Stopbord Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Ik heb een Toyota Land cruiser Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Volvo V70 heeft mijn vader Reageren
Bling Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Ik had een tijdje geleden al wat foto's van mijn auto geplaatst (klik), maar hij is ondertussen een beetje veranderd (verlaagd, Borbet velgen, geluidsinstalatie en nog wat kleine details). @ Bling wil je ook is een keer een screen van je interieur maken, kijken of er ook een beetje gepimpt is binnenin. Leren interieur met stoelverwarming: Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) Ik had een tijdje geleden al wat foto's van mijn auto geplaatst (klik), maar hij is ondertussen een beetje veranderd (verlaagd, Borbet velgen, geluidsinstalatie en nog wat kleine details).Leren interieur met stoelverwarming: En nu nog een bodykit, sportuitlaat en geblendeerde ramen kopen en dan is je auto helemaal top.! Stoelverwarming In de zomer? Nouja, het is een hele mooie bak. Bewerkt: 12 juli 2009 door GekkieJ01 Reageren
FerryN Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Ik had een tijdje geleden al wat foto's van mijn auto geplaatst (klik), maar hij is ondertussen een beetje veranderd (verlaagd, Borbet velgen, geluidsinstalatie en nog wat kleine details).Leren interieur met stoelverwarming: En nu nog een bodykit, sportuitlaat en geblendeerde ramen kopen en dan is je auto helemaal top.! Stoelverwarming In de zomer? Nouja, het is een hele mooie bak. Wel eens gedacht dat er ook nog een winter is? Bling, vette wagen, ik ben gek op golf 2's (Mk 1 ook ) En die ziet er echt vet uit, gewoon zo laten, al zijn het niet mijn stijl velgen, maar verder is ie echt vet . Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Wij hebben sinds gisteren een Peugeot 307 2.0 HDI. Foto toen hij nog bij de dealer stond. Reageren
Bling Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) En nu nog een bodykit, sportuitlaat en geblendeerde ramen kopen en dan is je auto helemaal top.! Een andere uitlaat met een leuk geluidje komt er denk ik nog wel onder, maar niet eentje die meer kabaal maakt dan dat de auto vooruit gaat. Bodykit en geblindeerde ramen vind ik, vooral onder een Golf, te fout en te lelijk voor woorden. Dat komt er dus niet onder. Het is een auto, geen vliegtuig of iets dergelijks. Bling, vette wagen, ik ben gek op golf 2's (Mk 1 ook )En die ziet er echt vet uit, gewoon zo laten, al zijn het niet mijn stijl velgen, maar verder is ie echt vet . Dank je. De type 1 (niet de cabrio's) vind ik zelf ook erg vet. En wat die velgen betreft: dat zijn Borbet A velgen, worden toch wel redelijk vaak onder Golfjes type 2 gegooid en doordat hij achter 9J breed is en een dikke cuprand heeft, vond ik dit wel dik staan onder mijn auto. Maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk. Bewerkt: 12 juli 2009 door Bling Reageren
FerryN Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) En nu nog een bodykit, sportuitlaat en geblendeerde ramen kopen en dan is je auto helemaal top.! Een andere uitlaat met een leuk geluidje komt er denk ik nog wel onder, maar niet eentje die meer kabaal maakt dan dat de auto vooruit gaat. Bodykit en geblindeerde ramen vind ik, vooral onder een Golf, te fout en te lelijk voor woorden. Dat komt er dus niet onder. Het is een auto, geen vliegtuig of iets dergelijks. Bling, vette wagen, ik ben gek op golf 2's (Mk 1 ook )En die ziet er echt vet uit, gewoon zo laten, al zijn het niet mijn stijl velgen, maar verder is ie echt vet . Dank je. De type 1 (niet de cabrio's) vind ik zelf ook erg vet. En wat die velgen betreft: dat zijn Borbet A velgen, worden toch wel redelijk vaak onder Golfjes type 2 gegooid en doordat hij achter 9J breed is en een dikke cuprand heeft, vond ik dit wel dik staan onder mijn auto. Maar ieder zijn smaak natuurlijk. Ja idd, maar alleen dat spakenmodel vind ik minder, velgjes zoals BBS'ers zijn ook vet, en ook vrij veel gebruikt. Maar opzich, het is naar mijn mening niet lelijk, voordat die velgrand maakt het voor een groot deel weer goed, maar BBSjes blijven dé Golf velgen in mijn ogen Cabrio's zijn ook wel vet, maar de gewone hatchies zijn vetter, bij ons in Blerick reed een super vette, motor getuned, had zelfs een lachgas fles achterin liggen En er reed een Cabrio met G60 blok erin, supervet ding En gelukkig iemand die er geen belachelijke bumpers en zo erop gaat zetten, bij de meeste auto's is dit gewoon fout en geldverspilling Me oom heeft ook een Golf 2, ook best vet, alleen de velgen ietsje minder naar mijn mening: Bewerkt: 12 juli 2009 door FerryN Reageren
Bling Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 BBS, en dan vooral de BBS RS, vind ik zelf ook de mooiste velgen voor onder een Golf 2 (zelfde geldt voor MK1). Helaas zijn deze vaak errug duur.. En wat die Golf van je oom betreft, ben ik zelf ook niet zo'n fan van die velgen. Ik vind de kleur van de auto zelf echter wel grappig. Nooit eerder gezien. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 ik wil wel een mercedes,maakt niet uit welke. en als ik dat niet kan betalen later dan een golf. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Wij hebben er zo een:Nissan Sunny maar dan rood met een kleinere spoiler Reageren
Zeaas Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 (bewerkt) VW Touran Opel Corsa Die Opel Corsa koop ik over als ik me rijbewijs heb, en genoeg geld Bewerkt: 19 juli 2009 door Zeaas Reageren
.Senne Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 BBS, en dan vooral de BBS RS, vind ik zelf ook de mooiste velgen voor onder een Golf 2 (zelfde geldt voor MK1). Helaas zijn deze vaak errug duur.. En wat die Golf van je oom betreft, ben ik zelf ook niet zo'n fan van die velgen. Ik vind de kleur van de auto zelf echter wel grappig. Nooit eerder gezien. Ben 't op beide punten met je eens. RS velgen staan rachtig onder een golf twee (elke golf eigenlijk), en die velgen van die andere golf vind ik ook niet erg mooi. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 De auto van mijn vader ben ik vergeten: Mijn vader heeft echt een Hummer H2, Alleen is die BrushGuard van voor van Chroom. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Mn vader heeft zn saab 9000CS mn stief- vader hebben een MB sprinter 316CDI van het vorige model MN vader heeft de langste en mn stief heeft de middel. Bij mn moeder hebben we een VW Passat variant uit 2001 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.