Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik had een tijdje geleden al wat foto's van mijn auto geplaatst (klik), maar hij is ondertussen een beetje veranderd (verlaagd, Borbet velgen, geluidsinstalatie en nog wat kleine details).

img0111ceb.jpg

@ Bling wil je ook is een keer een screen van je interieur maken, kijken of er ook een beetje gepimpt is binnenin.

Leren interieur met stoelverwarming:

img0224z.jpg

Geplaatst: (bewerkt)
Ik had een tijdje geleden al wat foto's van mijn auto geplaatst (klik), maar hij is ondertussen een beetje veranderd (verlaagd, Borbet velgen, geluidsinstalatie en nog wat kleine details).

En nu nog een bodykit, sportuitlaat en geblendeerde ramen kopen en dan is je auto helemaal top.!

Stoelverwarming :bonk: In de zomer? Nouja, het is een hele mooie bak.

Bewerkt: door GekkieJ01
Geplaatst:

En nu nog een bodykit, sportuitlaat en geblendeerde ramen kopen en dan is je auto helemaal top.!

Stoelverwarming :bonk: In de zomer? Nouja, het is een hele mooie bak.

Wel eens gedacht dat er ook nog een winter is?

Bling, vette wagen, ik ben gek op golf 2's :puh: (Mk 1 ook :puh:)

En die ziet er echt vet uit, gewoon zo laten, al zijn het niet mijn stijl velgen, maar verder is ie echt vet :puh: .

Geplaatst:

Wij hebben sinds gisteren een Peugeot 307 2.0 HDI.

post-77128-1247412592.jpg

Foto toen hij nog bij de dealer stond.

Een andere uitlaat met een leuk geluidje komt er denk ik nog wel onder, maar niet eentje die meer kabaal maakt dan dat de auto vooruit gaat. Bodykit en geblindeerde ramen vind ik, vooral onder een Golf, te fout en te lelijk voor woorden. Dat komt er dus niet onder. Het is een auto, geen vliegtuig of iets dergelijks.

En die ziet er echt vet uit, gewoon zo laten, al zijn het niet mijn stijl velgen, maar verder is ie echt vet :puh: .

Dank je. :) De type 1 (niet de cabrio's) vind ik zelf ook erg vet. En wat die velgen betreft: dat zijn Borbet A velgen, worden toch wel redelijk vaak onder Golfjes type 2 gegooid en doordat hij achter 9J breed is en een dikke cuprand heeft, vond ik dit wel dik staan onder mijn auto.

img0116brz.jpg

Maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk.

Bewerkt: door Bling

Een andere uitlaat met een leuk geluidje komt er denk ik nog wel onder, maar niet eentje die meer kabaal maakt dan dat de auto vooruit gaat. Bodykit en geblindeerde ramen vind ik, vooral onder een Golf, te fout en te lelijk voor woorden. Dat komt er dus niet onder. Het is een auto, geen vliegtuig of iets dergelijks.

Dank je. :) De type 1 (niet de cabrio's) vind ik zelf ook erg vet. En wat die velgen betreft: dat zijn Borbet A velgen, worden toch wel redelijk vaak onder Golfjes type 2 gegooid en doordat hij achter 9J breed is en een dikke cuprand heeft, vond ik dit wel dik staan onder mijn auto. Maar ieder zijn smaak natuurlijk.

Ja idd, maar alleen dat spakenmodel vind ik minder, velgjes zoals BBS'ers zijn ook vet, en ook vrij veel gebruikt.

Maar opzich, het is naar mijn mening niet lelijk, voordat die velgrand maakt het voor een groot deel weer goed, maar BBSjes blijven dé Golf velgen in mijn ogen :puh:

Cabrio's zijn ook wel vet, maar de gewone hatchies zijn vetter, bij ons in Blerick reed een super vette, motor getuned, had zelfs een lachgas fles achterin liggen :puh:

En er reed een Cabrio met G60 blok erin, supervet ding :puh:

En gelukkig iemand die er geen belachelijke bumpers en zo erop gaat zetten, bij de meeste auto's is dit gewoon fout en geldverspilling :bonk:

Me oom heeft ook een Golf 2, ook best vet, alleen de velgen ietsje minder naar mijn mening:

582299864_5_vRfG.jpeg

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

BBS, en dan vooral de BBS RS, vind ik zelf ook de mooiste velgen voor onder een Golf 2 (zelfde geldt voor MK1). Helaas zijn deze vaak errug duur.. :D

En wat die Golf van je oom betreft, ben ik zelf ook niet zo'n fan van die velgen. Ik vind de kleur van de auto zelf echter wel grappig. Nooit eerder gezien. 8)

Geplaatst:

ik wil wel een mercedes,maakt niet uit welke.

en als ik dat niet kan betalen later dan een golf.

VW Touran

orig_vw_touran.jpg

Opel Corsa

opel_corsa.jpg

Die Opel Corsa koop ik over als ik me rijbewijs heb, en genoeg geld :7

Bewerkt: door Zeaas
Geplaatst:
BBS, en dan vooral de BBS RS, vind ik zelf ook de mooiste velgen voor onder een Golf 2 (zelfde geldt voor MK1). Helaas zijn deze vaak errug duur.. :D

En wat die Golf van je oom betreft, ben ik zelf ook niet zo'n fan van die velgen. Ik vind de kleur van de auto zelf echter wel grappig. Nooit eerder gezien. 8)

Ben 't op beide punten met je eens. _O_ RS velgen staan rachtig onder een golf twee (elke golf eigenlijk), en die velgen van die andere golf vind ik ook niet erg mooi. :puh:

Geplaatst:

De auto van mijn vader ben ik vergeten:

2006_Hummer_H2.jpg

Mijn vader heeft echt een Hummer H2,

Alleen is die BrushGuard van voor van Chroom.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Mn vader heeft zn saab 9000CS

mn stief- vader hebben een MB sprinter 316CDI van het vorige model

MN vader heeft de langste en mn stief heeft de middel.

Bij mn moeder hebben we een VW Passat variant uit 2001

:cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...