moechy Geplaatst: 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2012 @golfg60 even een bijdehandse opmerking. Een motor draait niet . Ssst, zeg dat nou niet, nu heeft Megapilot geen opmerking meer om zich eronderuit te lullen true . Of ie gaat opzoeken dat de krukas 2x zoveel omwentelingen maakt als de nokkenas . (Wat natuurlijk ook zo is). Vraagje voor megapilot. Als de motor 3500 toeren draait, op wat wordt dit dan gemeten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2012 @golfg60 even een bijdehandse opmerking. Een motor draait niet . Ssst, zeg dat nou niet, nu heeft Megapilot geen opmerking meer om zich eronderuit te lullen true . Of ie gaat opzoeken dat de krukas 2x zoveel omwentelingen maakt als de nokkenas . (Wat natuurlijk ook zo is). Vraagje voor megapilot. Als de motor 3500 toeren draait, op wat wordt dit dan gemeten? Ik heb een beter vraagje, waar gooi je de benzine in? of Is benzine hetzelfde hetzelfde als diesel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 20 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2012 @golfg60 even een bijdehandse opmerking. Een motor draait niet . Ssst, zeg dat nou niet, nu heeft Megapilot geen opmerking meer om zich eronderuit te lullen true . Of ie gaat opzoeken dat de krukas 2x zoveel omwentelingen maakt als de nokkenas . (Wat natuurlijk ook zo is). Vraagje voor megapilot. Als de motor 3500 toeren draait, op wat wordt dit dan gemeten? Ik heb een beter vraagje, waar gooi je de benzine in? of Is benzine hetzelfde hetzelfde als diesel? Zoja kan je diesel in een benzinetank gieten? D.m.v. de tankslangen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2012 (bewerkt) Maar effe serieus, ik zie hem dit sowieso opzoeken hoor.. :$ Bewerkt: 21 juni 2012 door Tha-Ran Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2012 Hoe ziet een auto er eigelijk uit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2012 (bewerkt) Als een vierkant blok Bewerkt: 21 juni 2012 door Tha-Ran Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2012 Tha-Ran kiek ff je PB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2012 Maar effe serieus, ik zie hem dit sowieso opzoeken hoor.. :$ Ach als ie het nou serieus moest opzoeken en ook iets zou aannemen wat wij zeggen dan snap ik het wel. Maar dat beterweten altijd hé. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2012 Het was de turbo die 280 000 toeren draaide per minuut(max). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2012 Kan een turbo draaien dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2012 Misschien als je de auto ondersteboven legt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2012 Pittig motortje.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2012 http://www.abhd.nl/video/ford-focus-1-0-ecoboost/ 1:40 ...turbo...die draait maximaal... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2012 Ik blijf het schattig vinden, je informatie opzoeken om je slimmer te laten voordoen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2012 Ik blijf het schattig vinden, je informatie opzoeken om je slimmer te laten voordoen... Serieus kerel, wat wil je? Iemand vraagt: "Kan een turbo draaien?" Ik laat zien waar ik dat gehoord heb, en dan zit je nog steeds te zeiken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.