Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zo, even de kentekenplaat omlaag plaatsen..

Nu even een oplossing vinden hoe we de gaatjes gaan opvullen.. Foto's post ik vanavond of morgen wel.

Edit: Zo kentekenplaats is naar de onderlip!

Het begin:

14y2882.png

Kentekenplaat eraf:

2ql4l8w.png

Kentekenhouder eraf:

2zfpehg.png

Kentekenhouder erop:

w8teva.png

Kentekenplaat erop en af:

2sbplyv.png

En dan is de avond gevallen voor het eindresultaat:

15u2ye.png

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik heb hier wel heel lang niet gepost, flink wat gemist zo te zien. Dat Golfje ziet er super dik uit Gekkiej! Als m`n bumper geen inkeping had voor de nummerplaat zou ik 't ook zo doen :/

Onlangs heb ik m`n Ibiza 'een beetje' lager gelegd... Kan nu niet meer lager, zit nu op gelijke hoogte met de krik op de brug, plus m`n achterwielen lopen aan als ik `m lager leg. En ik heb al `n paar keer met m`n subframe(flink hard ook :/ ) en splitter de grond aangetikt, en hij veert zo al hard genoeg(misschien nog 4cm vering over) dus ik wil `m ook niet lager leggen. Beetje silly hoe laag ie nu is dus. Mja, pics...

2012-08-04151143.jpg

2012-08-04151134.jpg

2012-08-04133522.jpg

2012-08-04133538.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gaten van de bumper heel simpel opvullen met sikaflex kit. 24 uur laten drogen en dan een lak stifje halen bij de dealer. valt 100% niet op.

Zaterdag maar even naar Brezan dan.

Bij Brezan zal je het denk ik niet veel vinden, ik gebruik het zelf op mijn werk voor de carrosseriebouw van vrachtwagens. In deze industrie word het hoofdzakelijk gebruikt. Heb een jaar geleden mijn R32 spoiler er ook mee vast gezet. paar kleine kloddertjes en het zit echt muur en muur vast.

Link to comment
Delen op andere websites

En dat was de Golf Mk1'er.. Koppakking naar de klote, reparatie is 700 euro.Net even naar de garage geweest bij wie hem hebben verkocht. Hun geven niets op, terwijl die wel een grote beurt heeft gehad + APK, garantie kregen we niet omdat ie onder de 2500 euro kostte.. Nu gaan we morgen waarschijnlijk niet de schroefset eronder gooien. :schater:

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

En dat was de Golf Mk1'er.. Koppakking naar de klote, reparatie is 700 euro.Net even naar de garage geweest bij wie hem hebben verkocht. Hun geven niets op, terwijl die wel een grote beurt heeft gehad + APK, garantie kregen we niet omdat ie onder de 2500 euro kostte.. Nu gaan we morgen waarschijnlijk niet de schroefset eronder gooien. :schater:

Koppakking word zover ik niet naar gekeken bij de apk/grote beurt. Als hij er zo snel al kapot is gegaan moet je het al kunnen hebben zien bij de aankoop of er is gewoon als een mongool mee gereden. ;)

Ook een updatje vanaf mijn kant, Golf is zojuist opgehaald dus op het moment koos autoloos. :) Zaterdag bij een mogelijke vervanger bekijken en als het wat is gelijk meenemen.

Link to comment
Delen op andere websites

En dat was de Golf Mk1'er.. Koppakking naar de klote, reparatie is 700 euro.Net even naar de garage geweest bij wie hem hebben verkocht. Hun geven niets op, terwijl die wel een grote beurt heeft gehad + APK, garantie kregen we niet omdat ie onder de 2500 euro kostte.. Nu gaan we morgen waarschijnlijk niet de schroefset eronder gooien. :schater:

Koppakking word zover ik niet naar gekeken bij de apk/grote beurt. Als hij er zo snel al kapot is gegaan moet je het al kunnen hebben zien bij de aankoop of er is gewoon als een mongool mee gereden. ;)

Ook een updatje vanaf mijn kant, Golf is zojuist opgehaald dus op het moment koos autoloos. :) Zaterdag bij een mogelijke vervanger bekijken en als het wat is gelijk meenemen.

Hebben we eigenlijk niet naar gekeken, sowieso rijden we overal netjes ermee.. eerst warm rijden en dan pas als je zeker weet dat ie goed warm is sportief rijden.

Iig gaan we proberen die 700 euro erop te verhalen bij hun, er is een wet dat je als je tijdens de 6 maanden na aankoop een defect krijgt dat je voorafgaande de koop niet weet dat je het aankoopbedrag terug kan eisen. In dit geval 2500.. In principe lijkt het me dan verstandig om die 700 euro gewoon te betalen en te zeggen van we repareren hem. Want een auto met een lekke koppakking krijgen ze nooit verkocht.

Link to comment
Delen op andere websites

En dat was de Golf Mk1'er.. Koppakking naar de klote, reparatie is 700 euro.Net even naar de garage geweest bij wie hem hebben verkocht. Hun geven niets op, terwijl die wel een grote beurt heeft gehad + APK, garantie kregen we niet omdat ie onder de 2500 euro kostte.. Nu gaan we morgen waarschijnlijk niet de schroefset eronder gooien. :schater:

700 euro en je klaagt? :puh:

Bij men punto was het normaal 1500 euro inclusief werkuren.

Heb ze daarom ook maar zelf gestoken.

Vergeet overigens ook niet ineens de distributieriem + waterpomp te vervangen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, dat krijg je ervan, angeleyes op een Mk1 zetten, betekend automatisch binnen 2 weken doorgeslagen koppakking, is een soort zelfvernietigend middel :clown:

Nee, maar dat is wel mooi kut, hopen dat je evt. een overeenkomst met ze kunt sluiten waarmee ze jullie matsen, tenzij het al in het bedrag zit.

En even naar een ander bedrijf gaan en vragen wat het zou kosten.

En evt. wat Moechy zegt, riem en waterpomp mee laten nemen, riem ligt dan toch al los en de waterpomp zijn 6 schroefjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...