Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mooie aankoop man, behoud je het logo wel of gaat die er ook uit?

Hartstikke bedankt man, over het logo twijfelen we nog. We willen eerst zien of het wat lijkt met logo, als het niet staat gaat die eraf. :clown:

@ Commando

Bedankt. :D

voor dit weer is het dan weer geweldig zo'n cabrio, heb er ook in de familie die hebben dan zo'n oldtimer Morgan cabrio, maar die gaat ook maar 1 of 2 keer per jaar eruit, als " auto " hebben ze een andere.

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie aankoop man, behoud je het logo wel of gaat die er ook uit?

Hartstikke bedankt man, over het logo twijfelen we nog. We willen eerst zien of het wat lijkt met logo, als het niet staat gaat die eraf. :clown:

@ Commando

Bedankt. :D

voor dit weer is het dan weer geweldig zo'n cabrio, heb er ook in de familie die hebben dan zo'n oldtimer Morgan cabrio, maar die gaat ook maar 1 of 2 keer per jaar eruit, als " auto " hebben ze een andere.

Klopt, wij hebben ook nog 3 andere auto's staan, dus dit is gewoon een hobby auto.

- Mazda 6 1.8 - 2004

- Peugeot Partner 1.9 - 2006

- VW Golf Cabriolet - 1993

- Citroen C1 - 2008

Deze gaat in de winter ook gewoon de garage in.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie aankoop man, behoud je het logo wel of gaat die er ook uit?

Enne, wat is er met je Golf gebeurd?

Ik hoorde al via via een horror verhaal?

Wahaha was gewoon een geintje op facebook, Golf staat komende week lekker droog in de schuur en word klaar gemaakt voor MIVW. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Vond vanmorgen weer zo'n rood kaartje onder m'n ruitenwisser. Deze keer van ene "Mustafa" en met een ander telefoonnummer en een ander uiterlijk.

Er is toch niet toevallig een of andere bende actief die eerst peilt d.m.v kaartjes achter te laten? :7

img0578vv.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Wahaha was gewoon een geintje op facebook, Golf staat komende week lekker droog in de schuur en word klaar gemaakt voor MIVW. :puh:

Das dan wel een opluchting :puh:

Maargoed, moet je niet mee spotten, dadelijk gebeurd het ook nog echt.

Vond vanmorgen weer zo'n rood kaartje onder m'n ruitenwisser. Deze keer van ene "Mustafa" en met een ander telefoonnummer en een ander uiterlijk.

Er is toch niet toevallig een of andere bende actief die eerst peilt d.m.v kaartjes achter te laten? :7

*Foto*

Misschien een zelf een kaartje maken en erop zetten dat ie moet opbokken met zijn kaartjes :7

Btw, al gedaan met je radio?

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Wahaha was gewoon een geintje op facebook, Golf staat komende week lekker droog in de schuur en word klaar gemaakt voor MIVW. :puh:

Das dan wel een opluchting :puh:

Maargoed, moet je niet mee spotten, dadelijk gebeurd het ook nog echt.

Vond vanmorgen weer zo'n rood kaartje onder m'n ruitenwisser. Deze keer van ene "Mustafa" en met een ander telefoonnummer en een ander uiterlijk.

Er is toch niet toevallig een of andere bende actief die eerst peilt d.m.v kaartjes achter te laten? :7

*Foto*

Misschien een zelf een kaartje maken en erop zetten dat ie moet opbokken met zijn kaartjes :7

Btw, al gedaan met je radio?

Was ook niet echt spotten hoor, ik had een foto geplaatst dat ik op de fiets zat en toen vroeg iemand het gewoon als grap. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

We zijn met 4 en hebben elk een wagen maar ik rijd wel met ze allemaal ns rond afhankelijk van welke op de oprit klaar staat.

Ford Focus 1.8 TDCI (de mijne ^^)

1.jpg

Mitsubishi Colt 1.3 Benzine

69313078_1-Fotos-de-Vendo-Mitsubishi-Colt-2003-2004.jpg

Mitsubishi ASX 1.6 Benzine

5.jpg

Mitsubishi Space Star 1.9 Diesel

Mitsubishi__Space%20Star_Black%20metallic.JPG

Link to comment
Delen op andere websites

Morgen is het voor mij zover! Afrijden voor de auto.

Ik ben om 13:05 aan de beurt dus opzich een lekkere tijd om te rijden.

Ik vraag mij alleen sterk af hoelang die rit duurt?

Op de reserveringsbevestiging stond 10 a 15 minuten, met daarbij dan nog die manoeuvres.

Ik ben helemaal niet zenuwachtig, en ook vrij zelfverzekerd dus dat is mooi meegenomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, eerste cabrio-dag meegemaakt. In totaal vandaag zo'n 150km gereden. Ook al even op hoge snelheid gereden ( 150 met dak open ). Het ee uitlaatgeluid is echt een feest, vooral in de tunnels. Vandaag ook even langs de garage geweest voor een inspectie:

- Alles was oke, behalve de rechterkoplamp, die hing los.

- De uitlaat was in perfecte staat, hij is nieuw

- Geen roest

- Er lekt geen olie

Vandaag ook de eerste upgrades aangekocht:

Een andere versnellingspook, en een auto-pyama. Er komen andere koplampen in, met een kruis in het midden. Dit in combinatie met de grill is de volgende upgrade. Er komt ook nog subwoofer binnekort in, als die te weinig bass geeft kunnen we eventueel ook nog de 2 deurboxen vervangen.

Iig ben ik lekker bruin. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, eerste cabrio-dag meegemaakt. In totaal vandaag zo'n 150km gereden. Ook al even op hoge snelheid gereden ( 150 met dak open ). Het ee uitlaatgeluid is echt een feest, vooral in de tunnels. Vandaag ook even langs de garage geweest voor een inspectie:

- Alles was oke, behalve de rechterkoplamp, die hing los.

- De uitlaat was in perfecte staat, hij is nieuw

- Geen roest

- Er lekt geen olie

Vandaag ook de eerste upgrades aangekocht:

Een andere versnellingspook, en een auto-pyama. Er komen andere koplampen in, met een kruis in het midden. Dit in combinatie met de grill is de volgende upgrade. Er komt ook nog subwoofer binnekort in, als die te weinig bass geeft kunnen we eventueel ook nog de 2 deurboxen vervangen.

Iig ben ik lekker bruin. :dans:

108226_81b52ad0794937b72b47503469d6d545.jpg

Vast zoiets he? :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...