Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Groot-Duimpje

Recommended Posts

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat is de C4 van m'n pa, en dat was tevens mijn lesauto. :engel:

Wij hadden ook gekeken naar een Citroen C4 voordat wij onze Mazda 6 kochten. Was ook een goed aangekleedde 2.0 Exclusive. We hebben die laten staan, omdat me pa vondt dat hij heel erg dwaalde boven de 120 km/h. Daarnaast ook nog in een C5 gereden maar ook laten staan vanwege zelfde redenen.

Delen op andere websites

Zo heb men 2 motoren in de garage staan sinds vanmiddag.

1 cb250rs uit 1982

en

1cb250rs uit 1983

Hoeveel heb je daar voor betaald? Leuke dingetjes, hoewel ik meer van de moderne versie hou. Heb je je motor rijbewijs al gehaald? Lijkt mij zo vet om die te pakken, 6 januari word ik 18 en 19 januari gaat nieuwe regeling in, hopen dat het haalbaar is in 13 dagen :7

Delen op andere websites

Zo heb men 2 motoren in de garage staan sinds vanmiddag.

1 cb250rs uit 1982

en

1cb250rs uit 1983

Hoeveel heb je daar voor betaald? Leuke dingetjes, hoewel ik meer van de moderne versie hou. Heb je je motor rijbewijs al gehaald? Lijkt mij zo vet om die te pakken, 6 januari word ik 18 en 19 januari gaat nieuwe regeling in, hopen dat het haalbaar is in 13 dagen :7

Nee, ik ga rond september voor men motorrijbewijs. €450 voor de beide.

En dit zijn ze, roodbruine is het meeste werk aan en word daarom ook gebruikt als eindwerk, nadat ik het blok onder die blauwe heb gehangen.

IMGP1007.jpg

IMGP1008.jpg

IMGP1009.jpg

IMGP1010.jpg

IMGP1011.jpg

IMGP1012.jpg

IMGP1013.jpg

IMGP1014.jpg

IMGP1015.jpg

IMGP1016.jpg

Delen op andere websites

Mooie Honda's. Op het eerste gezicht zien ze er prima uit. Heb je ook nog een foto van dat Ford busje? Blijven busjes die echt onder je reet doorroesten, maar dit model lijkt daar geen last van te hebben. :tu:

Delen op andere websites

Mooie Honda's. Op het eerste gezicht zien ze er prima uit. Heb je ook nog een foto van dat Ford busje? Blijven busjes die echt onder je reet doorroesten, maar dit model lijkt daar geen last van te hebben. :tu:

Die staan al ergens in dit topic. Enige doorroestplek is in de laadruimte, daar waar de laadvloer vast zit aan de wielkassen :7. 'T is btw een Ford Courier. Zal ze nog eens posten:

Cockpit.jpg

Geheel.jpg

Laadruimte.jpg

Delen op andere websites

Morgen als het weer meezit naar de opening van Bavariacars in Nootdorp. Er staat onder andere een Williams F1, BMW M5 AC-Schnitzel en natuurlijk gratis braadworsten en drinken. :tu: Heb er echt ontzettend veel zin in.

Delen op andere websites

Tijdje weer niet geweest hier. 27 april geslaagd voor mijn rijexamen, dus de BX staat al een tijdje voor de deur, en heeft er ook al zo'n 1000 km opzitten. :dans:

O.a al een toerrit gehad van de Bxclub:

Ze heeft ook al op Citromobile gestaan:

Gefeliciteerd man! En wat coole wagen is dat toch, weet dat veel mensen niet zo van dat soort Citroëns maar ik vind ze echt vet :D Ga eens snel je signature veranderen voor een plaatje van die BX :puh:

Delen op andere websites

Tijdje weer niet geweest hier. 27 april geslaagd voor mijn rijexamen, dus de BX staat al een tijdje voor de deur, en heeft er ook al zo'n 1000 km opzitten. :dans:

...

C4, en...een BX'je... ik verlang weer terug naar mijn C2, en de oude AX,ZX & C5 uit mijn jeugd :clown:

Je moet eens een fototje van binnen posten, vond die BX er altijd zo geniaal uitzien van binnen :puh:

Wat ik trouwens ook geniaal vond aan die BX'en ( en ook veel andere Citroens ) dat je de vering kon stellen met een druk op de knop.

Bewerkt: door commando
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...