Bossinkje Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Duitsers af fabriek zijn toch waardeloos op wegligginggebied. Een Mercedes S is toch een stuk beter dan een Stilo Haha ja, dat denk ik ook. Qua comfort dan. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Geef mij maar een Chrysler 300C of een BMW M5, mij maakt het niet uit of het snel gaat, jawel er moet wel een beetje pit bij zijn maar voor mij gaat het alleen maar om luxe. Bij een 300C zit er wel veel plastic in het interieur hè, vergeet dat niet. Dat is de laatste tijd helaas zo bij de Amerikaanse auto's. En als je pit wilt, waarom neem je dan de standaart 300C en niet de 300C SRT-8? Dan heb je pit, een hoop plastic, en zoals jij noemt 'luxe'. Trouwens, het is wel een groot prijsverschil tussen de 300C en de M5. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Geef mij maar een Chrysler 300C of een BMW M5, mij maakt het niet uit of het snel gaat, jawel er moet wel een beetje pit bij zijn maar voor mij gaat het alleen maar om luxe. Bij een 300C zit er wel veel plastic in het interieur hè, vergeet dat niet. Dat is de laatste tijd helaas zo bij de Amerikaanse auto's. En als je pit wilt, waarom neem je dan de standaart 300C en niet de 300C SRT-8? Dan heb je pit, een hoop plastic, en zoals jij noemt 'luxe'. Trouwens, het is wel een groot prijsverschil tussen de 300C en de M5. Ja, plastic in een 300C. Eigenlijk best jammer. Heb je een mooie, en best wel dure auto, is het interieur van plastic. Wel een nadeel. Maarja, alsnog, als ik mocht kiezen, zou ik denk ik toch wel een 300C nemen. Die vind ik toch wel ietsjes mooier, en luxer. Een M5 is natuurlijk ook erg mooi.. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Geef mij maar een Chrysler 300C of een BMW M5, mij maakt het niet uit of het snel gaat, jawel er moet wel een beetje pit bij zijn maar voor mij gaat het alleen maar om luxe. Bij een 300C zit er wel veel plastic in het interieur hè, vergeet dat niet. Dat is de laatste tijd helaas zo bij de Amerikaanse auto's. En als je pit wilt, waarom neem je dan de standaart 300C en niet de 300C SRT-8? Dan heb je pit, een hoop plastic, en zoals jij noemt 'luxe'. Trouwens, het is wel een groot prijsverschil tussen de 300C en de M5. Ja, plastic in een 300C. Eigenlijk best jammer. Heb je een mooie, en best wel dure auto, is het interieur van plastic. Wel een nadeel. Maarja, alsnog, als ik mocht kiezen, zou ik denk ik toch wel een 300C nemen. Die vind ik toch wel ietsjes mooier, en luxer. Een M5 is natuurlijk ook erg mooi.. Luxer denk ik niet hoor. Een 300C kan luxe zijn, maar dan heb je ook een hoop plastic zooi. Bij een M5 niet. Daarbij krijg je ten minste nog wat terug voor je geld. En een 300C zie je ook al zo vaak.... ik zie er minstens 10 per dag als ik buiten ben Een M5 daarin tegen wat minder vaak. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Geef mij maar een Chrysler 300C of een BMW M5, mij maakt het niet uit of het snel gaat, jawel er moet wel een beetje pit bij zijn maar voor mij gaat het alleen maar om luxe. Bij een 300C zit er wel veel plastic in het interieur hè, vergeet dat niet. Dat is de laatste tijd helaas zo bij de Amerikaanse auto's. En als je pit wilt, waarom neem je dan de standaart 300C en niet de 300C SRT-8? Dan heb je pit, een hoop plastic, en zoals jij noemt 'luxe'. Trouwens, het is wel een groot prijsverschil tussen de 300C en de M5. Ja, plastic in een 300C. Eigenlijk best jammer. Heb je een mooie, en best wel dure auto, is het interieur van plastic. Wel een nadeel. Maarja, alsnog, als ik mocht kiezen, zou ik denk ik toch wel een 300C nemen. Die vind ik toch wel ietsjes mooier, en luxer. Een M5 is natuurlijk ook erg mooi.. Luxer denk ik niet hoor. Een 300C kan luxe zijn, maar