultaat is mooi geworden!

Ik wilde een felle knallende kleur, liefst geel, maar vond ik nergens. Dan maar appeltjesgroen :puh:

voor:

tijdens:

Na:

Ohja, en ze is twee weken terug weer goed door de APK gekomen, dus laat die zomer maar komen!

Is dat nou wennen om alles in milen te rijden?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, in begin effe, gelukkig zijn het meestal ronde getallen: 20Mph = 30kmu, 30Mph = 50kmu, 50Mph = 80kmu, 75 = 120kmu.

Ook het rijden van een automaat naast mijn handgeschakelde heeft vanaf begin af aan geen probleem veroorzaakt.

Bij de pomp is het wel effe wennen 0_0

Bewerkt: door Toeterneus
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...