Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nee, alleen het alcoholpromillage is van invloed ( :clown: ) bij het invorderen van een rijbewijs van een beginnend bestuurder.

Qua snelheid betreft kan het rijbewijs van de bestuurder worden ingevorderd volgens Art. 164 als je een auto rijd, bij 50 km/h of harder ( of bij een brommer 30 km/h ), bij een staande houding door een OA.

Bij dit laatste maakt zoals ik net al zei niet uit wanneer je staande word gehouden,zolang het maar duidelijk is dat het de bestuurder is.

Link to comment
Delen op andere websites

Denk dat de meeste Nederlanders op dit forum die een rijbewijs hebben, ook een puntenrijbewijs hebben. Heb je namelijk 5 jaar lang.

Ben wel benieuwd hoeveel punten iedereen hier heeft. Dus, hoeveel punten hebben jullie en hoe lang heb je je rijbewijs al? :puh:

Ik heb dat ding nu 2,5 jaar en 0 punten.

Link to comment
Delen op andere websites

Denk dat de meeste Nederlanders op dit forum die een rijbewijs hebben, ook een puntenrijbewijs hebben. Heb je namelijk 5 jaar lang.

Ben wel benieuwd hoeveel punten iedereen hier heeft. Dus, hoeveel punten hebben jullie en hoe lang heb je je rijbewijs al? puh2.gif

Ik heb dat ding nu 2,5 jaar en 0 punten.

4 jaar, 0 punten, maar wel 13 bekeuringen :engel:

Het is soms best lastig aan de snelheid te houden met zo'n auto als ik heb :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ondertussen weer een aantal dingen voor de Golf MK1 besteld:

- Nieuwe ruitenwissers

- Nieuwe ruitensproeiers

- Nieuw slotje voor de achterklep

- Nieuwe knipperlichten voor ( smoke )

Daarnaast gaan we binnekort de Golf en de 6 een detailbeurt geven. Nog even navragen welke producten we gaan nemen bij een bevriende verkoper.

En we gaan afkruisen!!

- Nieuw slotje voor de achterklep

- Nieuwe knipperlichten voor ( smoke )

Nieuw slotje:

post-65044-0-61635000-1353357238.jpg

Nieuwe lampjes:

post-65044-0-51874000-1353357151.jpg

post-65044-0-83416000-1353357165.jpg

Daarnaast is net ook een Hoodlifters besteld. Hopelijk zijn ze in het chrome.

Link to comment
Delen op andere websites

Gekkiej, Ik zou blijer geweest zijn moest het een Caddy mk1 was want ik vind sommige getunde VW Caddy mk1 soms wel echt megavet zijn :puh: maar uwe Golf mk1 ziet ook wel nice tot nu toe hoor, precies nog veel origineels of stukjes minder dan vroeger?

pics-max-7215-316046-vw-caddy-mk1.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Hij's een stukje minder orgineel. Mede door de nieuwe grill, koplampen, kentekenplaat, achterlampen, zij-knipperlichten, radio, subwoofer en ga zo maar door. We hebben overigens wel de orginele onderdelen. Wanneer deze in de verkoop gaat ( nooit dus ), gaan we terug op orgineel. Maargoed, er is dan ook veel geld ingestoken. Alleen er zijn nog genoeg opties om hem "eigen" te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...