Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Twee schroeven door de kentekenplaat houder en op een Dax schroeven, daarna kenteken erin klikken.

Of monteren met zuignappen of rechtstreeks met schroeven en zonder houder, niet moeilijk toch? :puh:

Ik bedoelde natuurlijk hoe het eruit ziet hé. :puh:

Editz:

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=PJcx03Y-oLY&NR=1

Ziet er nog redelijk uit! :D

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ohja had nog een vraag: kan ik een auto in Duitsland kopen en hem dan hier gewoon inschrijven?

Ja dat kan, heb ik zelf ook gedaan. Maar bedenk wel dat dit ook kosten met zich mee brengt, om te beginnen met rest BPM, vervoer, kenteken en gedoe met de RWW. Rest BPM op die A3 (schat 1500 tot 2000 euro), RDW en het kenteken was iets van 230 euro dacht ik, en het vervoeren. Ligt eraan hoe jullie het willen doen, maar ons heeft het rond de 300 gekost.

Ben trouwens aan het zoeken naar zo'n TZR, dan niet het huidige model, maar een van de vorige modellen. Heb vorige week maandag mijn theorie gehaald, over 5 weken mag ik afrijden (weer allemaal gedoe met het CBR) en voor korte ritjes lijkt me zo'n ding erg gaaf.

Link to comment
Delen op andere websites

Ohja had nog een vraag: kan ik een auto in Duitsland kopen en hem dan hier gewoon inschrijven?

Ja dat kan, heb ik zelf ook gedaan. Maar bedenk wel dat dit ook kosten met zich mee brengt, om te beginnen met rest BPM, vervoer, kenteken en gedoe met de RWW. Rest BPM op die A3 (schat 1500 tot 2000 euro), RDW en het kenteken was iets van 230 euro dacht ik, en het vervoeren. Ligt eraan hoe jullie het willen doen, maar ons heeft het rond de 300 gekost.

Ben trouwens aan het zoeken naar zo'n TZR, dan niet het huidige model, maar een van de vorige modellen. Heb vorige week maandag mijn theorie gehaald, over 5 weken mag ik afrijden (weer allemaal gedoe met het CBR) en voor korte ritjes lijkt me zo'n ding erg gaaf.

En makkelijk op te voeren. De originele 50cc haalt tot 105 echte kilometers per uur.

Heb er zelf ook 2 jaar met gereden.

Heb ondertussen het nadeel gevonden van een oldtimer motor. Je stopt niet met sleutelen :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben er dus net achter gekomen dat er wat olie tussen men kleppendeksel en men cilinder lekt op men honda.

Echter zie ik dat er op de technische tekening geen pakking tussen zit. Dus morgen maar eens vloeibare tussen steken en hopen dat dat helpt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben echt beniewd naar het verbuik van je Benz, Sentasi. Aangezien die een 2.0 automaat is. :engel:

Ben ermee naar Duisburg gereden en weer terug, zo'n 500km en kon het precies redden op met ongeveer 50 liter. In Duitsland rond de 140/150 gereden en even een stukkie 190, op de terugweg ook, en een half uurtje file gedaan. (file + automaat = _O_ ) In Nederland rond de 130 gereden.

Dus laten we het maar houden op 1:10, 1:9. Om het echt exact te weten zou ik een tijdje bonnetjes moeten sparen.

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.2dehands.be/autos/autos/bmw/bmw-e31-850-130097618.html?qq=E31&pcpl=&list_cat=bmw&pc_id=&afd=autos%2Fautos%2Fbmw

Iemand geld teveel? Toch 1 van m'n droomauto's, zo'n E31. Jammer dat ze zo bloody zeldzaam zijn, over het verbruik en de bijhorende belastingen nog maar gezwegen.

Note: Net even opgezocht, die bak slikt zo'n 15/20 liter..:schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...