GekkieJ01 Geplaatst: 14 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2012 Nah, een GTI golfbal. Vandaag even kijken voor de grill, en koplampen in Elst. Daarnaast ook vanmiddag even andere kentekenverlichting erop zetten. Gisteravond om half 10 nog even wezen cruisen door Dld, en terug via de autobahn. Met 3 personen ( waarvan 1 veel weegt ) toch nog 165 aangeraakt. Reageren
moechy Geplaatst: 14 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2012 (bewerkt) Nah, een GTI golfbal. Vandaag even kijken voor de grill, en koplampen in Elst. Daarnaast ook vanmiddag even andere kentekenverlichting erop zetten. Gisteravond om half 10 nog even wezen cruisen door Dld, en terug via de autobahn. Met 3 personen ( waarvan 1 veel weegt ) toch nog 165 aangeraakt. Iron Cross jonge! Bewerkt: 14 augustus 2012 door moechy Reageren
GolfG60 Geplaatst: 14 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2012 Iron cross, durf te wedden dat 8/10 mensen die zoiets in hun auto hebben niet eens weten wat het inhoud Reageren
moechy Geplaatst: 14 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2012 Iron cross, durf te wedden dat 8/10 mensen die zoiets in hun auto hebben niet eens weten wat het inhoud So true . Binnenkort eens nieuwe bandjes steken. Weet alleen nog niet goed welke. Wel weet ik, dat ik ze ipv in de maat 165/70 14 81T, ze in de maat 185/60 14 82H neem. Ietsje breder. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 14 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2012 Zo, vandaag de kentekenverlichting van de Golf veranderd naar ledjes, morgen is die van de 6 aan de beurt. Vanmiddag dus even een nieuwe grill besteld, en andere koplampen gekocht, die er vanavond opgaan. Het zijn Angel Eyes met Iron Cross geworden. Gewoon omdat het kan! Reageren
GolfG60 Geplaatst: 14 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2012 Zo, vandaag de kentekenverlichting van de Golf veranderd naar ledjes, morgen is die van de 6 aan de beurt. Vanmiddag dus even een nieuwe grill besteld, en andere koplampen gekocht, die er vanavond opgaan. Het zijn Angel Eyes met Iron Cross geworden. Gewoon omdat het kan! Fuck off met je angel eyes met iron cross erin Gewoon Frenchies erin Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 15 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2012 Zo de koplampen erin, toch gekozen zonder de iron cross maar gewoon normaal kruis. Nu treedt het volgende probleem op: Er lag gisteravond allemaal water op de grond bij de Golf.. beide vloermatten waren helemaal zeik nat. Even de matjes eruit gehaald en kranten erin gelegd. Ook even eronder gelegen en er zit een klein gaatje. Dat is op dit moment prio1. Gister dus een hele volle straat: Aangezien de: Mazda6 Peugeot Partner Citroen C1 Golf 1 En deze 2 bolides erbij kwamen. Reageren
commando Geplaatst: 15 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2012 Zo, vandaag de kentekenverlichting van de Golf veranderd naar ledjes, morgen is die van de 6 aan de beurt. Vanmiddag dus even een nieuwe grill besteld, en andere koplampen gekocht, die er vanavond opgaan. Het zijn Angel Eyes met Iron Cross geworden. Gewoon omdat het kan! Fuck off met je angel eyes met iron cross erin Gewoon Frenchies erin ... of je zet ze op je motorkap Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 15 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2012 (bewerkt) Zo, nieuw grilletje zit er op. Staat stukken beter nu, zometeen met de 6 aan de gang voor kentekenverlichting en vanmiddag de pook monteren. Voor: Zoals het er nu uitziet. Bewerkt: 15 augustus 2012 door GekkieJ01 Reageren
Rullez Geplaatst: 15 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2012 Had het logo toch behouden als ik jou was, de 2 koplampen staan wel stukke beter! Succes met het gaatje, weet hoe irritant het is. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 15 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2012 Had het logo toch behouden als ik jou was, de 2 koplampen staan wel stukke beter! Succes met het gaatje, weet hoe irritant het is. Dit dus, op een gecleande wagen kan het leuk staan, maar zeker als je achterop nog een logo hebt zitten zou ik het niet doen Reageren
moechy Geplaatst: 15 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2012 Trouwens die nattigheid is dat niet gewoon je overloop die verstopt zit? Zit over het algemeen onder je raam om regenwater weg te spoelen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2012 Jeej, onze auto is uitgeroepen tot veiligste auto van de populaire luxemiddenklassers! http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120815_00259070 Reageren
TalkingPear Geplaatst: 16 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2012 (bewerkt) Je betaalt ook aardig voor de veiligheid van Volvo, heb toch liever een Lexus, dan vermijd ik wel om er met 60 km/h tegen een boom aan te rijden. Bewerkt: 16 augustus 2012 door Redfire18 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2012 Je betaalt ook aardig voor de veiligheid van Volvo, heb toch liever een Lexus, dan vermijd ik wel om er met 60 km/h tegen een boom aan te rijden. Ja, want men rijdt natuurlijk express tegen een boom. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.