dan heb je ook een hoop plastic zooi. Bij een M5 niet. Daarbij krijg je ten minste nog wat terug voor je geld. En een 300C zie je ook al zo vaak.... ik zie er minstens 10 per dag als ik buiten ben Een M5 daarin tegen wat minder vaak. Ja, maar toch denk ik dat ik de 300C toch wel mooier vind. En ik zie ze trouwens bijna nooit. En een M5 al helemaal niet. Maarja, ieder zijn keus. De M5 is dan ook best wel luxe, en hij is snel, dat wel. Maar, denk je dat hij ook comfortabel rijdt? Ik denk dat je dan weer hetzelfde verhaal krijgt als bij de Mercedes S en de Mercedes S AMG. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Geef mij maar een Chrysler 300C of een BMW M5, mij maakt het niet uit of het snel gaat, jawel er moet wel een beetje pit bij zijn maar voor mij gaat het alleen maar om luxe. Bij een 300C zit er wel veel plastic in het interieur hè, vergeet dat niet. Dat is de laatste tijd helaas zo bij de Amerikaanse auto's. En als je pit wilt, waarom neem je dan de standaart 300C en niet de 300C SRT-8? Dan heb je pit, een hoop plastic, en zoals jij noemt 'luxe'. Trouwens, het is wel een groot prijsverschil tussen de 300C en de M5. Ja, plastic in een 300C. Eigenlijk best jammer. Heb je een mooie, en best wel dure auto, is het interieur van plastic. Wel een nadeel. Maarja, alsnog, als ik mocht kiezen, zou ik denk ik toch wel een 300C nemen. Die vind ik toch wel ietsjes mooier, en luxer. Een M5 is natuurlijk ook erg mooi.. Luxer denk ik niet hoor. Een 300C kan luxe zijn, maar dan heb je ook een hoop plastic zooi. Bij een M5 niet. Daarbij krijg je ten minste nog wat terug voor je geld. En een 300C zie je ook al zo vaak.... ik zie er minstens 10 per dag als ik buiten ben Een M5 daarin tegen wat minder vaak. Ja, maar toch denk ik dat ik de 300C toch wel mooier vind. En ik zie ze trouwens bijna nooit. En een M5 al helemaal niet. Maarja, ieder zijn keus. De M5 is dan ook best wel luxe, en hij is snel, dat wel. Maar, denk je dat hij ook comfortabel rijdt? Ik denk dat je dan weer hetzelfde verhaal krijgt als bij de Mercedes S en de Mercedes S AMG. Het hangt ervan af of je een sportief type bent. Kijk, als je met een M5 rijdt, dan past de stoel van je M5 je aan je grootte. Dus dan glij je minder snel uit je stoel als je door een bocht rijdt. En aan een M5 heb je veel meer rijplezier, heeft een mooi geluid. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Geef mij maar een Chrysler 300C of een BMW M5, mij maakt het niet uit of het snel gaat, jawel er moet wel een beetje pit bij zijn maar voor mij gaat het alleen maar om luxe. Bij een 300C zit er wel veel plastic in het interieur hè, vergeet dat niet. Dat is de laatste tijd helaas zo bij de Amerikaanse auto's. En als je pit wilt, waarom neem je dan de standaart 300C en niet de 300C SRT-8? Dan heb je pit, een hoop plastic, en zoals jij noemt 'luxe'. Trouwens, het is wel een groot prijsverschil tussen de 300C en de M5. Ja, plastic in een 300C. Eigenlijk best jammer. Heb je een mooie, en best wel dure auto, is het interieur van plastic. Wel een nadeel. Maarja, alsnog, als ik mocht kiezen, zou ik denk ik toch wel een 300C nemen. Die vind ik toch wel ietsjes mooier, en luxer. Een M5 is natuurlijk ook erg mooi.. Luxer denk ik niet hoor. Een 300C kan luxe zijn, maar dan heb je ook een hoop plastic zooi. Bij een M5 niet. Daarbij krijg je ten minste nog wat terug voor je geld. En een 300C zie je ook al zo vaak.... ik zie er minstens 10 per dag als ik buiten ben Een M5 daarin tegen wat minder vaak. Ja, maar toch denk ik dat ik de 300C toch wel mooier vind. En ik zie ze trouwens bijna nooit. En een M5 al helemaal niet. Maarja, ieder zijn keus. De M5 is dan ook best wel luxe, en hij is snel, dat wel. Maar, denk je dat hij ook comfortabel