Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Een aandrijfas rij je namelijk niet 1-2-3 stuk, G40jes hebben wel pit, maar as verscheurend zijn ze niet, lijkt mij eerder ouderdom.

Bedacht ik me ook net, alsnog vind ik het grappig dat het net gebeurde wanneer ie stoer wou doen.

:schater: :schater:

Zooo doorzichtig hè! En sinds wanneer is het 'jhonny' (googlen om te kijken of er echt iemand 'jhonny' heet maakt het niet minder falend trouwens) om gewoon het pedaal even in te drukken?

Ik neem aan dat jij je later ook àltijd aan de maximumsnelheid zou houden hè, stel je voor dat je een jhonny zou wezen als je gewoon even je auto uitprobeert.. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dit gaat nergens meer over hé..Nu we toch bezig zijn, is jouw irritante gedrag aangeboren of komt dat doordat je een BMW bezit? ;)

Ik ga voor de BMW, alhoewel me het wel verbaast dat een auto die al 16 jaar uit de productie is irritant gedrag kan opwekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een onzin dat mijn post wordt verwijdert maar de post die zulke tegenreacties opwekt blijft staan.

Btw Moechy, misschien heb ik binnenkort ook een motor achter staan, moet eens met mijn oom overleggen.

Nice, ga je die reviseren en opknappen en zo zelf mee rijden of toch nog iets anders? :puh:

Spijtig dat je in nederland woont anders kwam ik je wel helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een onzin dat mijn post wordt verwijdert maar de post die zulke tegenreacties opwekt blijft staan.

Btw Moechy, misschien heb ik binnenkort ook een motor achter staan, moet eens met mijn oom overleggen.

Nice, ga je die reviseren en opknappen en zo zelf mee rijden of toch nog iets anders? :puh:

Spijtig dat je in nederland woont anders kwam ik je wel helpen.

Nah, gewoon rijden als ik mijn rijbewijs heb, ding is al in goeie staat namelijk ;)

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben het hier over nieuwprijs.

Leek mij ook wel zo logisch ja..:puh:

Volvo's vind ik eerlijk gezegd maar een rare achteruit (de meeste, niet allemaal) vinden, volgens mij verliezen ze hun waarde ook een stuk sneller. Dus Ik zou persoonlijk dan nog wel wat geld er bij leggen voor een Lexus IS.

Link to comment
Delen op andere websites

Volvo's vind ik eerlijk gezegd maar een rare achteruit (de meeste, niet allemaal) vinden, volgens mij verliezen ze hun waarde ook een stuk sneller. Dus Ik zou persoonlijk dan nog wel wat geld er bij leggen voor een Lexus IS.

Da's dan jouw keuze, ik heb zoveel geld niet over voor een auto, een Volvo zie ik mij bijvoorbeeld niet meteen zelf aanschaffen later.

Weet iemand trouwens hoe het zit met het motorrijbewijs in België? Een linkje zou handig zijn, maar als je het zelf kort kan uitleggen is dat ook oké voor mij. Ik vind namelijk alleen nog sites die handelen over de oude wetgeving(diegene die handelt over 25 kilowatt, nu is dat 35 kilowatt tot 21 of 24 jaar als ik het goed heb..). Oja, als je voor je motorrijbewijs gaat op je 18 jaar, moet je dan telkens een nieuw examen afleggen om zwaarder te kunnen gaan als je de juiste leeftijd hebt?

Of is deze nieuwe wetgeving gewoon nog niet van kracht? :clown:

Mvg,

(een nogal verwarde) MegaPilot

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een onzin dat mijn post wordt verwijdert maar de post die zulke tegenreacties opwekt blijft staan.

Btw Moechy, misschien heb ik binnenkort ook een motor achter staan, moet eens met mijn oom overleggen.

Nice, ga je die reviseren en opknappen en zo zelf mee rijden of toch nog iets anders? :puh:

Spijtig dat je in nederland woont anders kwam ik je wel helpen.

