Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Bescheiden als ik ben neem ik genoegen met

5851017357_11dc5d954a_z.jpg

Maar stiekem wil ik veel liever:

pink+lowrider+paint.jpg

Ik ben er al voor aan het sparen met m'n postwijkje.

EDIT: Even realistisch, ik wil serieus een Amerikaanse wagen. Nu weet ik dat het nog wel even duurt voor ik überhaubt rijlessen kan betalen, maar vooralsnog heb ik toch geen auto nodig.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik wil jouw taksen, verzekering en benzine niet betalen Spacey. :clown: Amerikaanse auto's zijn nou niet bepaald zuinig, zeker niet die bakken die jij bedoelt. :puh: Ik vind die Maserati Quattroporte niet zo mooi overigens..:$

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil jouw taksen, verzekering en benzine niet betalen Spacey. :clown: Amerikaanse auto's zijn nou niet bepaald zuinig, zeker niet die bakken die jij bedoelt. :puh: Ik vind die Maserati Quattroporte niet zo mooi overigens..:$

Hij is belastingvrij, hij kan verzekerd worden op oldtimer verzekering, en hij kan op LPG lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil jouw taksen, verzekering en benzine niet betalen Spacey. :clown: Amerikaanse auto's zijn nou niet bepaald zuinig, zeker niet die bakken die jij bedoelt. :puh: Ik vind die Maserati Quattroporte niet zo mooi overigens..:$

Als het goed is komt er volgend jaar een nieuwe, mischien vind je die wel mooi. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

als je dan toch een luxe Porsche wilt neem dan de Porsche Panamera... oké je kan er iets minder mee Offroad, daar moet je als rijke zakenman ook geen Cayenne voor hebben,dan neem je een Range Rover of een Mercedes G-klasse :puh:

Ik vind de Panamera echt de perfecte overkoepeling tussen een zakenauto en een sportwagen, iets waar alleen Porsche ( oké eerlijk is eerlijk; ook de Aston Martin Rapide ) een mooie auto voor op de markt heeft.

Ik heb liever een Maserati Quattroporte. _O_

Het ziet er inderdaad ook mooi uit, die was ik ook over het hoofd gezien :puh:

Volg Maserati ook niet echt. Ik vind het erg aparte auto's, een beetje in dezelfde catogorie als Spyker. Ook vind ik ze allemaal een beetje op elkaar lijken, maar het zijn wel unieke auto's.

Waarschijnlijk omdat beide zo'n zelfde soort grille hebben.

ja, ook vind ik ze bijde een zelfde soort interieur hebben ( spyker is wel erg over the top )

Link to comment
Delen op andere websites

als je dan toch een luxe Porsche wilt neem dan de Porsche Panamera... oké je kan er iets minder mee Offroad, daar moet je als rijke zakenman ook geen Cayenne voor hebben,dan neem je een Range Rover of een Mercedes G-klasse :puh:

Ik vind de Panamera echt de perfecte overkoepeling tussen een zakenauto en een sportwagen, iets waar alleen Porsche ( oké eerlijk is eerlijk; ook de Aston Martin Rapide ) een mooie auto voor op de markt heeft.

Ik heb liever een Maserati Quattroporte. _O_

Het ziet er inderdaad ook mooi uit, die was ik ook over het hoofd gezien :puh:

Volg Maserati ook niet echt. Ik vind het erg aparte auto's, een beetje in dezelfde catogorie als Spyker. Ook vind ik ze allemaal een beetje op elkaar lijken, maar het zijn wel unieke auto's.

Waarschijnlijk omdat beide zo'n zelfde soort grille hebben.

ja, ook vind ik ze bijde een zelfde soort interieur hebben ( spyker is wel erg over the top )

Nee joh, Maserati heeft een aardig modern interieur. De spyker is zowat het tegenovergestelde. :puh:

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Hij is belastingvrij, hij kan verzekerd worden op oldtimer verzekering, en hij kan op LPG lopen.

LPG is toch niet zo krachtig? Ik zat eens op zo'n LPG-ombouwsite, 45 PK was 1 van de duurdere motoren, wtf? :clown:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

45 pk? Ik kan wederom niks zinnigs uit je post halen.

Meestal zetten mensen hun auto over op LPG omdat dit gewoon goedkoper is bij het tanken. Dit gaat vaak wel ten koste van het verbuik (waar de auto met benzine 1 op 10 rijd, rijd hij nu bijvoorbeeld 1 op 7/8 )

Bewerkt: door Tha-Ran
Link to comment
Delen op andere websites

Hij is belastingvrij, hij kan verzekerd worden op oldtimer verzekering, en hij kan op LPG lopen.

LPG is toch niet zo krachtig? Ik zat eens op zo'n LPG-ombouwsite, 45 PK was 1 van de duurdere motoren, wtf? :clown:

Ik snap d'r echt geen snars van.

Nee, LPG is minder krachtig en wat Tha-Ran zegt klopt ook, verbruik ligt hoger maar uiteindelijk rij je dat er zo uit, al is dit vooral bij oudere systemen.

Maar dat een LPG motor maar 45 pk levert, klopt dus niks van.

Tegenwoordig leveren dealers zelfs auto's met gas inbouw, en met de huidige LPG/LPI's valt de vermogensverlies ook mee en lopen ze netter.

Enigste nadeel is dat op gas rijden je motor warmer laat worden, en mogelijk uiteindelijk gescheurde koppen of onderblokken laat zien.

En niet iedere auto laat zich ermee lopen, en dat ze soms lui worden en niet meer (goed) op benzine willen lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die site ook niet meer terug, laat maar. :clown:

Foto's van onbekende BMW, dacht even dat het een Zagato was(veel te lang geleden dat ik er foto's van had gezien..:7):

IMG_0851.jpg

IMG_0852.jpg

IMG_0853.jpg

Foto's van de Mercedes(ben hem weer tegengekomen op straat):

IMG_0854.jpg

IMG_0855.jpg

IMG_0856.jpg

IMG_0857.jpg

IMG_0858.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ouder model ofzo? Met een softtop had ik 'm wel herkend.

Z4 hardop van 2010 ongeveer.

Aan het kenteken te zien is het inderdaad een 2010 plaat/auto :puh:

3x cijfer + 3x letter loopt tot november 2010

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...