Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

benzine betalen vind ik ook absoluut geen probleem, maar dan moet er wel geld voor zijn natuurlijk.

ik wil uiteraard niet dagelijks mijn auto gebruiken, maar wel zo nu en dan eens een meeting pakken.

vooral de Italiaanse meetings spreken mij erg aan. denk hierbij aan Auto Italia en Italia a Zandvoort.

en op Zandvoort natuurlijk een rondje circuit pakken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zal morgen eens een fototje plaatsen van wat ik van plan ben te gaan kopen.

Ik ben helemaal weg van de Abarth versie met de 1.8 motor.

Probleem is dat mijn budget qua kosten per maand niet erg hoog is waardoor ik het niet kan gaan bekostigen.

Hierbij doel ik vooral op de benzine, ik heb begrepen dat de auto 1:10,5 rijd.

Daarom ga ik voor de 1.2 omdat die zuiniger is en wat meer pit heeft dan de 1.1.

De Abarth Punto 1.8 laat overigens wel Golf 2.0 stofhappen :bonk:

Misschien een 2E, maargoed, die heeft ook 'maar' 115pk :clown:

Maargoed, anders gezien, wil je een snelle wagen, zanik niet en betaal de benzine, wil je weinig brandstof kosten, koop een trage wagen, heel simpel ^_^

Of een snelle diesel ook altijd een mooie optie :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeuw, gister naar Duiven geweest voor een meeting. Stond eigenlijk best wel wat tussen. Nissan 350z, Golf G60, Polo G40, Collorado VR6 etc. Polo G40 wou dus wegtrekken.. aandrijfas naar de klote omdat ie dat te hard deed. Gelukkig hadden we ook een Transporter bij ons met sleepkabels.. Dus die aan de Polo G40 gehangen en naar huis getrokken.. Heeft die gek ook nog een orginele Golf 1 GTI uit 1976 staan!! Was een mooi avondje iig. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Nouja, was op een drukke meeting en iedereen wil die G40 horen brullen natuurlijk. Een ongeluk zit in een klein hoekje maar gelukkig hadden wij onze Transporter mee met sleeptouw anders kon die met de bus naar huis. Kwamen we daar aan, had ie ook nog een Golf 1 GTI uit 1976 met verlagingssetje en BBS velgjes.. Echt ubergeyl. En wat een wegligging had die!

Link to comment
Delen op andere websites

Waar slaat dit nou weer op. Gewoon echt niet grappig.. Gewoon niet. :N

Iemand die de jhonny uithangt en faalt, écht wel grappig. :)

Wtf is er "jhonny" aan een Polo G40? Tis iig een betere auto dan een Volvo V50 waarvan er miljoenen op de weg mee rijden omdat het financieel gezien aantrekkelijk is maar niemand zo'n auto mooi vindt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn we weer vlug op de teentjes getrapt..Ik zeg niet dat een Polo G40 jhonny is, lees mijn berichten eens met wat meer aandacht.

Als ie normaal had opgetrokken, dan had ie z'n aandrijfas hoogstwaarschijnlijk niet 'naar de klote' gereden. Of, maw, hij had de jhonny niet moeten uithangen.

@ hierboven: Jhonny bestaat evengoed hoor, maar hier is het inderdaad Johnny.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn we weer vlug op de teentjes getrapt..Ik zeg niet dat een Polo G40 jhonny is, lees mijn berichten eens met wat meer aandacht.

Als ie normaal had opgetrokken, dan had ie z'n aandrijfas hoogstwaarschijnlijk niet 'naar de klote' gereden. Of, maw, hij had de jhonny niet moeten uithangen.

@ hierboven: Jhonny bestaat evengoed hoor, maar hier is het inderdaad Johnny.

Een G40 koop je niet om brandstof te besparen, zo'n ding is gebouwd om te rijden, door te rijden...

Maargoed, G40's stammen af van 1986, dus misschien is/was die aandrijf as wel 26 jaar oud.

Een aandrijfas rij je namelijk niet 1-2-3 stuk, G40jes hebben wel pit, maar as verscheurend zijn ze niet, lijkt mij eerder ouderdom.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...