Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Als je wat zorg draagt voor een honda blokje zijn ze niet kapot te krijgen puh2.gif.

Haha puh2.gif hij is er zeer zuinig op en haald hem elk jaar door de keuring

Dan gaan ze lekker lang mee natuurlijk :puh:

Wordt een beetje een motortopic dit he puh2.gif

Afgelopen dinsdag nieuwe bougies en bougiekabels in de Scooby gedaan, en hij loopt nu weer helemaal prima !shiny.gif

We kunnen nu dus weer al 330 paarden voorin loslatenApplaus.gif

Ach die moeten er bij kunnen toch :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wordt een beetje een motortopic dit he puh2.gif

Afgelopen dinsdag nieuwe bougies en bougiekabels in de Scooby gedaan, en hij loopt nu weer helemaal prima !shiny.gif

We kunnen nu dus weer al 330 paarden voorin loslatenApplaus.gif

Ach die moeten er bij kunnen toch puh2.gif

Ik vind soms 1 dingetje over een motor wel leuk, maar er gaat wat mij betreft toch niets boven vier wielen een een regenbestendige kooiconstructie XD
Link to comment
Delen op andere websites

Wordt een beetje een motortopic dit he puh2.gif

Afgelopen dinsdag nieuwe bougies en bougiekabels in de Scooby gedaan, en hij loopt nu weer helemaal prima !shiny.gif

We kunnen nu dus weer al 330 paarden voorin loslatenApplaus.gif

Ach die moeten er bij kunnen toch puh2.gif

Ik vind soms 1 dingetje over een motor wel leuk, maar er gaat wat mij betreft toch niets boven vier wielen een een regenbestendige kooiconstructie XD

Dat zijn de voordelen, je bent droog en warm, maar dat weegt nog steeds niet op tegen het grootste nadeel --> file :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wordt een beetje een motortopic dit he puh2.gif

Afgelopen dinsdag nieuwe bougies en bougiekabels in de Scooby gedaan, en hij loopt nu weer helemaal prima !shiny.gif

We kunnen nu dus weer al 330 paarden voorin loslatenApplaus.gif

Ach die moeten er bij kunnen toch puh2.gif

Ik vind soms 1 dingetje over een motor wel leuk, maar er gaat wat mij betreft toch niets boven vier wielen een een regenbestendige kooiconstructie XD

Dat zijn de voordelen, je bent droog en warm, maar dat weegt nog steeds niet op tegen het grootste nadeel --> file :puh:

Maarja, aangereden worden op een motor is geen pretje, ken mensen die op een zijden draadje stonden toen ze werden aangereden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel graag motor willen rijden hoor, alleen willen mijn ouders, vrienden en vriendinnen en verdere mensen dat liever niet schater.gif

Die zijn bang dat ik, of meteen m'n rijbewijs kwijt ben, of ze me van een vangrail af kunnen schrapen

Ach, komt nog wel een keer, de auto is voorlopig even duur zat!hypocrite.gif

Ik heb m'n 'about me page' trouwens ge-update!smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik weer wat geld heb ga ik proberen mijn motorrijbewijs te halen. Voorlopig heb ik nu genoeg aan auto+brommer.

@ Rusty

Die metertjes van Autostyle voor oliedruk, turbodruk enzovoort.. Werkt dat een beetje fatsoenlijk? Want ik heb gehoord dat dat meestal troep is van Autostyle.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Rusty

Die metertjes van Autostyle voor oliedruk, turbodruk enzovoort.. Werkt dat een beetje fatsoenlijk? Want ik heb gehoord dat dat meestal troep is van Autostyle.

Complet bagger die discotheek, dat is ook zeker iets wat veranderd gaat worden, komen meters in van STRI

Opzich werken de meters prima, maar ze hebben een multicolor funtie, die werkt via het aanraken... dus je hoort zo'n meter aan te tikken om een andere kleur te kiezen

Alleen zijn de mensen bij Autostyle kennelijk niet bijzonder snugger, want een auto trilt uit zichzelf, dus hij veranderd elke keer zelf van kleur confused2.gif

Bewerkt: door RustyRustler89
Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha, dat dacht ik dus al.. Bij onze Mk1 is ook ruimte voor 3 metertjes.. Nu dus maar een alternatief zoeken. clown.gif .

Zulke Autostyle puin moet je sowieso niet hebben, deze staan beter ;)

Kost wat, maar dan heb je ook OEM uiterlijk en geen meters wat afleidend werkt en VDO is goed spul.

Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha, dat dacht ik dus al.. Bij onze Mk1 is ook ruimte voor 3 metertjes.. Nu dus maar een alternatief zoeken. clown.gif .

Zulke Autostyle puin moet je sowieso niet hebben, deze staan beter knipoog.gif

Kost wat, maar dan heb je ook OEM uiterlijk en geen meters wat afleidend werkt en VDO is goed spul.

Jep, dit staat vele malen beter! (In de Golf dan)

Een vriend van me heeft ze geloof ik ook zitten in z'n Golf 1 GTI Cabrio puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, even een dubbelpostje er doorheen gooien..

Net voor het eerst legaal in de Mazda 6 gereden. Rit van 40km van Pijnacker naar Hoek van Holland.. Ook nog een stuk snelweg meegepakt en 140 gereden ( was eigenlijk 130 als limiet ). Best wel wennen om van een diesel naar benzine over te stappen, heb de auto dan ook maar 2 x laten afslaan. :muur:

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het ook slecht dat mensen leren rijden met een diesel, men vriendin is er ook zo eentje. Leert rijden in een peugeot partner 1.9 diesel.

Ze heeft wel het voordeel dat het geen compacte wagen is, dus parkeren zal ze goed leren, maar als ze in een lichte benzine stapt twijfel ik er niet aan dat ze meerdere keren zal stilvallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het ook slecht dat mensen leren rijden met een diesel, men vriendin is er ook zo eentje. Leert rijden in een peugeot partner 1.9 diesel.

Ze heeft wel het voordeel dat het geen compacte wagen is, dus parkeren zal ze goed leren, maar als ze in een lichte benzine stapt twijfel ik er niet aan dat ze meerdere keren zal stilvallen.

Klopt, ik heb ook in een diesel 'Toyota Corrola uit 2004 gereden. Qua koppeling is dat veel makkelijker, bij de Mazda moet je echt meehelpen om hem niet te laten afslaan door gas erbij te geven. Parkeren met de Mazda gaat trouwens prima, geen moeite met de grootte van de wagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wordt een beetje een motortopic dit he puh2.gif

Afgelopen dinsdag nieuwe bougies en bougiekabels in de Scooby gedaan, en hij loopt nu weer helemaal prima !shiny.gif

We kunnen nu dus weer al 330 paarden voorin loslatenApplaus.gif

Ach die moeten er bij kunnen toch puh2.gif

Ik vind soms 1 dingetje over een motor wel leuk, maar er gaat wat mij betreft toch niets boven vier wielen een een regenbestendige kooiconstructie XD

Dat zijn de voordelen, je bent droog en warm, maar dat weegt nog steeds niet op tegen het grootste nadeel --> file puh2.gif

Da's geen probleem, daar heb ik een oplossing voor gevonden... :clown:

Zwaailicht1.gif

En in andere gevallen vermijd ik de files :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...