jobator Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Dan is het ook nog als t goed is, met beginners rijbewijs is het 30kph te hard rijbewijs kwijt. En bij volledig rijbewijs 50kph. Niet? Reageren
commando Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Nee, alleen het alcoholpromillage is van invloed ( ) bij het invorderen van een rijbewijs van een beginnend bestuurder. Qua snelheid betreft kan het rijbewijs van de bestuurder worden ingevorderd volgens Art. 164 als je een auto rijd, bij 50 km/h of harder ( of bij een brommer 30 km/h ), bij een staande houding door een OA. Bij dit laatste maakt zoals ik net al zei niet uit wanneer je staande word gehouden,zolang het maar duidelijk is dat het de bestuurder is. Reageren
Vincent-GTA Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Alleen een boete, verder is er niks aan de hand, ben zelfs geen punt kwijt. Reageren
moechy Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Hebben jullie een puntenrijbewijs dan? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Ja, dat hebben wij. Reageren
Kloep Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Denk dat de meeste Nederlanders op dit forum die een rijbewijs hebben, ook een puntenrijbewijs hebben. Heb je namelijk 5 jaar lang. Ben wel benieuwd hoeveel punten iedereen hier heeft. Dus, hoeveel punten hebben jullie en hoe lang heb je je rijbewijs al? Ik heb dat ding nu 2,5 jaar en 0 punten. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Rijbewijs ondertussen 2 maanden en 0 punten. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Hoe win je dan punten? Reageren
Woody268 Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Wellicht bij een overtreding ofzo? Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Denk dat de meeste Nederlanders op dit forum die een rijbewijs hebben, ook een puntenrijbewijs hebben. Heb je namelijk 5 jaar lang. Ben wel benieuwd hoeveel punten iedereen hier heeft. Dus, hoeveel punten hebben jullie en hoe lang heb je je rijbewijs al? Ik heb dat ding nu 2,5 jaar en 0 punten. 4 jaar, 0 punten, maar wel 13 bekeuringen Het is soms best lastig aan de snelheid te houden met zo'n auto als ik heb Reageren
Kloep Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Hoe win je dan punten? Noujah, winnen, winnen... Hier kun je lezen over een puntenrijbewijs: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/rijbewijs/vraag-en-antwoord/wat-is-het-puntenrijbewijs-en-per-wanneer-is-dit-ingevoerd.html Reageren
SWYV Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Lol serieus jullie gesprek over rijbewijs maken dit topic wel offtopic anders eens topic naam veranderen indien beter is ontopic: nog altijd met den BMW E38 730i nu al intussen 170.500 km Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Ondertussen weer een aantal dingen voor de Golf MK1 besteld: - Nieuwe ruitenwissers - Nieuwe ruitensproeiers - Nieuw slotje voor de achterklep - Nieuwe knipperlichten voor ( smoke ) Daarnaast gaan we binnekort de Golf en de 6 een detailbeurt geven. Nog even navragen welke producten we gaan nemen bij een bevriende verkoper. En we gaan afkruisen!! - Nieuw slotje voor de achterklep - Nieuwe knipperlichten voor ( smoke ) Nieuw slotje: Nieuwe lampjes: Daarnaast is net ook een Hoodlifters besteld. Hopelijk zijn ze in het chrome. Reageren
SWYV Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Gekkiej, Ik zou blijer geweest zijn moest het een Caddy mk1 was want ik vind sommige getunde VW Caddy mk1 soms wel echt megavet zijn maar uwe Golf mk1 ziet ook wel nice tot nu toe hoor, precies nog veel origineels of stukjes minder dan vroeger? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Hij's een stukje minder orgineel. Mede door de nieuwe grill, koplampen, kentekenplaat, achterlampen, zij-knipperlichten, radio, subwoofer en ga zo maar door. We hebben overigens wel de orginele onderdelen. Wanneer deze in de verkoop gaat ( nooit dus ), gaan we terug op orgineel. Maargoed, er is dan ook veel geld ingestoken. Alleen er zijn nog genoeg opties om hem "eigen" te maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.