Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Eerlijk, je hebt ook je zijspiegels hé. In men Ford courier kijk ik nooit achter me, ik rijdt puur op men zijspiegels, dus al die camerabullshit is gewoon een luxe nutteloos product :7.

Ik verbruik rond de 6l/100km met men punto (1.2 benzine 60pk).

Overigens de epica zit altijd rond de 7l/100km (2.0 turbodiesel, standaard 150pk, gechipt naar 180 pk, koppel weet ik zo niet uit het hoofd.

Luxe nutteloos product? Kans dat je met onze S60 ergens tegen rijdt bij het parkeren is zowat nihil, tenzij je een kluns van een chauffeur bent. Overigens is het een pak veiliger dan puur op je zijspiegels rijden. ;)

Seriously als je al die rommel nodig hebt om te parkeren ben je een slechte chauffeur, punt :7.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zo, echt klote.. sinds gisteravond sluit het dak niet meer van de Mk1. Erzit nou helemaal een afdekhoes overheen. Zometeen dus even naar de dealer en daarna nog even voor de zekerheid door naar een cabrio-dak service in Laren.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet dat een S60 zonder camera niet geparkeerd kan worden, met camera gaat het naast sneller ook nog eens veiliger.

Bullshit! Parkeersensoren zijn veiliger dan een camera ;).

Bij een camera hoef je 3 dingen in de gaten te houden bij parkeersensoren maar 2.

Camera = Linkerspiegel, rechterspiegel, beeld van de camera

Parkeersensoren : Linkerspiegel, rechterspiegel en het geluid hoor je wel maar daar kijk je niet naar, dus je kan veel meer je omgeving scannen voor onveilige situaties. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Niet dat een S60 zonder camera niet geparkeerd kan worden, met camera gaat het naast sneller ook nog eens veiliger.

Bullshit! Parkeersensoren zijn veiliger dan een camera ;).

Bij een camera hoef je 3 dingen in de gaten te houden bij parkeersensoren maar 2.

Camera = Linkerspiegel, rechterspiegel, beeld van de camera

Parkeersensoren : Linkerspiegel, rechterspiegel en het geluid hoor je wel maar daar kijk je niet naar, dus je kan veel meer je omgeving scannen voor onveilige situaties. ;)

Klopt helemaal, je wordt wel eens afgeleid door een achteruitrijcamera :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bullshit! Parkeersensoren zijn veiliger dan een camera ;).

Bij een camera hoef je 3 dingen in de gaten te houden bij parkeersensoren maar 2.

Camera = Linkerspiegel, rechterspiegel, beeld van de camera

Parkeersensoren : Linkerspiegel, rechterspiegel en het geluid hoor je wel maar daar kijk je niet naar, dus je kan veel meer je omgeving scannen voor onveilige situaties. ;)

Ik denk dat ik niet duidelijk ben geweest, naast de camera zitten er ook parkeersensoren op(vanvoor en vanchter). Dus wanneer je in je camera kijkt, geeft ie al aan met dat gekende geluidje of je er dicht tegenzit(tevens herkent ie andere geparkeerde wagens tijdens het parkeren).

Link to comment
Delen op andere websites

Bullshit, vroeger werden auto's ook zonder die troep geparkeerd, werd er gereden met kaarten ipv. navigatie, dus waarom zou het nu ineens niet meer gaan?

Mensen worden steeds luier naar mate dat er meer technologie komt dat alles uit handen neemt, natuurlijk is het handig maar nodig?

Link to comment
Delen op andere websites

Bullshit! Parkeersensoren zijn veiliger dan een camera ;).

Bij een camera hoef je 3 dingen in de gaten te houden bij parkeersensoren maar 2.

Camera = Linkerspiegel, rechterspiegel, beeld van de camera

Parkeersensoren : Linkerspiegel, rechterspiegel en het geluid hoor je wel maar daar kijk je niet naar, dus je kan veel meer je omgeving scannen voor onveilige situaties. ;)

Ik denk dat ik niet duidelijk ben geweest, naast de camera zitten er ook parkeersensoren op(vanvoor en vanchter). Dus wanneer je in je camera kijkt, geeft ie al aan met dat gekende geluidje of je er dicht tegenzit(tevens herkent ie andere geparkeerde wagens tijdens het parkeren).

Vooraan ook nog eens parkeersensoren? :7 Kunnen jullie echt niet parkeren of hoe zit dat?

Link to comment
Delen op andere websites

Haha jawel hoor, maar als je een bedrijfswagen gaat bestellen krijg je een bepaald budget van je bedrijf, en dat budget zit zo vol mogelijk hé met allerlei opties.

En het budget was zeker niet groot genoeg voor een grotere motor? :puh:

Liever wat meer luxeproducten. Nog wat meer gewicht in de auto waardoor ie nog trager gaat :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha jawel hoor, maar als je een bedrijfswagen gaat bestellen krijg je een bepaald budget van je bedrijf, en dat budget zit zo vol mogelijk hé met allerlei opties.

En het budget was zeker niet groot genoeg voor een grotere motor? :puh:

Liever wat meer luxeproducten. Nog wat meer gewicht in de auto waardoor ie nog trager gaat :7.

En nog meer diesel gaat zuipen, haha :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

En het budget was zeker niet groot genoeg voor een grotere motor? :puh:

Jawel, maar dat kwam heel zwaar te liggen op de maandelijkse kosten, opties niet. ;)

Dan kies ik liever een goedkopere auto met een zwaardere motor waardoor je op dezelfde prijs zit.

Het enige dat je nu kan zeggen is dat je met een volvo rijdt :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...