Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

We hadden het erover dat we auto's zouden kiezen die we nog zouden kunnen betalen ;)

Zie ook:

Wat is jullie droomauto trouwens? Een Reunalt Mégane RS mogen ze hier altijd voor m'n deur plaatsen! (Niet prijzig doch degelijk volgens vele reviews.)

Om een beetje reeel te houden, anders krijg je alleen maar Lambo's Ferrari's en Porsches en die onzin hier ;)

Denk dat mijn droom auto op het moment toch wel een Impreza is

main.jpg?1313963156

main.jpg?1308668760

En zoals sommige hier al weten zou zo'n eentje zomaar m'n volgende auto kunnen worden, maar dat moet ik nog even bekijken :D

Link to comment
Delen op andere websites

We hadden het erover dat we auto's zouden kiezen die we nog zouden kunnen betalen ;)

Zie ook:

Wat is jullie droomauto trouwens? Een Reunalt Mégane RS mogen ze hier altijd voor m'n deur plaatsen! (Niet prijzig doch degelijk volgens vele reviews.)

Om een beetje reeel te houden, anders krijg je alleen maar Lambo's Ferrari's en Porsches en die onzin hier ;)

Denk dat mijn droom auto op het moment toch wel een Impreza is

main.jpg?1313963156

main.jpg?1308668760

En zoals sommige hier al weten zou zo'n eentje zomaar m'n volgende auto kunnen worden, maar dat moet ik nog even bekijken :D

Zoals ik al een keer had gezegd, het is je droomauto. Je moet met je droomauto juist niet aan geld denken maar juist aan iets waar je een van je nootjes voor zou willen afhakken. :7

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Zo, weer een auto erbij bij ons voor de deur, nog een Golf 3.

132.000 op de teller(tot 115k bij dealer onderhouden, daarna universeel bedrijf), GL uitvoering, elektrisch schuifdak+ramen+spiegels, 1.6je met 75pk.

Enigste wat ie eigenlijk mist is airco, maargoed, dit voldoet ook goed :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke Lupo GTI gezien:

_RGF8081.jpg

Kmstand: 116xxx

Bouwjaar: 2001

Prijs: 6500eu

Qua Pk is het voldoende ( 125 )

- Xenon verlichting, lens koplampen

- 8 speaker optie

- Elektrische en verwarmde buitenspiegels

- Airco

- ESP

- Originele VW radio en CD speler

- MP3/USB/SD interface weggewerkt in het muntenbakje

- De vrij zeldzame velgen BBS RS814

- FK High sport schroefset

Toch maar eens kijken, misschien dat ie over een maandje hier voor de deur staat, geld is er voor de auto.. alleen het rijbewijs hoop ik deze maand te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, weer een auto erbij bij ons voor de deur, nog een Golf 3.

132.000 op de teller(tot 115k bij dealer onderhouden, daarna universeel bedrijf), GL uitvoering, elektrisch schuifdak+ramen+spiegels, 1.6je met 75pk.

Enigste wat ie eigenlijk mist is airco, maargoed, dit voldoet ook goed :Y

:7

Bewerkt: door Wooods
Link to comment
Delen op andere websites

Is de auto voor jou gekocht? Prijs?

Edit: I forgot..Pic? :D

Nope, voor me zus, er is wel een kans wanneer ik mijn rijbewijs heb, hem over neem.

Ik heb twee foto's op het moment:

20zqpg6.jpg

2ylocg7.jpg

Samen met de andere golf.

Wat ook fijn aan de donkere golf is, nog nooit in gerookt, hemeltje is zo helder als wat en de asbakken tonen geen as of iets en stinken niet :sigaar:

Enigste dingetjes die gedaan moeten worden, is even de wielkasten schoonmaken en de mistverlichting schoonmaken en afkitten.

Zo, weer een auto erbij bij ons voor de deur, nog een Golf 3.

132.000 op de teller(tot 115k bij dealer onderhouden, daarna universeel bedrijf), GL uitvoering, elektrisch schuifdak+ramen+spiegels, 1.6je met 75pk.

Enigste wat ie eigenlijk mist is airco, maargoed, dit voldoet ook goed :Y

:7

Laat me raden, je probeert grappig te zijn?

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou persoonlijk ook geen auto willen waarin gerookt is, hoeveel heeft ie gekost?

Deze heeft een kleine 340 euro gekost met wat pingelen, gozer had hem een tijdje te koop staan maar moest nu er zeker af ivm. verhuizen.

Dat is wel erg weinig. :puh: Ben ik trouwens de enige die zich ergert aan die jhonny's die valse logo's op hun auto zetten? Overlaatst een Audi break gezien met RS4 logo's, terwijl je van 100 km afstand ziet en hoort dat het een doodnormale Audi is. :7

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...