Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zeg lieverds, houden we het vriendelijk :sigaar:

64765.jpg

Die man van dat filmpje maar zeuren dat 125PK eigenlijk niets is, ik wou dat mijn 1.1L Seicento 125PK had :schater:

Das dan ook een atmosferische :7.

Ik wou dat men punto een 16klepper was dan had ik de volle 80pk :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf het schattig vinden, je informatie opzoeken om je slimmer te laten voordoen...

Serieus kerel, wat wil je? Iemand vraagt: "Kan een turbo draaien?" Ik laat zien waar ik dat gehoord heb, en dan zit je nog steeds te zeiken?

Dat is het hem juist, je kijkt wat op internet, vindt iets, en je post gelijk hier met je verhaal.

Ja, dit onderdeel draait 280.000 toeren, ja, de 1.6 heeft 100pk ipv. 115 pk, ja, je auto gaat stuiteren.

Je praat zo overtuigend, maar zelfs hoe overtuigend je probeert te overkomen, ondertussen weet iedereen hier dat je het verschil tussen een koplamp en een achterlicht niet eens weet.

Als je wat wilt weten, mag je het gerust vragen, daar maakt niemand een probleem van.

Maar als je hier komt om je kennis te laten zien, wat de helft van de tijd niet eens klopt en iedereen voor de schenen stampt, dan ben je zoals je ziet, bij de meeste verkeerd bezig.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Zeg lieverds, houden we het vriendelijk :sigaar:

64765.jpg

Die man van dat filmpje maar zeuren dat 125PK eigenlijk niets is, ik wou dat mijn 1.1L Seicento 125PK had :schater:

Das dan ook een atmosferische :7.

Ik wou dat men punto een 16klepper was dan had ik de volle 80pk :7.

M'n oom die had vroeger een Punto HGT ( van 12 jaar terug ) , dat was een 1.8L en had 130 PK (al zat daar geen turbo op). Wel mooi om nu een ( bijna ) 130PK 1.0L te hebben en een stuk minder brandstof te betalen :puh:

Al ben ik nog steeds benieuwd of je dan ook 300.000km erop kan halen :puh:

Morgen maar eens voor men theoretisch rijbewijs van de motor gaan :D.

Succes man :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat vinden jullie trouwens van Kia? Ik vind die bakkies er steeds mooier uit zien, maar zijn ze ook écht goed?

Weet niet hoe het in Nederland is, maar hier rijden er echt enorm veel Ceeds en Pro Ceeds(de mooiere Ceeds, niet de breaks) rond. Populair zijn ze iig wel.

En dit was de r8... vader van een vriend overleden...

**

Te snel gereden? Ziet er echt een horrorcrash uit..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Dat ziet er heftig uit :{ , sterkte aan je vriend toegewenst.

Over wat anders:

We hebben sinds afgelopen Zaterdag een nieuwe wagen. Een Volvo 960 2.5L 6cyl. 170PK, 1995.

20120622205228.jpg

20120622205126.jpg

Bewerkt: door onbekendeIV
Link to comment
Delen op andere websites

Zeg lieverds, houden we het vriendelijk :sigaar:

64765.jpg

Die man van dat filmpje maar zeuren dat 125PK eigenlijk niets is, ik wou dat mijn 1.1L Seicento 125PK had :schater:

Das dan ook een atmosferische :7.

Ik wou dat men punto een 16klepper was dan had ik de volle 80pk :7.

M'n oom die had vroeger een Punto HGT ( van 12 jaar terug ) , dat was een 1.8L en had 130 PK (al zat daar geen turbo op). Wel mooi om nu een ( bijna ) 130PK 1.0L te hebben en een stuk minder brandstof te betalen :puh:

Al ben ik nog steeds benieuwd of je dan ook 300.000km erop kan halen :puh:

Morgen maar eens voor men theoretisch rijbewijs van de motor gaan :D.

Succes man :tu:

Ik ben er ondertussen voor geslaagd :puh: 48/50

Die punto HGT abarths vind ik wel nice. Het zijn geen echte abarths maar ze hebben wel iets :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...