GolfG60 Geplaatst: 1 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2012 ja inderdaad, maar die Yamaha ziet er zo goed als nieuw uit... die BMW, uehm... niet Nogal logisch ofniet? Het is makkelijker om een 3 jaar oude motor als nieuw te laten lijken, welke vaak niet in de regen staan of gebruikt worden dan een ongeveer 20 jaar oude BMW die wel vaak buiten staat en daarin gebruikt wordt. Reageren
commando Geplaatst: 2 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2012 ja inderdaad, maar die Yamaha ziet er zo goed als nieuw uit... die BMW, uehm... niet Nogal logisch ofniet? Het is makkelijker om een 3 jaar oude motor als nieuw te laten lijken, welke vaak niet in de regen staan of gebruikt worden dan een ongeveer 20 jaar oude BMW die wel vaak buiten staat en daarin gebruikt wordt. hoor je mij zeggen dat het niet logisch is dan?!? Het lijkt me logisch dat dat logisch is Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 2 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2012 @ Politiehelikopter, erg mooie wagen heb je, mooie kleur en mooi uitgevoerd. Heb nog wel een aantal ideeën voor je, 16V lip eronder, GTI einddmper en zoals gekkie aangaf, GTI/G60/VR6 swap Bedankt voor je toffe reactie! Wel, ik heb nagedacht over een 16V lip, maar dat heb ik maar niet gedaan vanwege praktische redenen.. de Golf is echt erg laag, lager dan het op de foto's doet lijken! En met de originele CL lip gaat het goed, en omhoog schroeven gaat niet gebeuren, lol.. Mogelijk dat ik (als ik een aantrekkelijk én goed blok tegenkom..) wel een keer swap laat doen, maar voorlopig niet! Huidige motor (1300 injectie) loopt erg mooi! Reageren
moechy Geplaatst: 2 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2012 Zo, druk weekend achter de rug. Feestje van stiefma moeten meehelpen met opzetten. Bij de Partner de trekhaak er weer snel onder gezet wegens aanhanger huur. Er moesten namelijk een stuk of 15 ijzeren palen mee met 3 grote legertenten en 30 opzetstukjes. Voor de rest lagen er 7 staantafels en 3 opklapstoeltjes in de Partner dus een lekkere uitdaging voor de turbo. Vrijdag met de Partner en de C1 ook nog Duitsland in geweest om boodschappen te doen. Partner liep op z'n maximaal 170. Zaterdag tijdens het grote feest evne naar de Golf gelopen om te showen. Bleek er weer een water in te liggen, ongeveer 10cm hoog. Nu staat er dus op de planning om binnekort het hele interieur eruit te halen incl dashboard, achterbank, zijpanelen en voorstoelen en dan er met 2 man in te gaan liggen en een 3e man die met een tuinslang op het dak spuit, om zo het lek te vinden. Daarnaast weer nieuws van de verkopers. Ze willen maximaal 250 euro coulanse bieden, dat wordt dus een rechtzaak. Waarschijnlijk zit je afloopbakje van je ruitenwisser verstopt, dus onder je raam, hierdoor klost het water naar binnen en stroom het zo over. Reageren
commando Geplaatst: 4 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2012 (bewerkt) @ Politiehelikopter, erg mooie wagen heb je, mooie kleur en mooi uitgevoerd. Heb nog wel een aantal ideeën voor je, 16V lip eronder, GTI einddmper en zoals gekkie aangaf, GTI/G60/VR6 swap Bedankt voor je toffe reactie! Wel, ik heb nagedacht over een 16V lip, maar dat heb ik maar niet gedaan vanwege praktische redenen.. de Golf is echt erg laag, lager dan het op de foto's doet lijken! En met de originele CL lip gaat het goed, en omhoog schroeven gaat niet gebeuren, lol.. Mogelijk dat ik (als ik een aantrekkelijk én goed blok tegenkom..) wel een keer swap laat doen, maar voorlopig niet! Huidige motor (1300 injectie) loopt erg mooi! Met golfjes moet je altijd oppassen dat je een drempel niet te snel neemt, erg verraderlijk zijn ze Vooral die oudere golfjes ( golf 1-4 ) hebben zo'n grijze rand bij de bumper die je nog wel eens over het hoofd ziet hij ziet er mooi onderhouden uit trouwens van buiten Bewerkt: 4 oktober 2012 door commando Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 4 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2012 Met deze rand (je bedoeld de onderlip?) gaat het iig goed, met een GTI lip gaat 't al gauw aanlopen denk ik. Maar ach, met drempels houd m'n vader er gewoon wat meer rekening mee, geen probleem! En bedankt voor 't compliment, we onderhouden 'm ook gewoon goed, had eerst wel wat plekjes hoor maar dat is voor m'n vader geen probleem! Maar ook aan 't interieur te zien (basic maar wel in absolute nieuwstaat), is de vorige eigenaar ook wel goed voor 'm geweest! Reageren
Rullez Geplaatst: 4 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2012 Originele bumpers en onderlippen buigen gewoon mee hoor ^^ Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 4 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2012 Haha, I know, maar we moesten de ingang van de tuin al licht aanpassen om uberhaupt de tuin in te komen, lol.. met een GTI lip blijft 'ie echt steken, en om nou iedere keer een nieuwe lip te bestellen, dat is me toch wat te gortig! Reageren
Rullez Geplaatst: 4 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2012 Haha, I know, maar we moesten de ingang van de tuin al licht aanpassen om uberhaupt de tuin in te komen, lol.. met een GTI lip blijft 'ie echt steken, en om nou iedere keer een nieuwe lip te bestellen, dat is me toch wat te gortig! Kans is vrij groot dat je de lip met het erin rijden gewoon helemaal ombuig en als je er eenmaal overheen bent gewoon weer terug veert. Zijn zat mensen die lager rijden en geen problemen hebben. ) Reageren
moechy Geplaatst: 4 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2012 Hmm hoop dat morgen die uitlaat eindelijk eens binnen is . Reageren
commando Geplaatst: 4 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2012 Met deze rand (je bedoeld de onderlip?) gaat het iig goed, met een GTI lip gaat 't al gauw aanlopen denk ik. ja, inderdaad ik bedoel de onderlip Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 5 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2012 Vergis je niet.. hij lijkt op de foto's minder laag over te komen, de Golf is toch een goeie 6 á 7 cm gezakt hoor! We zien wel wat er allemaal nog op m'n pad komt, af is de Golf iig niet! Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 6 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2012 Zo, vandaag tussen de buien door maar eens het interieur van de scooby schoongemaakt Verder heb ik vorig weekend weer de auto erin gebouwd, ik heb nu weer speakers in de voor portieren en de subwoofer achterin Dinsdag gaan we de olie, bougies en bougiekabels vervangen, aangezien de auto last heeft van een stotter Ook moet ik eens nodig wat aan de meters doen, die krengen blijven maar niet op de goede kleur staan! NOTE : Oliedruk sensor is helaas kapot gegaan Reageren
commando Geplaatst: 6 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2012 Vergis je niet.. hij lijkt op de foto's minder laag over te komen, de Golf is toch een goeie 6 á 7 cm gezakt hoor! We zien wel wat er allemaal nog op m'n pad komt, af is de Golf iig niet! Ik moet ook eerlijk zijn, mijn rijervaringen met de nieuwe golfjes ( 5&6 ) heb ik bij de politie opgedaan, daar staat de vering ziezo wat anders gesteld dan bij standaard golfjes. Reageren
moechy Geplaatst: 7 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2012 Zo net onderhoudje gedaan op men cb 500. Donderdag op de stage maar eens de bougies vervangen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.