rijdt? Ik denk dat je dan weer hetzelfde verhaal krijgt als bij de Mercedes S en de Mercedes S AMG. Zijn we naar het volgende onderwerp gegaan? Ik kies de 300C omdat het voor mij best wel luxe bezit, maar wat noem je luxe? Een mazda 626 2.0 of een Chrysler 300C, in Afrika hebben ze niet eens zulke auto's. Daarbij is de 300C aardig snel, tenminste ik denk het aangezien hier elke dag wel zo'n 300C de parkeerplaats afrijdt en daarna hard optrekt. De M5 is sneller denk ik, als je naar Top Gear had gekeken zei Jeremy Clarkson '' Als je op dit knopje drukt dan gaat de wereld open '' VROEEEEEEM.. Ik lag echt dubbel toen ik het zag. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Geef mij maar een Chrysler 300C of een BMW M5, mij maakt het niet uit of het snel gaat, jawel er moet wel een beetje pit bij zijn maar voor mij gaat het alleen maar om luxe. Bij een 300C zit er wel veel plastic in het interieur hè, vergeet dat niet. Dat is de laatste tijd helaas zo bij de Amerikaanse auto's. En als je pit wilt, waarom neem je dan de standaart 300C en niet de 300C SRT-8? Dan heb je pit, een hoop plastic, en zoals jij noemt 'luxe'. Trouwens, het is wel een groot prijsverschil tussen de 300C en de M5. Ja, plastic in een 300C. Eigenlijk best jammer. Heb je een mooie, en best wel dure auto, is het interieur van plastic. Wel een nadeel. Maarja, alsnog, als ik mocht kiezen, zou ik denk ik toch wel een 300C nemen. Die vind ik toch wel ietsjes mooier, en luxer. Een M5 is natuurlijk ook erg mooi.. Luxer denk ik niet hoor. Een 300C kan luxe zijn, maar dan heb je ook een hoop plastic zooi. Bij een M5 niet. Daarbij krijg je ten minste nog wat terug voor je geld. En een 300C zie je ook al zo vaak.... ik zie er minstens 10 per dag als ik buiten ben Een M5 daarin tegen wat minder vaak. Ja, maar toch denk ik dat ik de 300C toch wel mooier vind. En ik zie ze trouwens bijna nooit. En een M5 al helemaal niet. Maarja, ieder zijn keus. De M5 is dan ook best wel luxe, en hij is snel, dat wel. Maar, denk je dat hij ook comfortabel rijdt? Ik denk dat je dan weer hetzelfde verhaal krijgt als bij de Mercedes S en de Mercedes S AMG. Zijn we naar het volgende onderwerp gegaan? Ik kies de 300C omdat het voor mij best wel luxe bezit, maar wat noem je luxe? Een mazda 626 2.0 of een Chrysler 300C, in Afrika hebben ze niet eens zulke auto's. Daarbij is de 300C aardig snel, tenminste ik denk het aangezien hier elke dag wel zo'n 300C de parkeerplaats afrijdt en daarna hard optrekt. De M5 is sneller denk ik, als je naar Top Gear had gekeken zei Jeremy Clarkson '' Als je op dit knopje drukt dan gaat de wereld open '' VROEEEEEEM.. Ik lag echt dubbel toen ik het zag. Ja, de 300C is ook een erg mooie auto, alleen heeft hij dus zeker 1 nadeeltje ; het plastic. Dat hoort niet bij zo'n luxe, en best wel dure auto. Daar hadden ze dus beter over na moeten denken. Verder is een M5 ook erg mooi natuurlijk, en zoals Sonny al zegt, het is maar wat voor type je bent. Als een een rustig type bent, neem ik niet aan dat je zo'n snelle M5 neemt. Als je van snelheid houd, natuurlijk wel. Het is gewoon keuzes maken. Of je neemt ze gewoon allebei. :puh: Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Geef mij maar een Chrysler 300C of een BMW M5, mij maakt het niet uit of het snel gaat, jawel er moet wel een beetje pit bij zijn maar voor mij gaat het alleen maar om luxe. Bij een 300C zit er wel veel plastic in het interieur hè, vergeet dat niet. Dat is de laatste tijd helaas zo bij de Amerikaanse auto's. En als je pit wilt, waarom neem je dan de standaart 300C en niet de 300C SRT-8? Dan heb je pit, een hoop plastic, en zoals jij noemt 'luxe'. Trouwens, het is wel een groot prijsverschil tussen de 300C en de M5. Ja, plastic in een 