Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Gaat lekker, pff. Eerste boete is binnen na 2 weken. Iemand die mijn record kan verbeteren? 4 KM te hard in het 120 gedeelte bij Zoetermeer. Voortaan toch maar de flitsmeister aan..

No problem, na 1,5 week al geflitst, 20 km/u te hard :puh: (Bordje niet gezien, vlak erachter stond hij al)

Het is heel simpel, gewoon je aan de regels houden, rij desnoods 10 km/h zachter ( 110 km/h ) en je hebt geen gezeur met dat je " per ongeluk " 10 km/h harder reed. Helaas snapt niet iedereen dat.

Wil jij dit soort uitspraken voortaan voor je houden, gatverdamme :t:vp: Ik dacht dat jij niet zo'n 'wereld verbeteraar' was

Sorry, kom wat bot over, maar ik erger me kapot aan dat soort uitspraken...

Anyway, om een beetje ontopic te blijven

De X1 staat even bij de dealer, maar we hebben we een leuke leen auto gekregen :)

BMW Z4 Mille Miglia (nummer 22 van de 99 die er gemaakt zijn :klap: )

image_01.jpg

image_05.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gaat lekker, pff. Eerste boete is binnen na 2 weken. Iemand die mijn record kan verbeteren? 4 KM te hard in het 120 gedeelte bij Zoetermeer. Voortaan toch maar de flitsmeister aan..

Wat was het prijskaartje eraan? Een half volle tank?

23 eurie's.. Hield eigenlijk 128 aan, maar 4 km correctie blijkt.

Wat zijn die boetes toch duur in nederland. Gelukkig ontloop ik de politie vaak want ik rij altijd wel te hard. Ik kreeg in de vakantie een bekeuring in duitsland, ik reed tien km te hard in de bebouwde kom. Moest 15 euro betalen. Zo goedkoop krijg je ze niet in nederland.

Viva La Germany. Vind het sowieso veel fijner rijden in Duitsland. Ben er ook bijna wekelijks te vinden.

Ik erger me trouwens ook aan mensen die tien km te langzaam rijden. Hier mogen ze van mij best boetes voor geven. ze houden het hele verkeer op.

Bewerkt: door Mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik erger me trouwens ook aan mensen die tien km te langzaam rijden. Hier mogen ze van mij best boetes voor geven. ze houden het hele verkeer op.

Een rustige instelling, dat helpt... 10km/h is zelfs in een stapvoets-zone van 15km/h niet erg :D

20 km/h is een ander verhaal, maar t/m 10kmh heb ik er weinig problemen mee...

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn die boetes toch duur in nederland. Gelukkig ontloop ik de politie vaak want ik rij altijd wel te hard. Ik kreeg in de vakantie een bekeuring in duitsland, ik reed tien km te hard in de bebouwde kom. Moest 15 euro betalen. Zo goedkoop krijg je ze niet in nederland.

Bij ons beginnen de boetes vanaf 50 euro als ik het goed heb. Mijn pa had 2 km teveel na correctie waar je 50 mag, 50 euro dokken. Het kan altijd slechter(in dit geval duurder)..

Viva La Germany. Vind het sowieso veel fijner rijden in Duitsland. Ben er ook bijna wekelijks te vinden.

Ik erger me trouwens ook aan mensen die tien km te langzaam rijden. Hier mogen ze van mij best boetes voor geven. ze houden het hele verkeer op.

Als passagier erger ik er mij al aan, dit zal als bestuurder niet anders zijn.. :D

Maandag heb ik trouwens m'n theorie, ben best zenuwachtig met al die kutvragen die er kunnen tussenzitten..Zo had ik eens in een proefexamen een foto van een motorrijder die zich op de autosnelweg begaf tussen de auto's(hij reed er dus tussen met z'n pinkers/richtingaanwijzers aan). Is dit toegelaten? Ik antwoord: ja. Weet je wat het juiste antwoord is? Het is niet toegelaten maar het wordt door de vingers gezien. :bonk: Ach kom zeg!

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Zo, gister de Impreza op de winterslofjes gezet, ik vrees alleen dat de witte velgen geen succes zullen worden :puh:

M'n vader heeft de X1 ook weer terug, en m'n moeder heeft donderdag haar Mini Cooper opgehaald, die ze laatst had gekocht :)

Het wagenparkje is weer compleet 8)

Link to comment
Delen op andere websites

heb er 1x in mogen rijden in een X1, en ik moet zeggen ik merk vrij weinig verschil met de 3 klasse... ja natuurlijk wel wat, maar vergeleken met een x5, is er toch wel een wereld van verschil ( ook qua hoogte ).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...