Nah, gewoon rijden als ik mijn rijbewijs heb, ding is al in goeie staat namelijk ;)

Mooi zo, wat voor iets is het?

Volvo's vind ik eerlijk gezegd maar een rare achteruit (de meeste, niet allemaal) vinden, volgens mij verliezen ze hun waarde ook een stuk sneller. Dus Ik zou persoonlijk dan nog wel wat geld er bij leggen voor een Lexus IS.

Da's dan jouw keuze, ik heb zoveel geld niet over voor een auto, een Volvo zie ik mij bijvoorbeeld niet meteen zelf aanschaffen later.

Weet iemand trouwens hoe het zit met het motorrijbewijs in België? Een linkje zou handig zijn, maar als je het zelf kort kan uitleggen is dat ook oké voor mij. Ik vind namelijk alleen nog sites die handelen over de oude wetgeving(diegene die handelt over 25 kilowatt, nu is dat 35 kilowatt tot 21 of 24 jaar als ik het goed heb..). Oja, als je voor je motorrijbewijs gaat op je 18 jaar, moet je dan telkens een nieuw examen afleggen om zwaarder te kunnen gaan als je de juiste leeftijd hebt?

Of is deze nieuwe wetgeving gewoon nog niet van kracht? :clown:

Mvg,

(een nogal verwarde) MegaPilot

http://www.bfov.be/index.php/nl/dossiersnews/1918-rijbewijs-voor-motorfietsen-aanpassing-vanaf-19012013

Overigens is het wel zo dat als je nu je lessen en je voorlopig haalt dat je volgend jaar wel je praktijk mag gaan doen in 2013 onder het oude systeem. (wat ik ga doen dus)

Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg bedankt, jammer genoeg moet je als je zo vroeg mogelijk met een motor wilt beginnen 3 keer een rijbewijs halen(als je zwaarder wilt gaan). Ik was vooral in dit geïnteresseerd btw:

Het blijft mogelijk om een 125cc te besturen met het rijbewijs B, maar enkel na het volgen van een praktische opleiding van 4u. Bestuurders die hun rijbewijs B hebben behaald vóór 19 januari 2011 worden hiervan vrijgesteld.

Lijkt me op dit moment enorm gaaf om later een Skymax Pro als 2de voertuig erbij te hebben. Er wordt wel niet bij verteld of je nu net als bij de vorige wetgeving 2 jaar je rijbewijs B moet hebben voor je een 125cc mag besturen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg bedankt, jammer genoeg moet je als je zo vroeg mogelijk met een motor wilt beginnen 3 keer een rijbewijs halen(als je zwaarder wilt gaan). Ik was vooral in dit geïnteresseerd btw:

Het blijft mogelijk om een 125cc te besturen met het rijbewijs B, maar enkel na het volgen van een praktische opleiding van 4u. Bestuurders die hun rijbewijs B hebben behaald vóór 19 januari 2011 worden hiervan vrijgesteld.

Lijkt me op dit moment enorm gaaf om later een Skymax Pro als 2de voertuig erbij te hebben. Er wordt wel niet bij verteld of je nu net als bij de vorige wetgeving 2 jaar je rijbewijs B moet hebben voor je een 125cc mag besturen.

You're shitting me right? een fucking namaakdax :7.

Mooi zo, wat voor iets is het?

Honda CBR600, bouwjaar rondom de 95. ;)

Doe je goed :puh:. Kunnen we een clubje oprichten. Het CB® clubje xD

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me op dit moment enorm gaaf om later een Skymax Pro als 2de voertuig erbij te hebben. Er wordt wel niet bij verteld of je nu net als bij de vorige wetgeving 2 jaar je rijbewijs B moet hebben voor je een 125cc mag besturen.

De veel te grote nummerplaat zal heel mooi staan op zoiets klein. schater.gif

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...