RustyRustler89 Geplaatst: 31 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2012 Gaat lekker, pff. Eerste boete is binnen na 2 weken. Iemand die mijn record kan verbeteren? 4 KM te hard in het 120 gedeelte bij Zoetermeer. Voortaan toch maar de flitsmeister aan.. No problem, na 1,5 week al geflitst, 20 km/u te hard (Bordje niet gezien, vlak erachter stond hij al) Het is heel simpel, gewoon je aan de regels houden, rij desnoods 10 km/h zachter ( 110 km/h ) en je hebt geen gezeur met dat je " per ongeluk " 10 km/h harder reed. Helaas snapt niet iedereen dat. Wil jij dit soort uitspraken voortaan voor je houden, gatverdamme Ik dacht dat jij niet zo'n 'wereld verbeteraar' was Sorry, kom wat bot over, maar ik erger me kapot aan dat soort uitspraken... Anyway, om een beetje ontopic te blijven De X1 staat even bij de dealer, maar we hebben we een leuke leen auto gekregen BMW Z4 Mille Miglia (nummer 22 van de 99 die er gemaakt zijn ) Reageren
commando Geplaatst: 31 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2012 oeioeioei, wat een (duur) hebbendingetje... Al vind ik het wel iets te vrouwelijk Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 31 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2012 (bewerkt) Gaat lekker, pff. Eerste boete is binnen na 2 weken. Iemand die mijn record kan verbeteren? 4 KM te hard in het 120 gedeelte bij Zoetermeer. Voortaan toch maar de flitsmeister aan.. Wat was het prijskaartje eraan? Een half volle tank? 23 eurie's.. Hield eigenlijk 128 aan, maar 4 km correctie blijkt. Wat zijn die boetes toch duur in nederland. Gelukkig ontloop ik de politie vaak want ik rij altijd wel te hard. Ik kreeg in de vakantie een bekeuring in duitsland, ik reed tien km te hard in de bebouwde kom. Moest 15 euro betalen. Zo goedkoop krijg je ze niet in nederland. Viva La Germany. Vind het sowieso veel fijner rijden in Duitsland. Ben er ook bijna wekelijks te vinden. Ik erger me trouwens ook aan mensen die tien km te langzaam rijden. Hier mogen ze van mij best boetes voor geven. ze houden het hele verkeer op. Bewerkt: 31 oktober 2012 door Mazzeltje Reageren
commando Geplaatst: 31 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2012 Ik erger me trouwens ook aan mensen die tien km te langzaam rijden. Hier mogen ze van mij best boetes voor geven. ze houden het hele verkeer op. Een rustige instelling, dat helpt... 10km/h is zelfs in een stapvoets-zone van 15km/h niet erg 20 km/h is een ander verhaal, maar t/m 10kmh heb ik er weinig problemen mee... Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Nou dan weten we meteen dat we bij Commando in de buurt, niet moeten inhalen. Want dan krijg je narigheid. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 (bewerkt) Wat zijn die boetes toch duur in nederland. Gelukkig ontloop ik de politie vaak want ik rij altijd wel te hard. Ik kreeg in de vakantie een bekeuring in duitsland, ik reed tien km te hard in de bebouwde kom. Moest 15 euro betalen. Zo goedkoop krijg je ze niet in nederland. Bij ons beginnen de boetes vanaf 50 euro als ik het goed heb. Mijn pa had 2 km teveel na correctie waar je 50 mag, 50 euro dokken. Het kan altijd slechter(in dit geval duurder).. Viva La Germany. Vind het sowieso veel fijner rijden in Duitsland. Ben er ook bijna wekelijks te vinden. Ik erger me trouwens ook aan mensen die tien km te langzaam rijden. Hier mogen ze van mij best boetes voor geven. ze houden het hele verkeer op. Als passagier erger ik er mij al aan, dit zal als bestuurder niet anders zijn.. Maandag heb ik trouwens m'n theorie, ben best zenuwachtig met al die kutvragen die er kunnen tussenzitten..Zo had ik eens in een proefexamen een foto van een motorrijder die zich op de autosnelweg begaf tussen de auto's(hij reed er dus tussen met z'n pinkers/richtingaanwijzers aan). Is dit toegelaten? Ik antwoord: ja. Weet je wat het juiste antwoord is? Het is niet toegelaten maar het wordt door de vingers gezien. Ach kom zeg! Bewerkt: 1 november 2012 door MegaPilot Reageren
commando Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 met andere woorden: het is niet toegelaten, maar het word toegelaten. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Ja, maar het is wel verboden. Getting a mindfuck in 3,2,1... Reageren
.Senne Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Zijn het nu al meer theorievragen in België? Ik dacht dat het aantal vragen bij het theorie-examen omhoog ging gaan. Ik had er 50 en vond dat wel genoeg. Reageren
commando Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Nee, sinds 1991 is het niet meer wettelijk verboden om als motorrijder tussen de file te rijden. Het Motorplatform heeft wel regels opgesteld, de zogenoemde filegedragscode. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Zijn het nu al meer theorievragen in België? Ik dacht dat het aantal vragen bij het theorie-examen omhoog ging gaan. Ik had er 50 en vond dat wel genoeg. Nog steeds 50 hoor..Vind ik wel genoeg. Reageren
commando Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 in NL heb je (30+10)+25 = 65 vragen vind die gevaarherkenning maar een beetje gaar, gevaarherkenning dat leer je toch voor je praktijk Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Geplaatst: 3 november 2012 Zo, gister de Impreza op de winterslofjes gezet, ik vrees alleen dat de witte velgen geen succes zullen worden M'n vader heeft de X1 ook weer terug, en m'n moeder heeft donderdag haar Mini Cooper opgehaald, die ze laatst had gekocht Het wagenparkje is weer compleet Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Geplaatst: 3 november 2012 Dat is zeker weer wennen, van een laagzittende Z4 naar een hoogzittende X1. Reageren
commando Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Geplaatst: 3 november 2012 heb er 1x in mogen rijden in een X1, en ik moet zeggen ik merk vrij weinig verschil met de 3 klasse... ja natuurlijk wel wat, maar vergeleken met een x5, is er toch wel een wereld van verschil ( ook qua hoogte ). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.