MegaPilot Geplaatst: 26 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2012 (bewerkt) Twee schroeven door de kentekenplaat houder en op een Dax schroeven, daarna kenteken erin klikken. Of monteren met zuignappen of rechtstreeks met schroeven en zonder houder, niet moeilijk toch? Ik bedoelde natuurlijk hoe het eruit ziet hé. Editz: http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=PJcx03Y-oLY&NR=1 Ziet er nog redelijk uit! Bewerkt: 26 augustus 2012 door MegaPilot Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 26 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2012 Ik ben bijna 17 en ben dus al opzoek naar een leuk karretje. Ik heb al eerder aangegeven dat ik al van jongs af aan een Audi a3 wou, nu heb ik een aanbieding gezien die mij wel mooi leek : Klikkie Wat denken jullie? Reageren
moechy Geplaatst: 26 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2012 Ik ben bijna 17 en ben dus al opzoek naar een leuk karretje. Ik heb al eerder aangegeven dat ik al van jongs af aan een Audi a3 wou, nu heb ik een aanbieding gezien die mij wel mooi leek : Klikkie Wat denken jullie? Duits? Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 26 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2012 Ohja had nog een vraag: kan ik een auto in Duitsland kopen en hem dan hier gewoon inschrijven? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2012 Waarom o waarom dat prachtige Audi kenteken verwijderen.. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 27 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2012 Ohja had nog een vraag: kan ik een auto in Duitsland kopen en hem dan hier gewoon inschrijven? Ja dat kan, heb ik zelf ook gedaan. Maar bedenk wel dat dit ook kosten met zich mee brengt, om te beginnen met rest BPM, vervoer, kenteken en gedoe met de RWW. Rest BPM op die A3 (schat 1500 tot 2000 euro), RDW en het kenteken was iets van 230 euro dacht ik, en het vervoeren. Ligt eraan hoe jullie het willen doen, maar ons heeft het rond de 300 gekost. Ben trouwens aan het zoeken naar zo'n TZR, dan niet het huidige model, maar een van de vorige modellen. Heb vorige week maandag mijn theorie gehaald, over 5 weken mag ik afrijden (weer allemaal gedoe met het CBR) en voor korte ritjes lijkt me zo'n ding erg gaaf. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 27 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2012 Ik woon in België, volgens mij praat je over Nederland, toch? Wij hebben hier geen RDW dacht ik... Reageren
moechy Geplaatst: 27 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2012 Ohja had nog een vraag: kan ik een auto in Duitsland kopen en hem dan hier gewoon inschrijven? Ja dat kan, heb ik zelf ook gedaan. Maar bedenk wel dat dit ook kosten met zich mee brengt, om te beginnen met rest BPM, vervoer, kenteken en gedoe met de RWW. Rest BPM op die A3 (schat 1500 tot 2000 euro), RDW en het kenteken was iets van 230 euro dacht ik, en het vervoeren. Ligt eraan hoe jullie het willen doen, maar ons heeft het rond de 300 gekost. Ben trouwens aan het zoeken naar zo'n TZR, dan niet het huidige model, maar een van de vorige modellen. Heb vorige week maandag mijn theorie gehaald, over 5 weken mag ik afrijden (weer allemaal gedoe met het CBR) en voor korte ritjes lijkt me zo'n ding erg gaaf. En makkelijk op te voeren. De originele 50cc haalt tot 105 echte kilometers per uur. Heb er zelf ook 2 jaar met gereden. Heb ondertussen het nadeel gevonden van een oldtimer motor. Je stopt niet met sleutelen . Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 27 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2012 25e afrijden, pff.. Reageren
moechy Geplaatst: 27 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2012 Ben er dus net achter gekomen dat er wat olie tussen men kleppendeksel en men cilinder lekt op men honda. Echter zie ik dat er op de technische tekening geen pakking tussen zit. Dus morgen maar eens vloeibare tussen steken en hopen dat dat helpt. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 27 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2012 25e afrijden, pff.. LEKKUUUR EDDIIEEE, is nog maar een maandje, nog effe GT5 doen om je skills omhoog te houden Reageren
Sentasi Geplaatst: 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2012 Ik ben echt beniewd naar het verbuik van je Benz, Sentasi. Aangezien die een 2.0 automaat is. Ben ermee naar Duisburg gereden en weer terug, zo'n 500km en kon het precies redden op met ongeveer 50 liter. In Duitsland rond de 140/150 gereden en even een stukkie 190, op de terugweg ook, en een half uurtje file gedaan. (file + automaat = ) In Nederland rond de 130 gereden. Dus laten we het maar houden op 1:10, 1:9. Om het echt exact te weten zou ik een tijdje bonnetjes moeten sparen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2012 25e afrijden, pff.. LEKKUUUR EDDIIEEE, is nog maar een maandje, nog effe GT5 doen om je skills omhoog te houden Haha, ja.. en dan eindelijk cruisen met de Golf, of de 6, of de Partner, of de C1. Reageren
moechy Geplaatst: 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2012 Zo morgenavond dat kleine olielekje eens oplossen op men motor. En daarna testrit! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2012 http://www.2dehands.be/autos/autos/bmw/bmw-e31-850-130097618.html?qq=E31&pcpl=&list_cat=bmw&pc_id=&afd=autos%2Fautos%2Fbmw Iemand geld teveel? Toch 1 van m'n droomauto's, zo'n E31. Jammer dat ze zo bloody zeldzaam zijn, over het verbruik en de bijhorende belastingen nog maar gezwegen. Note: Net even opgezocht, die bak slikt zo'n 15/20 liter.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.