Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Ja knul, we weten het. We weten ondertussen dat je lage auto's niet mooi vind. :Y En wat betreft je laatste zin, hoe weet je dat dan,

heb je zelf een auto die 'hard' rijd?

We hebben hier thuis een Volvo V50 met normale velgen(15 inch, beetje te klein zelfs, 17 inch staat mooier maargoed) en hij rijdt nu al zéér hard. Het rijdt naar mijn mening gewoon NIET comfortabel, een oneffenheid in de weg voel je zo. Het verschil met een C30 en S60 is toch wel zéér opmerkelijk qua wegligging.

Zelf vind ik verlaagde auto's (mits het niet te veel is, je hoeft(mag wel) bijvoorbeeld niet te voelen of je nou over een pakje Marlboro of een pakje Camel rijd) er

vaak veel beter uitzien dan het orgineel waarbij er meestal grote gapende gaten tussen de wielen en de wielkasten zitten.

Hier even een voorbeeld, voor mij kan het niet mooier qua hoogte, wielen en auto.

Dus die Audi TT die ik postte, waarin de wielen zowat in de wielkassen zitten vind jij dan zoveel beter? :puh:

Laat me raden, tupperware bumpers?

Dure of niet dure bumpers, als je auto te laag hangt moet je wel zo over verkeersdrempels rijden.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dus die Audi TT die ik postte, waarin de wielen zowat in de wielkassen zitten vind jij dan zoveel beter? :puh:

Iemand met wat verstand van auto's ziet dat die Audi op luchtvering rijdt.

Eerste hint, wielen in de wielkasten, zo kan je niet sturen want dan lopen je wielen aan.

Tweede hint, achter staat ie veel hoger dan voor, dat kan niet goed rijden.

Laat me raden, tupperware bumpers?

Dure of niet dure bumpers, als je auto te laag hangt moet je wel zo over verkeersdrempels rijden.

Dude, het gaat mij niet of het dure bumpers zijn :7

Golfjes 1-2-3-4(Behalve R32 en Jubi)-5(Behalve GTI en R32) hebben altijd bij de voorkant als laagste punt een kunststof onderlip, die kunnen veel verdragen.

Bij dat soort auto's is meestal je dorpels, uitlaat en je bodem je laagste punt, dat zal schrapen.

Als je bang bent dat je bumper beschadigt heb je vaak tupperware bumpers, omdat die bij iedere scheet breken en niks kunnen hebben.

Weer wat haat/fap materiaal :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zie niet in waarom die auto perse op luchtveren staat..:?

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4758196-Audi-TT-Quattro-Air-Suspension-Build/page4

^Hier heb ik de foto vandaan trouwens.

Heb je je linkje eens goed bekeken?

/showthread.php?4758196-Audi-TT-Quattro-Air-Suspension-Build/page4

En heb je het topic eens gelezen? Hij praat heel uitgebreid over luchtvering ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zie niet in waarom die auto perse op luchtveren staat..:?

http://forums.vwvort...ion-Build/page4

^Hier heb ik de foto vandaan trouwens.

Heb je je linkje eens goed bekeken?

/showthread.php?4758196-Audi-TT-Quattro-Air-Suspension-Build/page4

En heb je het topic eens gelezen? Hij praat heel uitgebreid over luchtvering ;)

Oké, deze mag je in het fail topic plaatsen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben inderdaad ook meer bang dat ik me dorpel of iets op de bodem beschadig als een onderlip van 60 euro. Heb 2 van die rubberen doppen aan de onderkant eruit gereden, lekker alles eruit gesloopt en plaatjes erin gelast. Voila probleem opgelost.

Vorige week serieus gekeken bij een nieuwe wagen gekeken, maar als er sowieso al 1000 euro bij moet aan rubbers etc. en er niks van de prijs af kan houd het voor mij op. Dus lekker rustig verder kijken voor wat anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag naar het TT circuit in Assen geweest voor de Gamma Racing Day. (We hebben heen en terug 460 km gereden.) Was echt f*cking vet. Tim Coronel was er, er waren Super Car races, F3 Races, Motor Races, Zijspan Races, Kart Races, en ga zo maar door. Ook was er een 2011 Redbull Nascar wagen met 850 PK. Jezus dat ding was vet zeg... :7 En er waren natuurlijk ook veel andere auto's van onder andere, Wiesmann, Lamobrgini, Ferarri, Porsche, Renault, Seat, Ginetta, Lotus, BMW, Audi, Ford, en ga zo maar door. Echt een aanrader. Het is gratis en het is iedere zomer. :)

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je überhaupt zo een Lupo GTI willen? Voor hetzelfde geld heb je een nieuwere, in mijn ogen mooiere, ruimere Polo. Die heeft dat wel minder PK, maar alsof je daar ook maar iets aan hebt.

vind die lupo's stiekem eigenlijk altijd mooier dan polo's, tja dat is mijn mening... rijd niet voor niets nu in een Seicento :puh: kleine bakkies trekken me aan :D

...

Poeij, wat een neuz :{

BMW_2002_%28M%29.jpg

nog zo'n mooi neuzje :D

maarja, alle bmw's hebben mooie neuzen :puh:

BMW-M3_CSL_2003_1600x1200_wallpaper_04.jpg

BMW-M3-GTR-E46-005.jpg

ik heb die liever eigenlijk dan die oude cars, ( nog liever jouw nieuwe auto , daar ben ik nog steeds van de rel van :cab: )

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Zonet even gaan horen voor verzekering voor men honda.

Als ik het op mijn eigen naam zou zetten ben ik rond de €540 kwijt (met rechtsbijstand bij).

Zet ik het op men pa zijn naam samen met een auto dan ben ik maar €204 kwijt.

Nu mijn keus is gemaakt xD.

Binnenkort maar eens verzekeren + plak aanvragen en daar gaan we dan! :D

Overigens nog eens wat picca's deze keer met windscherm.

IMGP1146.jpg

IMGP1147.jpg

IMGP1148.jpg

IMGP1149.jpg

IMGP1150.jpg

IMGP1151.jpg

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er netjes uit Moechy, niet mijn smaak maar zeker niet verkeerd.

Ik ga zelf eerst voor mijn motorrijbewijs en ga op korte termijn beginnen, ivm. de komende regels in Nederland ga ik eerst motor doen en daarna auto.

Als ik het af heb, heb ik al een motor geregeld, namelijk een Honda CBR600 van ongeveer 1995.

Dus kan niet wachten ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er netjes uit Moechy, niet mijn smaak maar zeker niet verkeerd.

Ik ga zelf eerst voor mijn motorrijbewijs en ga op korte termijn beginnen, ivm. de komende regels in Nederland ga ik eerst motor doen en daarna auto.

Als ik het af heb, heb ik al een motor geregeld, namelijk een Honda CBR600 van ongeveer 1995.

Dus kan niet wachten ^_^

Lekker begrensd op 25Kw? :puh:

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...