Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

En issie opgehaald ? (de subaru)?

Jahzeker, de auto staat nu lekker onder de carport hier

Ik ga nog proberen vanavond filmpjes te maken, de mensen staan in de rij om een rondje mee te mogen, dus ze kunnen dan lekker gaan filmen :{

Jammer joh, mijn golf was zeker weten op top sneller geweest als jij Peugeot. Leon is iets minder snel denk ik als mijn golf, maar het rijd echt 100 keer beter. Dus lever er graag wat voor in. :D

Totdat je `m verlaagd hebt :puh: Mooie Leon hoor! :) En ik heb dan in geen van beide auto's ooit gezeten, maar ik denk inderdaad wel dat die Golf een 'n tikkie hogere topsnelheid heeft dan de Peugeot, ondanks alle aanpassingen...

@Rusty: Nice! Persoonlijk vind ik die roof-scoop weer een beetje over de top(ongeacht of een STi/WRX dat origineel hoort te hebben, want dat weet ik niet eens), maar behalve dat echt een perfecte Impreza qua uitvoering:

Goeie model, blauw metallic, goude velgen, dikke spoiler, hoodscoop, vier-deurs, mooiste soort voorbumper met dikke mistlampen. Op die luchthapper op 't dak na, helemaal zoals een Impreza er uit hoort te zien wat mij betreft!

Enige wat `m verder nog toffer zou kunnen maken is als ie helemaal volgeplakt is met van die fluorescent gele Subaru logos, maar dan wordt het een beetje té obnoxious als dagelijkse auto xD

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Myth

Je vind de roofscoop niet mooi, maar van die lelijke stickers op de zijkant wel... Yikes! :7:N

Haha, ieder zo z'n smaak he, hij blijft mooi stickerloos ;)

@Rullez

Huh, die Leon is trager dan de Golf, dat had ik dan weer niet verwacht, hoeveel pk heeft die Leon dan (zal ook een stuk zwaarder zijn zeker?)

Bewerkt: door RustyRustler89
Link to comment
Delen op andere websites

@Myth

Je vind de roofscoop niet mooi, maar van die lelijke stickers op de zijkant wel... Yikes! :7:N

Haha, ieder zo z'n smaak he, hij blijft mooi stickerloos ;)

Ik bedoel juist dat het er bij een rallywagen wél dik uit ziet, maar op een straatauto is het gewoon lelijk inderdaad, vandaar dat 'alleen dan wordt het wel een beetje té obnoxious voor een dagelijkse auto' ;)

Link to comment
Delen op andere websites

@Myth

Je vind de roofscoop niet mooi, maar van die lelijke stickers op de zijkant wel... Yikes! :7:N

Haha, ieder zo z'n smaak he, hij blijft mooi stickerloos ;)

@Rullez

Huh, die Leon is trager dan de Golf, dat had ik dan weer niet verwacht, hoeveel pk heeft die Leon dan (zal ook een stuk zwaarder zijn zeker?)

Leon is een 2.8liter VR6 met 24kleppen, 204 pk terwijl zijn golf gechipt las ik ergens, dus die zal wel ongeveer 180pk hebben, gewicht zal wel 200 of zelfs 300kg verschillen van elkaar.

Maargoed, VR6 loopt wel een stuk smoother dan een vier cilinder :yes:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie aanwinsten zo, die Leon en de Impreza :sigaar:

@Rusty, loopt niet alleen lekker, klinkt ook heel lekker!

Me vader vond het ook een van de leukste auto in de jaren 90' helemaal met de toen opkomende Subaru club. Toen ik nog jong was ging ik een keer mee, en dan zag je letterlijk honderden in een keer bij elkaar. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

@Myth

Je vind de roofscoop niet mooi, maar van die lelijke stickers op de zijkant wel... Yikes! :7:N

Haha, ieder zo z'n smaak he, hij blijft mooi stickerloos ;)

@Rullez

Huh, die Leon is trager dan de Golf, dat had ik dan weer niet verwacht, hoeveel pk heeft die Leon dan (zal ook een stuk zwaarder zijn zeker?)

Leon is een 2.8liter VR6 met 24kleppen, 204 pk terwijl zijn golf gechipt las ik ergens, dus die zal wel ongeveer 180pk hebben, gewicht zal wel 200 of zelfs 300kg verschillen van elkaar.

Maargoed, VR6 loopt wel een stuk smoother dan een vier cilinder :yes:

Dit dus, rijd nu met hooguit 20pk meer terwijl de leon rond de 250kg zwaarder is. Begin kan ik het nog aardig bij benen maar daarna word ik waarschijnlijk gewoon volgas in gehaald. Ik ga volgende week naar Duitsland dan gaan we de Leon is uitgebreid testen. :D
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...