SpacyColours Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Geplaatst: 24 juli 2012 (bewerkt) Bescheiden als ik ben neem ik genoegen met Maar stiekem wil ik veel liever: Ik ben er al voor aan het sparen met m'n postwijkje. EDIT: Even realistisch, ik wil serieus een Amerikaanse wagen. Nu weet ik dat het nog wel even duurt voor ik überhaubt rijlessen kan betalen, maar vooralsnog heb ik toch geen auto nodig. Bewerkt: 24 juli 2012 door SpacyColours Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 juli 2012 Rapport Geplaatst: 24 juli 2012 (bewerkt) Ik wil jouw taksen, verzekering en benzine niet betalen Spacey. Amerikaanse auto's zijn nou niet bepaald zuinig, zeker niet die bakken die jij bedoelt. Ik vind die Maserati Quattroporte niet zo mooi overigens..:$ Bewerkt: 24 juli 2012 door MegaPilot Reageren
GolfG60 Geplaatst: 25 juli 2012 Rapport Geplaatst: 25 juli 2012 Ik wil jouw taksen, verzekering en benzine niet betalen Spacey. Amerikaanse auto's zijn nou niet bepaald zuinig, zeker niet die bakken die jij bedoelt. Ik vind die Maserati Quattroporte niet zo mooi overigens..:$ Hij is belastingvrij, hij kan verzekerd worden op oldtimer verzekering, en hij kan op LPG lopen. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 25 juli 2012 Rapport Geplaatst: 25 juli 2012 Ik wil jouw taksen, verzekering en benzine niet betalen Spacey. Amerikaanse auto's zijn nou niet bepaald zuinig, zeker niet die bakken die jij bedoelt. Ik vind die Maserati Quattroporte niet zo mooi overigens..:$ Als het goed is komt er volgend jaar een nieuwe, mischien vind je die wel mooi. Reageren
commando Geplaatst: 26 juli 2012 Rapport Geplaatst: 26 juli 2012 als je dan toch een luxe Porsche wilt neem dan de Porsche Panamera... oké je kan er iets minder mee Offroad, daar moet je als rijke zakenman ook geen Cayenne voor hebben,dan neem je een Range Rover of een Mercedes G-klasse Ik vind de Panamera echt de perfecte overkoepeling tussen een zakenauto en een sportwagen, iets waar alleen Porsche ( oké eerlijk is eerlijk; ook de Aston Martin Rapide ) een mooie auto voor op de markt heeft. Ik heb liever een Maserati Quattroporte. Het ziet er inderdaad ook mooi uit, die was ik ook over het hoofd gezien Volg Maserati ook niet echt. Ik vind het erg aparte auto's, een beetje in dezelfde catogorie als Spyker. Ook vind ik ze allemaal een beetje op elkaar lijken, maar het zijn wel unieke auto's. Waarschijnlijk omdat beide zo'n zelfde soort grille hebben. ja, ook vind ik ze bijde een zelfde soort interieur hebben ( spyker is wel erg over the top ) Reageren
TalkingPear Geplaatst: 27 juli 2012 Rapport Geplaatst: 27 juli 2012 (bewerkt) als je dan toch een luxe Porsche wilt neem dan de Porsche Panamera... oké je kan er iets minder mee Offroad, daar moet je als rijke zakenman ook geen Cayenne voor hebben,dan neem je een Range Rover of een Mercedes G-klasse Ik vind de Panamera echt de perfecte overkoepeling tussen een zakenauto en een sportwagen, iets waar alleen Porsche ( oké eerlijk is eerlijk; ook de Aston Martin Rapide ) een mooie auto voor op de markt heeft. Ik heb liever een Maserati Quattroporte. Het ziet er inderdaad ook mooi uit, die was ik ook over het hoofd gezien Volg Maserati ook niet echt. Ik vind het erg aparte auto's, een beetje in dezelfde catogorie als Spyker. Ook vind ik ze allemaal een beetje op elkaar lijken, maar het zijn wel unieke auto's. Waarschijnlijk omdat beide zo'n zelfde soort grille hebben. ja, ook vind ik ze bijde een zelfde soort interieur hebben ( spyker is wel erg over the top ) Nee joh, Maserati heeft een aardig modern interieur. De spyker is zowat het tegenovergestelde. Bewerkt: 28 juli 2012 door Redfire18 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 juli 2012 Rapport Geplaatst: 27 juli 2012 (bewerkt) Hij is belastingvrij, hij kan verzekerd worden op oldtimer verzekering, en hij kan op LPG lopen. LPG is toch niet zo krachtig? Ik zat eens op zo'n LPG-ombouwsite, 45 PK was 1 van de duurdere motoren, wtf? Bewerkt: 27 juli 2012 door MegaPilot Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 27 juli 2012 Rapport Geplaatst: 27 juli 2012 (bewerkt) 45 pk? Ik kan wederom niks zinnigs uit je post halen. Meestal zetten mensen hun auto over op LPG omdat dit gewoon goedkoper is bij het tanken. Dit gaat vaak wel ten koste van het verbuik (waar de auto met benzine 1 op 10 rijd, rijd hij nu bijvoorbeeld 1 op 7/8 ) Bewerkt: 27 juli 2012 door Tha-Ran Reageren
GolfG60 Geplaatst: 27 juli 2012 Rapport Geplaatst: 27 juli 2012 Hij is belastingvrij, hij kan verzekerd worden op oldtimer verzekering, en hij kan op LPG lopen. LPG is toch niet zo krachtig? Ik zat eens op zo'n LPG-ombouwsite, 45 PK was 1 van de duurdere motoren, wtf? Ik snap d'r echt geen snars van. Nee, LPG is minder krachtig en wat Tha-Ran zegt klopt ook, verbruik ligt hoger maar uiteindelijk rij je dat er zo uit, al is dit vooral bij oudere systemen. Maar dat een LPG motor maar 45 pk levert, klopt dus niks van. Tegenwoordig leveren dealers zelfs auto's met gas inbouw, en met de huidige LPG/LPI's valt de vermogensverlies ook mee en lopen ze netter. Enigste nadeel is dat op gas rijden je motor warmer laat worden, en mogelijk uiteindelijk gescheurde koppen of onderblokken laat zien. En niet iedere auto laat zich ermee lopen, en dat ze soms lui worden en niet meer (goed) op benzine willen lopen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 juli 2012 Rapport Geplaatst: 27 juli 2012 Ik vind die site ook niet meer terug, laat maar. Foto's van onbekende BMW, dacht even dat het een Zagato was(veel te lang geleden dat ik er foto's van had gezien..): Foto's van de Mercedes(ben hem weer tegengekomen op straat): Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 juli 2012 Rapport Geplaatst: 28 juli 2012 Ouder model ofzo? Met een softtop had ik 'm wel herkend. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 28 juli 2012 Rapport Geplaatst: 28 juli 2012 Ouder model ofzo? Met een softtop had ik 'm wel herkend. Z4 hardop van 2010 ongeveer. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 28 juli 2012 Rapport Geplaatst: 28 juli 2012 Ouder model ofzo? Met een softtop had ik 'm wel herkend. Z4 hardop van 2010 ongeveer. Aan het kenteken te zien is het inderdaad een 2010 plaat/auto 3x cijfer + 3x letter loopt tot november 2010 Reageren
Rullez Geplaatst: 29 juli 2012 Rapport Geplaatst: 29 juli 2012 Mooie wagen zo'n Z4, al ben ik persoonlijk meet fan van een 3. Lekker brede kont met veel negatieve camber. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.