Bossinkje Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 ...... ... ... Zou je kunnen doen ja. Maar een echte AMG is toch veel mooier? En stoerder. Maar wel stijver afgeveerd,waardoor die minder comfortabel is. Tsja, als je graag comfortabel wil rijden dan kan je beter geen echte AMG nemen. Maar als je nou gewoon een snelle auto wilt om lekker mee te scheuren..Dan zou ik wel een echte AMG nemen. Reageren
Gijsso Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Heb je ooit iemand die een Ferrari heeft horen klagen dat ie te stijf is (niet de autojournalisten)? Nee, als je comfortabel wilt, dan kies je een Bentley of iets anders. Maar wil je snelheid, dan moet die ook wel bochten kunnen nemen. Daarom is ie dan wat stijver. Het is gewoon keuzes maken. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Heb je ooit iemand die een Ferrari heeft horen klagen dat ie te stijf is (niet de autojournalisten)? Nee, als je comfortabel wilt, dan kies je een Bentley of iets anders. Maar wil je snelheid, dan moet die ook wel bochten kunnen nemen. Daarom is ie dan wat stijver. Het is gewoon keuzes maken. Nee maar het ging over een grote mercedes. Reageren
Gijsso Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Dan koop je de dikste S klasse. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Dan koop je de dikste S klasse. Niet als je heel comfortabel wilt rijden. Dan is een AMG namelijk niet de goede keus. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Geef mij maar een Chrysler 300C of een BMW M5, mij maakt het niet uit of het snel gaat, jawel er moet wel een beetje pit bij zijn maar voor mij gaat het alleen maar om luxe. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 (bewerkt) Wij hebben thuis een alfa romeo 156. Bewerkt: 19 februari 2009 door danoontje_nl Reageren
Hjsurk Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Geef mij maar een Chrysler 300C of een BMW M5, mij maakt het niet uit of het snel gaat, jawel er moet wel een beetje pit bij zijn maar voor mij gaat het alleen maar om luxe. Helemaal mee eens! Reageren
Gijsso Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Dan koop je de dikste S klasse. Niet als je heel comfortabel wilt rijden. Dan is een AMG namelijk niet de goede keus. Ik geloof dat de S AMG eigenlijk hetzelfde is als de normale S, maar dan met een betere motor. Ik kan het fout hebben, maar de S AMG is even comfortabel als de normale S. Die is om door Duitsland te cruisen op hoge snelheid. Reageren
Hannes82 Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 aan luxe heb ik niet te klagen in mijn Stilo. Navigatie/telefoon/boordcomputer CD wisselaar Dvd speler Lederen bekleding Panoramisch schuifdak Elektrische ramen Dual zone climate control Elektrische stuurbekrachtiging( met t pinkie inparkeren) Een stuk of wat klapzakken Koelvak Zoek dat maar eens op voor die prijs!!! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 aan luxe heb ik niet te klagen in mijn Stilo.Navigatie/telefoon/boordcomputer CD wisselaar Dvd speler Lederen bekleding Panoramisch schuifdak Elektrische ramen Dual zone climate control Elektrische stuurbekrachtiging( met t pinkie inparkeren) Een stuk of wat klapzakken Koelvak Zoek dat maar eens op voor die prijs!!! Had je dat met de auto gekocht, dus dat dat er al inzat? Reageren
Hannes82 Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 aan luxe heb ik niet te klagen in mijn Stilo.Navigatie/telefoon/boordcomputer CD wisselaar Dvd speler Lederen bekleding Panoramisch schuifdak Elektrische ramen Dual zone climate control Elektrische stuurbekrachtiging( met t pinkie inparkeren) Een stuk of wat klapzakken Koelvak Zoek dat maar eens op voor die prijs!!! Had je dat met de auto gekocht, dus dat dat er al inzat? Is het enigste wat ik zelf ingebouwd heb de rest af fabriek Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 ... ... Ik geloof dat de S AMG eigenlijk hetzelfde is als de normale S, maar dan met een betere motor. Ik kan het fout hebben, maar de S AMG is even comfortabel als de normale S. Die is om door Duitsland te cruisen op hoge snelheid. Nee,de S AMG is door zijn grotere motor in staat om hogere snelheden te behalen. Om op hoge snelheid door de bocht te komen moet de auto strakker afgeveerd worden,wat weer ten koste gaat van het comfort. Reageren
Hannes82 Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Duitsers af fabriek zijn toch waardeloos op wegligginggebied. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Duitsers af fabriek zijn toch waardeloos op wegligginggebied. Een Mercedes S is toch een stuk beter dan een Stilo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.