300C. Eigenlijk best jammer. Heb je een mooie, en best wel dure auto, is het interieur van plastic. Wel een nadeel. Maarja, alsnog, als ik mocht kiezen, zou ik denk ik toch wel een 300C nemen. Die vind ik toch wel ietsjes mooier, en luxer. Een M5 is natuurlijk ook erg mooi.. Luxer denk ik niet hoor. Een 300C kan luxe zijn, maar dan heb je ook een hoop plastic zooi. Bij een M5 niet. Daarbij krijg je ten minste nog wat terug voor je geld. En een 300C zie je ook al zo vaak.... ik zie er minstens 10 per dag als ik buiten ben Een M5 daarin tegen wat minder vaak. Ja, maar toch denk ik dat ik de 300C toch wel mooier vind. En ik zie ze trouwens bijna nooit. En een M5 al helemaal niet. Maarja, ieder zijn keus. De M5 is dan ook best wel luxe, en hij is snel, dat wel. Maar, denk je dat hij ook comfortabel rijdt? Ik denk dat je dan weer hetzelfde verhaal krijgt als bij de Mercedes S en de Mercedes S AMG. Zijn we naar het volgende onderwerp gegaan? Ik kies de 300C omdat het voor mij best wel luxe bezit, maar wat noem je luxe? Een mazda 626 2.0 of een Chrysler 300C, in Afrika hebben ze niet eens zulke auto's. Daarbij is de 300C aardig snel, tenminste ik denk het aangezien hier elke dag wel zo'n 300C de parkeerplaats afrijdt en daarna hard optrekt. De M5 is sneller denk ik, als je naar Top Gear had gekeken zei Jeremy Clarkson '' Als je op dit knopje drukt dan gaat de wereld open '' VROEEEEEEM.. Ik lag echt dubbel toen ik het zag. Ja, de 300C is ook een erg mooie auto, alleen heeft hij dus zeker 1 nadeeltje ; het plastic. Dat hoort niet bij zo'n luxe, en best wel dure auto. Daar hadden ze dus beter over na moeten denken. Daar denken de Amerikanen niet meer bij na; bij elke nieuwere Amerikaan zie je een hoop plastic ipv dat grote ruime interieur met een hoop leer. Dat is wel een minpunt aan de Amerikanen. Bovendien gaan Amerikanen ook moeilijker de bocht door Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Over dat interieur,vergeet niet dat een Chrysler 300c 2.7l v6 zo'n 3000 euro goedkoper is dan een Mercedes E250. Je krijgt dus een grote auto voor een stuk minder geld. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Het interieur van de 300C is grotendeels van plastic, dat is nou wel bekend hier denk ik. Maar alsnog, zo verkeerd ziet het er niet uit. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Het middenconsole lijkt wel van Ford Mondeo, buiten de klok, knopjes. Reageren
Hannes82 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Het interieur van de 300C is grotendeels van plastic, dat is nou wel bekend hier denk ik. Maar alsnog, zo verkeerd ziet het er niet uit. Die designer mag van mij naar tokyo verhuizen.. Wat een lelijk stuur dat veels te groot is. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Het interieur van de 300C is grotendeels van plastic, dat is nou wel bekend hier denk ik. Maar alsnog, zo verkeerd ziet het er niet uit. Die designer mag van mij naar tokyo verhuizen.. Wat een lelijk stuur dat veels te groot is. Ik vind het interieur best mooi hoor. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Het interieur van de 300C is grotendeels van plastic, dat is nou wel bekend hier denk ik. Maar alsnog, zo verkeerd ziet het er niet uit. Die designer mag van mij naar tokyo verhuizen.. Wat een lelijk stuur dat veels te groot is. Ik vind het interieur best mooi hoor. Dat middenconsole is wel overgenomen van de Ford Mondeo, moet je dat klokje zien en dat plasic met die knopjes. Overigens hebben ze het stuur veel te groot gemaakt, je hebt bijna geen ruimte voor je knieeën denk ik. Voor de rest van de auto er piekfijn uit alleen ik mis een navigatiesysteem of een schermpje om wielspanning enzovoort af te lezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.