Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Haha, je hebt zeker op Modelbouwforum gekeken? :puh:

Ik was inderdaad 'vroegah' redelijk fanatiek met die auto's (8 a 9 jaar geleden mee begonnen)

Ik had een:

  • Traxxas E-Maxx (Electro)
  • Traxxas E-Revo (Electro)
  • Traxxas Rustler VXL (topsnelheid van 108 km/u gehaald op GPS) (Brushless Electro)
  • Ho-Bao Hyper 7 TQ (Nitro)
  • FG MT (2takt mengsmering)

Verder had ik nog wat barrels staan, en nog wat boten :engel: (En een hele berg aan accessoires, accu's, laders, zenders etc etc)

Diverse keren op circuits gereden, altijd veel lol met die dingen gehad

Ik zou er ooit nog wel weer mee willen beginnen, maar dan met vliegtuigen en helicopters :$

Ja idd, weet het van modelbouwforum, zag je posten met je wagen namelijk :puh:

Heb zelf een FG marder en binnenkort komt er een 4wd ombouw binnen, en heb een hoop onderdelen om er een bij te bouwen dus ga ik een MT bouwen met een 26 of 29cc en 4wd.

En nog twee HPI's, MT2 dus nitro, en een Tamiya elektro welke eerst +/- 70 reed maar die ging zwabberen als een gek, kon de power niet aan en kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zo gisteren gemerkt dat de airco het opeens niet meer deed, toen de verwarming geprobeert. Ook geen reactie. Gister dus maar even een nieuwe kachelmotor gekocht en die erin gezet. Bleek dat die oude het wel deed, alleen die had geen koelingspaneel dus daarom startte die niet als beveiliging. Daarnaast even wezen kijken voor mistlampen en een navigatieinbouwsysteem. We blijven verder kijken..

Link to comment
Delen op andere websites

Morgen ritje van om en bij de +-500km :D

Morgen heb ik er ook iets meer dan 400 bij opstaan. Waar moet je helemaal heen dan? Ik rijd zelf in een blauwe Peugeot 107 uit 2010. :)

Ardennenrit van het motorforum. Was een geslaagde dag. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ja idd, weet het van modelbouwforum, zag je posten met je wagen namelijk :puh:

Heb zelf een FG marder en binnenkort komt er een 4wd ombouw binnen, en heb een hoop onderdelen om er een bij te bouwen dus ga ik een MT bouwen met een 26 of 29cc en 4wd.

En nog twee HPI's, MT2 dus nitro, en een Tamiya elektro welke eerst +/- 70 reed maar die ging zwabberen als een gek, kon de power niet aan en kwijt.

Dacht ik al, is het enige modelbouwforum waar ik nog wel eens op kijk

Marder was altijd leuke auto, alleen toen ik de MT nog had, waren er nog geen 4wd modellen :puh:

Ach, heb er altijd wel lol mee gehad, diverse keren naar meetings geweest, en op circuits gereden :)

Hoe heet jij op het forum?

Ik heb overigens gister nog 600 km gereden :puh: Kan denk ik in m'n top 3 van langste afstanden op een dag met de auto :

1: 1450 km

2: 850 km

3: 600 km

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuws nieuws nieuws!!!

Golfje wordt vanavond gemaakt door een bij-beunert. Voor de rest een nieuwe sierlijsten gekocht en een tellerhouder, alleen.. die past niet, deze is te rond dus die gaat mooi terug richting onze huissloop.

De Mazda gaat het goed mee, gister weer een rit van 250 km meegereden, heerlijk met de verwarming aan en de xenon geeft goed zicht in de nachtelijke uurtjes wanneer het hard regende. Daarnaast heb ik eindelijk privacy shades gevonden, 129 eurie's, nu nog opzoek naar mistlampen. Heb al een aanbieding gehad van iemand uit Drachten maar dat is veel te ver rijden, dus dat wordt hem niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...