Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nog geen prijzen bekend, ga anders langs de Dealer, die kunnen je meestal dat wel vertellen.

Die weten het meestal wel, als ze de prijslijsten binnen hebben.

Bewerkt: door PorZ19
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het jammer voor Chevrolet, beetje vernederd worden met Opel onderdelen, alsof het niet erger kan...

Wat is er mis met Opel?

Hmm, waar zou ik beginnen?

Het spijt mij zeer, maar van een afstandje lijkt die Zafira net een prostituee met uitgelopen makeup op, het ziet er imo niet uit.

En dat vind ik met vele Opels, daarnaast is Opel nooit echt met iets nieuws op de markt gekomen, er zit niks spontaans in zo'n ding.

Daarnaast is het Duitse gedeelte er langzaam vanaf gesleten, hun reclames zeggen wel 'Wir leben autos', maar GM is al 80+jaar eigenaar van Opel, het echte Duitse bloed is er wel een beetje eruit gelopen imo.

Naast dat, ik vind dat Opels nooit echt wat goeds heeft uitgebracht, ja, een aantal modellen van hun zien er leuk uit, maar meer dan leuk is het niet.

Want de modellen waarvan ik zeg, dat is leuk, zijn al dood en begraven, roest en kwaliteit, daar houden ze niet zo van.

Maargoed, ieder heeft zo zijn voorkeuren en Opel is die niet van mij.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

...

Ik rijd op het werk veel VW en ook Opel, en moet zeggen dat ik ze allebei zeer degelijke een wellicht saaie auto's vind. :clown:

En Duits is het nog zeker, vooral als je weet dat het grote gedeelte nog steeds in Duitsland word gemaakt en een groot deel van het bestuur van Opel ook Duits is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

...

Ik rijd op het werk veel VW en ook Opel, en moet zeggen dat ik ze allebei zeer degelijke een wellicht saaie auto's vind. :clown:

En Duits is het nog zeker, vooral als je weet dat het grote gedeelte nog steeds in Duitsland word gemaakt en een groot deel van het bestuur van Opel ook Duits is. :puh:

Uiteindelijk moet Opel wel alles aan GM vragen, uiteindelijk beslist GM alles, en als GM in de stront zit, zit Opel er ook in.

GM is al geholpen door Amerika, en de eerste die ze probeerde te verkopen was Opel meen ik?

Zoveel waarde heeft Opel in de auto industrie, daarnaast hebben ze nooit wat gewaagds geprobeerd.

En juist omdat ze geen risico's zullen ze altijd achter de feiten aanlopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch zijn ze er wel in geslaagd om in 2009 en 2012 de auto van het jaar te bouwen.

Dat is ook maar de mening van iemand, ik zie een Opel echt niet als dé auto van het jaar... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Toch zijn ze er wel in geslaagd om in 2009 en 2012 de auto van het jaar te bouwen.

Dat is ook maar de mening van iemand, ik zie een Opel echt niet als dé auto van het jaar... :7

Je weet toch dat dit door 59 mensen uit 23 verschillende landen gekozen wordt? icon_mrgreen.gif

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

De Opel Vectra heeft toch in de top 5 van de sedans gestaan een aantal jaren terug?

Wij hebben 2 Vectra's gehad. 1ste was een degelijke wagen, met de 2de was het om de haverklap een nieuw probleem. Ben er rotsvast van overtuigd dat er wat scheelt met dat model, je ziet er bijvoorbeeld zowat geen meer van rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...