Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Zo zondag eens een onderhoudje doen op men CB500.

En hopelijk dat men uitlaat ofwel morgen ofwel maandag/dinsdag aankomt :D.

En je filmpje dan? Ik dacht dat je je uitlaat al had? :puh:

Die Golf is overigens erg mooi, staat zoals ik het zie op de perfecte hoogte om nog praktisch te zijn in het verkeer.

Volgens mij is dat filmpje niet van Moechy maar van iemand die het op het internet heeft gezet. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sinds maandag 10september bezit ik een nieuwe aanwinst: Yamaha YZF-R125 (voornamelijk thuis-werk, als het droog weer is of mooi weer althans en bespaart me een hoop eurokes qua het verbruik 2,6l / 100km tegenover 12,8l/100km van mijn BMW E38 730i)

2012-09-171710171.jpg

2012-09-17171045.jpg

2012-09-17171003.jpg

Op dit foto's zijn er toen nog geen nr plaat binnen, nu heb ik die intussen al ontvangd en erop gezet

Link to comment
Delen op andere websites

Zoveel verschil is er toch niet? maar die nr plaathouder, ik heb 2 verschillenden, ene zoals op die foto die lange of een korter dus heb ik voor korter gekozen, en ik heb ook extra zadel voor passagier, dus kan ik alsnog verwisselen dus voor de rest is nochtans hetzelfde hoor

maar idd mijne Yamaha is van jaar 2009 dus 2dehands gekocht :)

BMW of Yamaha, beiden hebben zo hun voor en nadeel :) vb BMW voordeel is, radio, lekker droog tijdens slecht weer maar nadeel is het verbruik, en Yamaha juist omgekeerd, nadeel is kan niet rijden als slecht weer maar het verbruik is laag :) + veel lager verzekering

Link to comment
Delen op andere websites

Zoveel verschil is er toch niet? maar die nr plaathouder, ik heb 2 verschillenden, ene zoals op die foto die lange of een korter dus heb ik voor korter gekozen, en ik heb ook extra zadel voor passagier, dus kan ik alsnog verwisselen dus voor de rest is nochtans hetzelfde hoor

maar idd mijne Yamaha is van jaar 2009 dus 2dehands gekocht :)

BMW of Yamaha, beiden hebben zo hun voor en nadeel :) vb BMW voordeel is, radio, lekker droog tijdens slecht weer maar nadeel is het verbruik, en Yamaha juist omgekeerd, nadeel is kan niet rijden als slecht weer maar het verbruik is laag :) + veel lager verzekering

ja inderdaad, maar die Yamaha ziet er zo goed als nieuw uit... die BMW, uehm... niet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoveel verschil is er toch niet? maar die nr plaathouder, ik heb 2 verschillenden, ene zoals op die foto die lange of een korter dus heb ik voor korter gekozen, en ik heb ook extra zadel voor passagier, dus kan ik alsnog verwisselen dus voor de rest is nochtans hetzelfde hoor

maar idd mijne Yamaha is van jaar 2009 dus 2dehands gekocht :)

BMW of Yamaha, beiden hebben zo hun voor en nadeel :) vb BMW voordeel is, radio, lekker droog tijdens slecht weer maar nadeel is het verbruik, en Yamaha juist omgekeerd, nadeel is kan niet rijden als slecht weer maar het verbruik is laag :) + veel lager verzekering

Salonrijder :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Afgelopen weekend naar Duitsland geweest, uiteindelijk 240 op de teller gereden met nog een beetje gas over. Mijn Golf reed met dezelfde bandenmaat 225/40/18 235km/u op de teller. Denk dat de Leon de 245/250 wel moet halen maar dat zien we de volgende keer wel. Was in ieder geval weer super bij de Nürburgring. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, druk weekend achter de rug. Feestje van stiefma moeten meehelpen met opzetten. Bij de Partner de trekhaak er weer snel onder gezet wegens aanhanger huur. Er moesten namelijk een stuk of 15 ijzeren palen mee met 3 grote legertenten en 30 opzetstukjes. Voor de rest lagen er 7 staantafels en 3 opklapstoeltjes in de Partner dus een lekkere uitdaging voor de turbo. Vrijdag met de Partner en de C1 ook nog Duitsland in geweest om boodschappen te doen. Partner liep op z'n maximaal 170. Zaterdag tijdens het grote feest evne naar de Golf gelopen om te showen. Bleek er weer een water in te liggen, ongeveer 10cm hoog. Nu staat er dus op de planning om binnekort het hele interieur eruit te halen incl dashboard, achterbank, zijpanelen en voorstoelen en dan er met 2 man in te gaan liggen en een 3e man die met een tuinslang op het dak spuit, om zo het lek te vinden. Daarnaast weer nieuws van de verkopers. Ze willen maximaal 250 euro coulanse bieden, dat wordt dus een rechtzaak.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...