Tha-Ran Geplaatst: 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2012 Ik vind het nog schattiger dat je dat serieus nam.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2012 Zeg lieverds, houden we het vriendelijk Die man van dat filmpje maar zeuren dat 125PK eigenlijk niets is, ik wou dat mijn 1.1L Seicento 125PK had Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2012 Zeg lieverds, houden we het vriendelijk Die man van dat filmpje maar zeuren dat 125PK eigenlijk niets is, ik wou dat mijn 1.1L Seicento 125PK had Das dan ook een atmosferische . Ik wou dat men punto een 16klepper was dan had ik de volle 80pk . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2012 (bewerkt) Ik blijf het schattig vinden, je informatie opzoeken om je slimmer te laten voordoen... Serieus kerel, wat wil je? Iemand vraagt: "Kan een turbo draaien?" Ik laat zien waar ik dat gehoord heb, en dan zit je nog steeds te zeiken? Dat is het hem juist, je kijkt wat op internet, vindt iets, en je post gelijk hier met je verhaal. Ja, dit onderdeel draait 280.000 toeren, ja, de 1.6 heeft 100pk ipv. 115 pk, ja, je auto gaat stuiteren. Je praat zo overtuigend, maar zelfs hoe overtuigend je probeert te overkomen, ondertussen weet iedereen hier dat je het verschil tussen een koplamp en een achterlicht niet eens weet. Als je wat wilt weten, mag je het gerust vragen, daar maakt niemand een probleem van. Maar als je hier komt om je kennis te laten zien, wat de helft van de tijd niet eens klopt en iedereen voor de schenen stampt, dan ben je zoals je ziet, bij de meeste verkeerd bezig. Bewerkt: 21 juni 2012 door GolfG60 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2012 Zullen we het hier even gezellig houden? Ben nu wel een beetje klaar met al die ruzie makende berichten. Vanaf nu weer ontopic, gewoon gezellig en zonder ruzie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2012 Morgen maar eens voor men theoretisch rijbewijs van de motor gaan . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2012 Zeg lieverds, houden we het vriendelijk Die man van dat filmpje maar zeuren dat 125PK eigenlijk niets is, ik wou dat mijn 1.1L Seicento 125PK had Das dan ook een atmosferische . Ik wou dat men punto een 16klepper was dan had ik de volle 80pk . M'n oom die had vroeger een Punto HGT ( van 12 jaar terug ) , dat was een 1.8L en had 130 PK (al zat daar geen turbo op). Wel mooi om nu een ( bijna ) 130PK 1.0L te hebben en een stuk minder brandstof te betalen Al ben ik nog steeds benieuwd of je dan ook 300.000km erop kan halen Morgen maar eens voor men theoretisch rijbewijs van de motor gaan . Succes man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2012 Wat vinden jullie trouwens van Kia? Ik vind die bakkies er steeds mooier uit zien, maar zijn ze ook écht goed? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2012 En dit was de r8... vader van een vriend overleden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2012 (bewerkt) Wat vinden jullie trouwens van Kia? Ik vind die bakkies er steeds mooier uit zien, maar zijn ze ook écht goed? Weet niet hoe het in Nederland is, maar hier rijden er echt enorm veel Ceeds en Pro Ceeds(de mooiere Ceeds, niet de breaks) rond. Populair zijn ze iig wel. En dit was de r8... vader van een vriend overleden... ** Te snel gereden? Ziet er echt een horrorcrash uit.. Bewerkt: 22 juni 2012 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2012 Weetniet, wat ik wel weet is dat hij eerst een boom heeft geraakt en toen het water in is geschoven, daar vervolgens verdronken helaas... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2012 Spijtig, zowel van zijn vader als van de auto, maargoed, een auto is te vervangen, iemands leven niet. Zonde om je vader te verliezen op jonge leeftijd, hoe oud was ie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2012 57 jaar, vriend van mij is 17 met een broertje van 16, heel spijtig inderdaad, gistermiddag om half 4 gebeurd.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2012 (bewerkt) Dat ziet er heftig uit , sterkte aan je vriend toegewenst. Over wat anders: We hebben sinds afgelopen Zaterdag een nieuwe wagen. Een Volvo 960 2.5L 6cyl. 170PK, 1995. Bewerkt: 22 juni 2012 door onbekendeIV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2012 Zeg lieverds, houden we het vriendelijk Die man van dat filmpje maar zeuren dat 125PK eigenlijk niets is, ik wou dat mijn 1.1L Seicento 125PK had Das dan ook een atmosferische . Ik wou dat men punto een 16klepper was dan had ik de volle 80pk . M'n oom die had vroeger een Punto HGT ( van 12 jaar terug ) , dat was een 1.8L en had 130 PK (al zat daar geen turbo op). Wel mooi om nu een ( bijna ) 130PK 1.0L te hebben en een stuk minder brandstof te betalen Al ben ik nog steeds benieuwd of je dan ook 300.000km erop kan halen Morgen maar eens voor men theoretisch rijbewijs van de motor gaan . Succes man Ik ben er ondertussen voor geslaagd 48/50 Die punto HGT abarths vind ik wel nice. Het zijn geen echte abarths maar ze hebben wel iets . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.