Mythbuster Geplaatst: 19 september 2012 Rapport Geplaatst: 19 september 2012 (bewerkt) En issie opgehaald ? (de subaru)? Jahzeker, de auto staat nu lekker onder de carport hier Ik ga nog proberen vanavond filmpjes te maken, de mensen staan in de rij om een rondje mee te mogen, dus ze kunnen dan lekker gaan filmen Jammer joh, mijn golf was zeker weten op top sneller geweest als jij Peugeot. Leon is iets minder snel denk ik als mijn golf, maar het rijd echt 100 keer beter. Dus lever er graag wat voor in. Totdat je `m verlaagd hebt Mooie Leon hoor! En ik heb dan in geen van beide auto's ooit gezeten, maar ik denk inderdaad wel dat die Golf een 'n tikkie hogere topsnelheid heeft dan de Peugeot, ondanks alle aanpassingen... @Rusty: Nice! Persoonlijk vind ik die roof-scoop weer een beetje over de top(ongeacht of een STi/WRX dat origineel hoort te hebben, want dat weet ik niet eens), maar behalve dat echt een perfecte Impreza qua uitvoering: Goeie model, blauw metallic, goude velgen, dikke spoiler, hoodscoop, vier-deurs, mooiste soort voorbumper met dikke mistlampen. Op die luchthapper op 't dak na, helemaal zoals een Impreza er uit hoort te zien wat mij betreft! Enige wat `m verder nog toffer zou kunnen maken is als ie helemaal volgeplakt is met van die fluorescent gele Subaru logos, maar dan wordt het een beetje té obnoxious als dagelijkse auto xD Bewerkt: 19 september 2012 door Mythbuster Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 19 september 2012 Rapport Geplaatst: 19 september 2012 (bewerkt) @Myth Je vind de roofscoop niet mooi, maar van die lelijke stickers op de zijkant wel... Yikes! Haha, ieder zo z'n smaak he, hij blijft mooi stickerloos @Rullez Huh, die Leon is trager dan de Golf, dat had ik dan weer niet verwacht, hoeveel pk heeft die Leon dan (zal ook een stuk zwaarder zijn zeker?) Bewerkt: 19 september 2012 door RustyRustler89 Reageren
Mythbuster Geplaatst: 19 september 2012 Rapport Geplaatst: 19 september 2012 @Myth Je vind de roofscoop niet mooi, maar van die lelijke stickers op de zijkant wel... Yikes! Haha, ieder zo z'n smaak he, hij blijft mooi stickerloos Ik bedoel juist dat het er bij een rallywagen wél dik uit ziet, maar op een straatauto is het gewoon lelijk inderdaad, vandaar dat 'alleen dan wordt het wel een beetje té obnoxious voor een dagelijkse auto' Reageren
GolfG60 Geplaatst: 19 september 2012 Rapport Geplaatst: 19 september 2012 @Myth Je vind de roofscoop niet mooi, maar van die lelijke stickers op de zijkant wel... Yikes! Haha, ieder zo z'n smaak he, hij blijft mooi stickerloos @Rullez Huh, die Leon is trager dan de Golf, dat had ik dan weer niet verwacht, hoeveel pk heeft die Leon dan (zal ook een stuk zwaarder zijn zeker?) Leon is een 2.8liter VR6 met 24kleppen, 204 pk terwijl zijn golf gechipt las ik ergens, dus die zal wel ongeveer 180pk hebben, gewicht zal wel 200 of zelfs 300kg verschillen van elkaar. Maargoed, VR6 loopt wel een stuk smoother dan een vier cilinder :yes: Reageren
moechy Geplaatst: 19 september 2012 Rapport Geplaatst: 19 september 2012 Hmm 2dehands slip-on demper vinden is niet echt makkelijk . En nieuw zijn ze zo duur Ö. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 19 september 2012 Rapport Geplaatst: 19 september 2012 Maargoed, VR6 loopt wel een stuk smoother dan een vier cilinder :yes: Geef mij maar een boxer motor, dat loopt pas lekker, haha Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 20 september 2012 Rapport Geplaatst: 20 september 2012 Mooie aanwinsten zo, die Leon en de Impreza @Rusty, loopt niet alleen lekker, klinkt ook heel lekker! Me vader vond het ook een van de leukste auto in de jaren 90' helemaal met de toen opkomende Subaru club. Toen ik nog jong was ging ik een keer mee, en dan zag je letterlijk honderden in een keer bij elkaar. Reageren
Rullez Geplaatst: 20 september 2012 Rapport Geplaatst: 20 september 2012 @Myth Je vind de roofscoop niet mooi, maar van die lelijke stickers op de zijkant wel... Yikes! Haha, ieder zo z'n smaak he, hij blijft mooi stickerloos @Rullez Huh, die Leon is trager dan de Golf, dat had ik dan weer niet verwacht, hoeveel pk heeft die Leon dan (zal ook een stuk zwaarder zijn zeker?) Leon is een 2.8liter VR6 met 24kleppen, 204 pk terwijl zijn golf gechipt las ik ergens, dus die zal wel ongeveer 180pk hebben, gewicht zal wel 200 of zelfs 300kg verschillen van elkaar. Maargoed, VR6 loopt wel een stuk smoother dan een vier cilinder :yes: Dit dus, rijd nu met hooguit 20pk meer terwijl de leon rond de 250kg zwaarder is. Begin kan ik het nog aardig bij benen maar daarna word ik waarschijnlijk gewoon volgas in gehaald. Ik ga volgende week naar Duitsland dan gaan we de Leon is uitgebreid testen. Reageren
moechy Geplaatst: 20 september 2012 Rapport Geplaatst: 20 september 2012 Men motor trekt ook lekker op Topsnelheid ligt op ongeveer 180Km/h denk ik. Ben zelf nog maar tot 140km/h gegaan, massa's veel turbulentie dan xD. Reageren
moechy Geplaatst: 24 september 2012 Rapport Geplaatst: 24 september 2012 Zo nieuw uitlaatje besteld voor men Honda CB500. Filmpje van vergelijking tussen origineel, de nieuwe uitlaat met DB-killer en zonder DB-killer: Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 september 2012 Rapport Geplaatst: 24 september 2012 Wat een verbetering van geluid en uitzicht. Persoonlijk zou ik de demper erin laten, denk dat dat een hels lawaai is om constant te horen. Reageren
commando Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Geplaatst: 25 september 2012 (bewerkt) Rullez: GTI verkocht maar wat komt er in de plaats? Dit is de nieuwe aanwinst. een 2.8 V6, die zal wel wat geld slurpen wel een mooi ding hoor hoe duur was ie? Bewerkt: 25 september 2012 door commando Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Geplaatst: 25 september 2012 Zo, en het feestje kan beginnen, ik heb ook me rijbewijs nu! Reageren
moechy Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Geplaatst: 25 september 2012 Wat een verbetering van geluid en uitzicht. Persoonlijk zou ik de demper erin laten, denk dat dat een hels lawaai is om constant te horen. Die vliegt er meteen uit hoor . Reageren
GolfG60 Geplaatst: 25 september 2012 Rapport Geplaatst: 25 september 2012 Zo, en het feestje kan beginnen, ik heb ook me rijbewijs nu! Gratz mate! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.