Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Lijkt me op dit moment enorm gaaf om later een Skymax Pro als 2de voertuig erbij te hebben. Er wordt wel niet bij verteld of je nu net als bij de vorige wetgeving 2 jaar je rijbewijs B moet hebben voor je een 125cc mag besturen.

De veel te grote nummerplaat zal heel mooi staan op zoiets klein. schater.gif

Die doet dan weer dienst als spoiler, jhonny-style :7.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

You're shitting me right? een fucking namaakdax :7.

Ja ach, het heeft z'n naam tegen, maar ik vind 'm best mooi. En qua kwaliteit valt het best mee, waarmee ik dan vooral doel op de kilometerstand van volgende Skyteam Dax(klik). Niet te nauw kijken op onderhoudskosten, een nieuwe uitlaat is bijvoorbeeld niet noodzakelijk.

Nummerplaat staat inderdaad niet echt mooi, maar dat valt best mee naar mijn mening:

http://img811.imageshack.us/img811/3479/dscf0744t.jpg

( http://www.daxforum.be/forum/viewtopic.php?f=16&t=30467&start=20 )

Les goûts et les couleurs on ne discutent pas? :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Nummerplaat staat inderdaad niet echt mooi, maar dat valt best mee naar mijn mening:

http://img811.images...9/dscf0744t.jpg

( http://www.daxforum....=30467&start=20 )

Waar heb jij de laatste maanden gezeten? emo.gif

De nieuwe (Europese) nummerplaten voor wagens en motors zijn er.

QA3ki.jpg

89427252.jpg

22573155.jpg

29261835.jpg

182793_1580996366190_1274120321_31324068_1210518_n.jpg

Een stuk groter dus. puh2.gif

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Lol, dat is het eerste dat ik daar van zie. :puh: Ben eens benieuwd hoe het er op normale motors uitziet, zal in ieder geval lelijk zijn en amper passen. :puh:

Edit: Lees nu net dat Schouppe 27 x 18 cm wou, man man man, onze regering is echt falend joh..Is er een wedstrijd aan de gang hier in België, 'de meest idiote politieker'? In ieder geval genoeg kandidaten!

PS:

Wel een heel misleidende afbeelding die gebruikt wordt.

Als je 2 dingen wil vergelijken dien je ze op dezelfde schaal af te beelden.

Als ik deze afbeelding zo in de rapte bekijk krijg ik de indruk dat de oude platen ook maar 14 cm hoog zijn.

Ben echter juist gaan meten op de moto en mijn gele plaats is op enkele miilimeters na 17,4 cm hoog en 14 cm breed.

Er is komt dus slechts 3,6 cm bij en de nieuwe wordt dwars geplaatst..

Hier een afbeelding waar ze op dezelfde schaal gezet zijn:

nieuwenr-plaatverschil.jpg

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Dude geloof je dat nu zelf dat dat het eerste is dat je er van ziet? Elke motor vanaf 125cc heeft die plaat, dus stop alsjeblieft met memmen :7.

Die nummerplaten zijn me nog nooit opgevallen eerlijk gezegd..

Ik heb er waarschijnlijk wel al eentje gezien met zo'n nummerplaat(statistisch gezien is het onmogelijk dat ik dat niet gezien zou hebben), het is me gewoon nog niet opgevallen dat de nummerplaten nu groter zijn. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

alsof een nummerplaatje veel uitmaakt :bonk: zijn wel belangrijkere dingen aan een voertuig, een nummerplaatje is alleen voor te identificeren... als er dan verschillen zijn qua rijbewijs, dan lijkt mij dat juist goed zo'n nummerbordje :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

alsof een nummerplaatje veel uitmaakt :bonk: zijn wel belangrijkere dingen aan een voertuig, een nummerplaatje is alleen voor te identificeren... als er dan verschillen zijn qua rijbewijs, dan lijkt mij dat juist goed zo'n nummerbordje :puh:

True, maar hoe ze die nieuwe nummerplaat op een Dax monteren wil ik wel eens zien. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

alsof een nummerplaatje veel uitmaakt :bonk: zijn wel belangrijkere dingen aan een voertuig, een nummerplaatje is alleen voor te identificeren... als er dan verschillen zijn qua rijbewijs, dan lijkt mij dat juist goed zo'n nummerbordje :puh:

Veel echte motorrijders willen zo weinig mogelijk rommel aan hun motor hebben waardoor het er lelijk uit zal zien. De eerst plannen waren om een nummerplaat de nemen voor motor die zo groot was als een A4 blad maar door de opstand van veel motorrijders hebben ze het verkleint. Hoewel ze met de huidige grote ook niet blij zijn omdat het gewoon niet bij hun motor past, daarom vinden veel motorijders de oude beter vinden omdat het niet veel plaats inneemt. puh2.gif

Geloof het of geloof het niet maar ik heb gisteren trouwens een dax zien rijden met de nieuwe nummerplaat en het ziet er echt niet uit. Volgens mij was het zelfs legaal niet in orde emo.gif

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

alsof een nummerplaatje veel uitmaakt :bonk: zijn wel belangrijkere dingen aan een voertuig, een nummerplaatje is alleen voor te identificeren... als er dan verschillen zijn qua rijbewijs, dan lijkt mij dat juist goed zo'n nummerbordje :puh:

True, maar hoe ze die nieuwe nummerplaat op een Dax monteren wil ik wel eens zien. :puh:

Die nieuwe nummerplaat is er al een tijd hoor :7. Ik snap echt niet waarom je met een "moto"dax wil rijden..

Link to comment
Delen op andere websites

True, maar hoe ze die nieuwe nummerplaat op een Dax monteren wil ik wel eens zien. :puh:

Twee schroeven door de kentekenplaat houder en op een Dax schroeven, daarna kenteken erin klikken.

Of monteren met zuignappen of rechtstreeks met schroeven en zonder houder, niet moeilijk toch? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...