Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Ik ben er ondertussen voor geslaagd :puh: 48/50

Concratz, op naar de praktijk :puh:

Die punto HGT abarths vind ik wel nice. Het zijn geen echte abarths maar ze hebben wel iets :puh:.

ja inderdaad, dat vind ik ook ^_^

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wij hadden laatst een fietser die onze autospiegel wow inspecteren maar kwam wat te dichtbij. :D

Nja niks aan overgehouden..

De fietser fietste met gebroken arm en met een regenpijp en een plastic zak in zijn andere hand, en een fiets met handremmen -,-'

Kleine veeg van de bruine handvatten te zien aan onze auto.

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

Zo vanochtend voor het eerst sinds 6 jaar weer pech gehad aan een auto. We reden over de postbank en plots kregen een we lekke achterband. ANWB wou ons niet helpen dus hebben we zelf maar een thuiskomertje erop gezet en vervolgens naar de dealer gereden. Die meteen zei dat we terecht konden. Vervolgens reden we naar huis. Wel waren we aan het kleven ( hadden redelijk wat haast en er reed aanhanger + VW Polo Bluemotion voor ons ) en we waren van plan om in te halen ( de richtingaanwijzer stond al naar links :puh: ) toen we plotseling seintjes in de spiegel zagen, STOP POLITIE.. hop daar wordt je dus aan de kant gezet door een geheime BMW 3 serie. :duh: Was een controle en ze waren getipt door een motoragent zeiden ze, blijkt in die hele regio een hele controle aan de gang te zijn. :puh: Overigens zit er nu een hele diepe kras van rechts voor tot en met rechtsachter, ik denk dat we de hele auto moeten overspuiten.. Mensen zijn echt zo fucking laag om met een sleutel allemaal krasjes te maken.:duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nja, ANWB helpt niet als je in het zelfde dorp pech krijgt.

Daarom zijn wij overgestapt op SOS Pechhulp

Eeehm, nee hoor... daar heb je ook gewoon een aboonement voor

ANWB Woonplaats service ;)

Ik heb ANWB Nederland service en woonplaats service, leek me wel net zo handig

Gister overigens een nieuwe versterker in de auto gezet, lekker chaos geworden met de bekabeling (die inmiddels weggewerkt is hoor)

IMAG0632.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Het ging er niet om of waar we pech kregen, het ging erom wie er pech kreeg. De auto staat op naam van mijn vader, maar me stiefbroer reed er in. Wij hebben dus melding gemaakt waar we pech kregen, en wie er reed. Maar omdat me pa op dat moment niet de bestuurder was kwamen ze ons niet helpen omdat mijn stiefbroer reed, hij moest dan zelf een abbonement aanvragen t.w.v. 42,50 per jaar. Daarom werden wij niet geholpen. Daarnaast hielp het niet om daarna nog een keer te bellen aangezien we al in het systeem stonden. :cab: Terwijl wij gewoon over beide auto's wegenwachtservice horen te ontvangen. :N

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Nja, ANWB helpt niet als je in het zelfde dorp pech krijgt.

Daarom zijn wij overgestapt op SOS Pechhulp

Eeehm, nee hoor... daar heb je ook gewoon een aboonement voor

ANWB Woonplaats service ;)

Ik heb ANWB Nederland service en woonplaats service, leek me wel net zo handig

Gister overigens een nieuwe versterker in de auto gezet, lekker chaos geworden met de bekabeling (die inmiddels weggewerkt is hoor)

...

Ik heb nu met m'n Seicento geen woonplaats service, als ik ANWB service bij de deur nodig heb, ga ik naar mn buurman en geef hem wat cash contant :clown:

wel mooi hoor... heb je ook nog een 2e? enige nadeel van zo'n versterker is een stukje minder ruimte in de achterbak zo te zien :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

wel mooi hoor... heb je ook nog een 2e? enige nadeel van zo'n versterker is een stukje minder ruimte in de achterbak zo te zien :puh:

Liggen inderdaad 2 versterkers in :

Audio System 100.4 - 4x 100 watt RMS @ 4ohm / 4x 150 watt RMS @ 2ohm

MTX Thunder - 2x 100 watt RMS @ 4 ohm / 1x 550 watt RMS @ 4 ohm

Dikgedrukt hoe ze bij mij ingesteld zijn ;)

Ruimte valt mee, ligt nu open, maar zit normaal een dubbele vloer in de auto, dus dan is alles afgedekt en is er gewoon volop ruimte ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

wel mooi hoor... heb je ook nog een 2e? enige nadeel van zo'n versterker is een stukje minder ruimte in de achterbak zo te zien :puh:

Liggen inderdaad 2 versterkers in :

Audio System 100.4 - 4x 100 watt RMS @ 4ohm / 4x 150 watt RMS @ 2ohm

MTX Thunder - 2x 100 watt RMS @ 4 ohm / 1x 550 watt RMS @ 4 ohm

Dikgedrukt hoe ze bij mij ingesteld zijn ;)

Ruimte valt mee, ligt nu open, maar zit normaal een dubbele vloer in de auto, dus dan is alles afgedekt en is er gewoon volop ruimte ^_^

Reservewiel zit daar dan nog onder of heb je dat niet? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...