moechy Geplaatst: 13 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2012 Als je wat zorg draagt voor een honda blokje zijn ze niet kapot te krijgen . Haha hij is er zeer zuinig op en haald hem elk jaar door de keuring Dan gaan ze lekker lang mee natuurlijk Wordt een beetje een motortopic dit he Afgelopen dinsdag nieuwe bougies en bougiekabels in de Scooby gedaan, en hij loopt nu weer helemaal prima ! We kunnen nu dus weer al 330 paarden voorin loslaten Ach die moeten er bij kunnen toch Reageren
commando Geplaatst: 14 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2012 Wordt een beetje een motortopic dit he Afgelopen dinsdag nieuwe bougies en bougiekabels in de Scooby gedaan, en hij loopt nu weer helemaal prima ! We kunnen nu dus weer al 330 paarden voorin loslaten Ach die moeten er bij kunnen toch Ik vind soms 1 dingetje over een motor wel leuk, maar er gaat wat mij betreft toch niets boven vier wielen een een regenbestendige kooiconstructie XD Reageren
moechy Geplaatst: 14 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2012 Wordt een beetje een motortopic dit he Afgelopen dinsdag nieuwe bougies en bougiekabels in de Scooby gedaan, en hij loopt nu weer helemaal prima ! We kunnen nu dus weer al 330 paarden voorin loslaten Ach die moeten er bij kunnen toch Ik vind soms 1 dingetje over een motor wel leuk, maar er gaat wat mij betreft toch niets boven vier wielen een een regenbestendige kooiconstructie XD Dat zijn de voordelen, je bent droog en warm, maar dat weegt nog steeds niet op tegen het grootste nadeel --> file Reageren
GolfG60 Geplaatst: 14 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2012 Wordt een beetje een motortopic dit he Afgelopen dinsdag nieuwe bougies en bougiekabels in de Scooby gedaan, en hij loopt nu weer helemaal prima ! We kunnen nu dus weer al 330 paarden voorin loslaten Ach die moeten er bij kunnen toch Ik vind soms 1 dingetje over een motor wel leuk, maar er gaat wat mij betreft toch niets boven vier wielen een een regenbestendige kooiconstructie XD Dat zijn de voordelen, je bent droog en warm, maar dat weegt nog steeds niet op tegen het grootste nadeel --> file Maarja, aangereden worden op een motor is geen pretje, ken mensen die op een zijden draadje stonden toen ze werden aangereden. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 14 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2012 Ik zou wel graag motor willen rijden hoor, alleen willen mijn ouders, vrienden en vriendinnen en verdere mensen dat liever niet Die zijn bang dat ik, of meteen m'n rijbewijs kwijt ben, of ze me van een vangrail af kunnen schrapen Ach, komt nog wel een keer, de auto is voorlopig even duur zat! Ik heb m'n 'about me page' trouwens ge-update! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 14 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2012 Als ik weer wat geld heb ga ik proberen mijn motorrijbewijs te halen. Voorlopig heb ik nu genoeg aan auto+brommer. @ Rusty Die metertjes van Autostyle voor oliedruk, turbodruk enzovoort.. Werkt dat een beetje fatsoenlijk? Want ik heb gehoord dat dat meestal troep is van Autostyle. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 14 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2012 (bewerkt) @ RustyDie metertjes van Autostyle voor oliedruk, turbodruk enzovoort.. Werkt dat een beetje fatsoenlijk? Want ik heb gehoord dat dat meestal troep is van Autostyle. Complet bagger die discotheek, dat is ook zeker iets wat veranderd gaat worden, komen meters in van STRI Opzich werken de meters prima, maar ze hebben een multicolor funtie, die werkt via het aanraken... dus je hoort zo'n meter aan te tikken om een andere kleur te kiezen Alleen zijn de mensen bij Autostyle kennelijk niet bijzonder snugger, want een auto trilt uit zichzelf, dus hij veranderd elke keer zelf van kleur Bewerkt: 14 oktober 2012 door RustyRustler89 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 14 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2012 Hahaha, dat dacht ik dus al.. Bij onze Mk1 is ook ruimte voor 3 metertjes.. Nu dus maar een alternatief zoeken. . Reageren
GolfG60 Geplaatst: 14 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2012 Hahaha, dat dacht ik dus al.. Bij onze Mk1 is ook ruimte voor 3 metertjes.. Nu dus maar een alternatief zoeken. . Zulke Autostyle puin moet je sowieso niet hebben, deze staan beter Kost wat, maar dan heb je ook OEM uiterlijk en geen meters wat afleidend werkt en VDO is goed spul. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 14 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2012 Hahaha, dat dacht ik dus al.. Bij onze Mk1 is ook ruimte voor 3 metertjes.. Nu dus maar een alternatief zoeken. . Zulke Autostyle puin moet je sowieso niet hebben, deze staan beter Kost wat, maar dan heb je ook OEM uiterlijk en geen meters wat afleidend werkt en VDO is goed spul. Jep, dit staat vele malen beter! (In de Golf dan) Een vriend van me heeft ze geloof ik ook zitten in z'n Golf 1 GTI Cabrio Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 14 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2012 Ja buiten het feit dat het van kleur veranderd tijdens trillingen heb ik ook al gelezen via www.golfc@brio.com, dat als je met dak open rijdt en die autostyle troep aan hebt staan, dat je alsnog niets ziet. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 Zo, even een dubbelpostje er doorheen gooien.. Net voor het eerst legaal in de Mazda 6 gereden. Rit van 40km van Pijnacker naar Hoek van Holland.. Ook nog een stuk snelweg meegepakt en 140 gereden ( was eigenlijk 130 als limiet ). Best wel wennen om van een diesel naar benzine over te stappen, heb de auto dan ook maar 2 x laten afslaan. Reageren
moechy Geplaatst: 15 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2012 Vind het ook slecht dat mensen leren rijden met een diesel, men vriendin is er ook zo eentje. Leert rijden in een peugeot partner 1.9 diesel. Ze heeft wel het voordeel dat het geen compacte wagen is, dus parkeren zal ze goed leren, maar als ze in een lichte benzine stapt twijfel ik er niet aan dat ze meerdere keren zal stilvallen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2012 Vind het ook slecht dat mensen leren rijden met een diesel, men vriendin is er ook zo eentje. Leert rijden in een peugeot partner 1.9 diesel. Ze heeft wel het voordeel dat het geen compacte wagen is, dus parkeren zal ze goed leren, maar als ze in een lichte benzine stapt twijfel ik er niet aan dat ze meerdere keren zal stilvallen. Klopt, ik heb ook in een diesel 'Toyota Corrola uit 2004 gereden. Qua koppeling is dat veel makkelijker, bij de Mazda moet je echt meehelpen om hem niet te laten afslaan door gas erbij te geven. Parkeren met de Mazda gaat trouwens prima, geen moeite met de grootte van de wagen. Reageren
commando Geplaatst: 17 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2012 Wordt een beetje een motortopic dit he Afgelopen dinsdag nieuwe bougies en bougiekabels in de Scooby gedaan, en hij loopt nu weer helemaal prima ! We kunnen nu dus weer al 330 paarden voorin loslaten Ach die moeten er bij kunnen toch Ik vind soms 1 dingetje over een motor wel leuk, maar er gaat wat mij betreft toch niets boven vier wielen een een regenbestendige kooiconstructie XD Dat zijn de voordelen, je bent droog en warm, maar dat weegt nog steeds niet op tegen het grootste nadeel --> file Da's geen probleem, daar heb ik een oplossing voor gevonden... En in andere gevallen vermijd ik de files Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.