Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik kan je niet anders dan gelijk geven, maar het is nu eenmaal zo. ;) Btw, rijd jij dan soms met je pa z'n auto? 180 PK, is nogal een verschil met je Punto, haha. :puh:

Tuurlek rijdt ik soms met men ouders hun auto.

Meestal als we op restaurant zijn geweest rijdt ik omdat ik dan BOB ben of als ik op zondagavond men vriendin naar huis doe.

Snelste dat ik er mee heb gereden was 210km/h en dat is dan ook zijn topsnelheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan kies ik liever een goedkopere auto met een zwaardere motor waardoor je op dezelfde prijs zit.

Het enige dat je nu kan zeggen is dat je met een volvo rijdt :7.

Doe mij dan toch de Volvo maar. Veel meer comfort dan goedkopere auto's. Dan neem ik dat beetje meer verbruik, indien dat ook echt zo is, wel voor lief.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan kies ik liever een goedkopere auto met een zwaardere motor waardoor je op dezelfde prijs zit.

Het enige dat je nu kan zeggen is dat je met een volvo rijdt :7.

Doe mij dan toch de Volvo maar. Veel meer comfort dan goedkopere auto's. Dan neem ik dat beetje meer verbruik, indien dat ook echt zo is, wel voor lief.

Ja we kraken de volvo zelf niet af. Gewoon het feit dat er zo'n lichte motor in zo'n "zware" auto ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo de cabrio is weer gemaakt. Zometeen even afspuiten van een lange rit die we vandaag hadden ( zo'n 250 km ). Ook even de autobahn gepakt en de 170 aangetikt. Opzich niets bijzonders, maar voor zo'n oude auto met 100 pk is het echt veel.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie waren er vandaag allemaal MIVW dan? Echt jammer dat ik niet kon.. :{

Ik niet, zover ik weet waren Ron en Roy er.

Ik kon achteraf wel blijkbaar maar daar kwam ik te laat achter, anders was ik met de OV gekomen.

Maar helaas pindakaas.

Denk dat inderdaad alleen Ron en ik er waren, bij de afrit dik een uur in de file gestaan maar het was het dubbel en dwars waard. Hele dag met een lach op mijn gezicht gelopen. Wat een dikke wagens daar. Volgend jaar sta ik ook 9 uur voor de poort zodat ik dan echt alles kan zien. Denk dat er ten opzichte van vorig jaar zeker twee keer zoveel waren en het aantal van vorig was al niet bepaald laag.

Hier nog 2 foto's van mij

Foto-PVHS8V7W-D.jpg

Foto-8H4JKL4D-D.jpg

Tevens voor mij de laatste meeting, volgend seizoen weer lekker aanwezig in hopelijk een nieuwe auto on air. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kvind dat echt goede reclame voor Volvo. Mijn moeder is ooit zwaar van de baan gegaan met de auto door een hond te ontwijken. Veel succes dan met zo een Lexus als je een boom tegen komt.

Dan mag je auto een tank zijn als je met 120km/h tegen een boom knalt ga je het meestal met heel veel geluk pas kunnen navertellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kvind dat echt goede reclame voor Volvo. Mijn moeder is ooit zwaar van de baan gegaan met de auto door een hond te ontwijken. Veel succes dan met zo een Lexus als je een boom tegen komt.

Dan mag je auto een tank zijn als je met 120km/h tegen een boom knalt ga je het meestal met heel veel geluk pas kunnen navertellen.

True, maar je kan niet ontkennen dat de kansen in de ene wagen als wat groter zijn dan in de andere, maar tegen een stevige boom ben je inderdaad bijna altijd kansloos.

Link to comment
Delen op andere websites

True, maar je kan niet ontkennen dat de kansen in de ene wagen als wat groter zijn dan in de andere, maar tegen een stevige boom ben je inderdaad bijna altijd kansloos.

Jep, maar tegen 120 km/h ben je in zowat elke auto de pineut..

Voorzitter van Lierse(een of andere Egyptenaar dacht ik) is eens met z'n Audi Q7 tegen een vrachtwagen gereden. Had ie niet in zo'n grote wagen gereden, dan was hij er nu niet meer.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag gaan we voor de Golf weer wat onderdelen halen.

- Temperatuursensor

- Temperatuurlampje

Daarnaast gaan we kijken voor een 1800 16v of een G60. En andere stoelen.

Gister naar de wasbox gereden, kwam een maat naar ons toe gerend die daar aan het meeten was. Hartstikke toeval. Wij even naar achter gereden, hele meeting. :cab:

Stond onderandere een Golf 5 GTI, Golf 2 GTI, Golf 5. Waarbij de Golf 5 GTI op het VIPdek stond bij Worthersee.

384194_2263519882995_1242028480_n.jpg

Was hartstikke lachen.

Sowieso gaan vandaag de stickers eraf en misschien dat er een andere intercooler op komt. Vandaag ook even poetsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...