Rullez Geplaatst: 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2012 Ik rijd zelf op Continentals Sport Contact 2 en ben er erg over te spreken. Piepen niet als je lekker aan het hoeken bent en het belangrijkste ze plakken lekker. Verschilt uiteraard per auto, maar ben er erg over te spreken. Ander mooi budget bandje waar ik veel positieve reacties over hoor zijn Falken en Toyo Proxes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2012 Ik rijd zelf op Continentals Sport Contact 2 en ben er erg over te spreken. Piepen niet als je lekker aan het hoeken bent en het belangrijkste ze plakken lekker. Verschilt uiteraard per auto, maar ben er erg over te spreken. Ander mooi budget bandje waar ik veel positieve reacties over hoor zijn Falken en Toyo Proxes. En enige ervaring met deze maat hoe dit eventueel staat. Aangezien er altijd 165/70 14 81T onder de punto hebben gelegen heb ik geen idee hoe 185/60 ligt en rijdt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2012 Ik rijd zelf op Continentals Sport Contact 2 en ben er erg over te spreken. Piepen niet als je lekker aan het hoeken bent en het belangrijkste ze plakken lekker. Verschilt uiteraard per auto, maar ben er erg over te spreken. Ander mooi budget bandje waar ik veel positieve reacties over hoor zijn Falken en Toyo Proxes. En enige ervaring met deze maat hoe dit eventueel staat. Aangezien er altijd 165/70 14 81T onder de punto hebben gelegen heb ik geen idee hoe 185/60 ligt en rijdt. Weet niet hoeveel J de velg is? Als je naar http://tyrestretch.com/ gaat kan je dmv de maten een afbeelding krijgen hoe het staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2012 Ik rijd zelf op Continentals Sport Contact 2 en ben er erg over te spreken. Piepen niet als je lekker aan het hoeken bent en het belangrijkste ze plakken lekker. Verschilt uiteraard per auto, maar ben er erg over te spreken. Ander mooi budget bandje waar ik veel positieve reacties over hoor zijn Falken en Toyo Proxes. En enige ervaring met deze maat hoe dit eventueel staat. Aangezien er altijd 165/70 14 81T onder de punto hebben gelegen heb ik geen idee hoe 185/60 ligt en rijdt. Weet niet hoeveel J de velg is? Als je naar http://tyrestretch.com/ gaat kan je dmv de maten een afbeelding krijgen hoe het staat. Hmm weet ik ook niet van buiten . Heb het wel eens ergens opgeschreven. . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 22 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2012 Ik rijd zelf op Continentals Sport Contact 2 en ben er erg over te spreken. Piepen niet als je lekker aan het hoeken bent en het belangrijkste ze plakken lekker. Verschilt uiteraard per auto, maar ben er erg over te spreken. Ander mooi budget bandje waar ik veel positieve reacties over hoor zijn Falken en Toyo Proxes. En enige ervaring met deze maat hoe dit eventueel staat. Aangezien er altijd 165/70 14 81T onder de punto hebben gelegen heb ik geen idee hoe 185/60 ligt en rijdt. Weet niet hoeveel J de velg is? Als je naar http://tyrestretch.com/ gaat kan je dmv de maten een afbeelding krijgen hoe het staat. Hmm weet ik ook niet van buiten . Heb het wel eens ergens opgeschreven. . We hebben zelf thuis een setje Sebring wielen liggen, 6J en 195'ers erom liggen. Denk zelf dat je dus 5,5 of 5,75J hebt, dat valt er zo'n beetje tussen, want 165 is volgens mij voor 5J als je ballonbanden wilt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 23 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2012 Ik rijd zelf op Continentals Sport Contact 2 en ben er erg over te spreken. Piepen niet als je lekker aan het hoeken bent en het belangrijkste ze plakken lekker. Verschilt uiteraard per auto, maar ben er erg over te spreken. Ander mooi budget bandje waar ik veel positieve reacties over hoor zijn Falken en Toyo Proxes. En enige ervaring met deze maat hoe dit eventueel staat. Aangezien er altijd 165/70 14 81T onder de punto hebben gelegen heb ik geen idee hoe 185/60 ligt en rijdt. Weet niet hoeveel J de velg is? Als je naar http://tyrestretch.com/ gaat kan je dmv de maten een afbeelding krijgen hoe het staat. Hmm weet ik ook niet van buiten . Heb het wel eens ergens opgeschreven. . We hebben zelf thuis een setje Sebring wielen liggen, 6J en 195'ers erom liggen. Denk zelf dat je dus 5,5 of 5,75J hebt, dat valt er zo'n beetje tussen, want 165 is volgens mij voor 5J als je ballonbanden wilt. Dus in principe zou dit gewoon moeten passen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2012 Wij hebben sinds gisteren een nieuwe auto, een Zafira Tourer. Heel ruime wagen tegenover onze vorige Astra. (classic) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2012 Wauw, mooi wage! Heb je foto's van binnen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2012 Ik rijd zelf op Continentals Sport Contact 2 en ben er erg over te spreken. Piepen niet als je lekker aan het hoeken bent en het belangrijkste ze plakken lekker. Verschilt uiteraard per auto, maar ben er erg over te spreken. Ander mooi budget bandje waar ik veel positieve reacties over hoor zijn Falken en Toyo Proxes. En enige ervaring met deze maat hoe dit eventueel staat. Aangezien er altijd 165/70 14 81T onder de punto hebben gelegen heb ik geen idee hoe 185/60 ligt en rijdt. Weet niet hoeveel J de velg is? Als je naar http://tyrestretch.com/ gaat kan je dmv de maten een afbeelding krijgen hoe het staat. Heb btw even gekeken en het is 5,5"J . Dus volgens het boekje past dit zonder problemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2012 Wauw, mooi wage! Heb je foto's van binnen? Foto's van onze eigen auto heb ik voor de moment niet, maar dit is wel hoe het er grotendeels uitziet. Alleen heeft deze versie wel een panoramische vooruit die je groter kan maken. (op deze foto is die op z'n grootst. Dit is van de achterbank, de 2 achterste zetels zijn een optie en de middelste zetel kan je dichtklappen en omvormen tot armleuningen zoals hier is gebeurt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2012 die auto doet me erg aan de Citroen DS5 / C4 Picasso denken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2012 Mij aan de Ford S-Max/Galaxy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2012 Mij aan de Ford S-Max/Galaxy ja inderdaad, daar heeft het nog iets meer van weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2012 (bewerkt) Ik vindt 'm wel mooi, hij heeft iets weg van het design van de Ampera die vondt ik ook al geweldig! Alleen jammer dat chevrolet in haar modellen zoveel onderdelen van Opel gebruikt maakt, omdat opel is aan gesloten op GM. Bewerkt: 25 mei 2012 door MaxVito Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2012 Ik vindt 'm wel mooi, hij heeft iets weg van het design van de Ampera die vondt ik ook al geweldig! Alleen jammer dat chevrolet in haar modellen zoveel onderdelen van Opel gebruikt maakt, omdat opel is aan gesloten op GM. Chevrolet is dan ook een nevenmerk van opel ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.