moechy Geplaatst: 25 november 2012 Rapport Geplaatst: 25 november 2012 Waar je hier drempels net aan met de maximumsnelheid kan nemen zonder je auto te vernielen, zijn drempels op een 50km weg daar maar amper met 30 te nemen, zelfs met een niet-verlaagde auto. Misschien ook omdat je die dingen in feite maar tegen 25km/h moogt nemen 30km/h wijsneusje Om even terug te komen op België... Ben gisteren naar Ed Sheeran geweest in Brussel, zo`n beetje de eerste keer dat ik dieper België inrij dan Baarle Nassau/Hertog. Wat een slechte wegen hebben ze daar joh! Overal in de stad hebben ze van die kinderkoppen stenen dingen ipv gewoon bestraat of asfalt. En de drempels zijn inderdaad echt mega hoog daar. Ze zijn daar dus echt allemaal minstens even hoog en irritant als de hoogste hier in het dorp. Waar je hier drempels net aan met de maximumsnelheid kan nemen zonder je auto te vernielen, zijn drempels op een 50km weg daar maar amper met 30 te nemen, zelfs met een niet-verlaagde auto. En ik moet stickers gaan kopen. Had één persoon achterin, en op de snelweg is dat geen pretje. Bij bruggen enzo heb je toch altijd van die stalen randen in de weg? Die zijn bijna altijd verzakt... Elke keer als we daar overheen moesten kwamen m`n wielen weer tegen de spatborden. Als m`n velgen nou niet verbreed waren had het niet zo`n probleem geweest, sadly... Denk dat ik binnenkort eens ga researchen of ik de randen in m`n wielkassen zelf kan omslaan ofzo zonder alles te vernaaien, want dit is niet goed voor m`n banden. Voor links(waar ie natuurlijk wat ingedrukt is toen ze `m omgegooid hadden) is 't nogal erg. Omhoog schroeven is natuurlijk geen optie ... Goede reden om stickers te kopen met "No fat chics, will rub" en "I'm not drunk, I'm avoiding potholes" . Beetje jammer dat ik van die eerste nog geen versie heb kunnen vinden een Ibiza, wel Golfjes enzo :/... Vooral brussel heeft slechte banen, btw die verzakkingen zijn allemaal door veel te zwaar beladen trucks. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 november 2012 Rapport Geplaatst: 25 november 2012 30km/h wijsneusje Welke onnozele leerkracht heeft het er bij ons ingedramt gekregen dat dat 25 is? Ik kan eigelijk niet klagen over onze "slechte" wegen, het is in feite een goedkope oplossing van de overheid om mensen te ontmoedigen om té veel met de auto te rijden (terwijl we die dingen tegelijkertijd wel zelf subsidiëren via bedrijfswagens, maar die 2 dingen kunnen mekaar mooi opheffen) iets wat ze in Nederland absoluut niet doen Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 25 november 2012 Rapport Geplaatst: 25 november 2012 Ik was vandaag maar wat blij met de carport en deze storm, auto staat er prima beschut bij Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 november 2012 Rapport Geplaatst: 25 november 2012 Welke onnozele leerkracht heeft het er bij ons ingedramt gekregen dat dat 25 is? Het is 30, maar ik meen me te herinneren dat er iets 25 km per uur is. Reageren
moechy Geplaatst: 25 november 2012 Rapport Geplaatst: 25 november 2012 Welke onnozele leerkracht heeft het er bij ons ingedramt gekregen dat dat 25 is? Het is 30, maar ik meen me te herinneren dat er iets 25 km per uur is. Nope, minste is 20km/h en dat is een woonwijk. 30km/h wijsneusje Welke onnozele leerkracht heeft het er bij ons ingedramt gekregen dat dat 25 is? Ik kan eigelijk niet klagen over onze "slechte" wegen, het is in feite een goedkope oplossing van de overheid om mensen te ontmoedigen om té veel met de auto te rijden (terwijl we die dingen tegelijkertijd wel zelf subsidiëren via bedrijfswagens, maar die 2 dingen kunnen mekaar mooi opheffen) iets wat ze in Nederland absoluut niet doen We hebben natuurlijk veel werkgelegenheid als wegenwerker/bestrater en dergelijke . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 november 2012 Rapport Geplaatst: 25 november 2012 We hebben natuurlijk veel werkgelegenheid als wegenwerker/bestrater en dergelijke . Dat is zeker waar, elke 20 vierkante meter aan nieuwe bestrating levert hier een evenredig aantal nieuwe jobs op. Twee man om dat werk te doen, 2 om het te administreren en nog eens 16 idioten om die anderen te motiveren en er vooral voor te zorgen dat het er allemaal veel drukker uitziet dan het daadwerkelijk is. Reageren
jobator Geplaatst: 25 november 2012 Rapport Geplaatst: 25 november 2012 We hebben natuurlijk veel werkgelegenheid als wegenwerker/bestrater en dergelijke . Dat is zeker waar, elke 20 vierkante meter aan nieuwe bestrating levert hier een evenredig aantal nieuwe jobs op. Twee man om dat werk te doen, 2 om het te administreren en nog eens 16 idioten om die anderen te motiveren en er vooral voor te zorgen dat het er allemaal veel drukker uitziet dan het daadwerkelijk is. Dan mogen ze wel eens wakker worden Want ik voel nogsteeds betonblokken onder mn aars als ik de grens van holland overga en het belgenland inrijd Reageren
Woody268 Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Geplaatst: 26 november 2012 (bewerkt) De overheid weet ook dat het wegennet in België niet goed bij ligt en dat komt door de grote nalatigheid van oudere regeringen over het onderhouden van het wegennet. Maar het probleem is gewoon dat men moeilijk heel België kan opgooien, daarom hebben ze geen andere keuze dan wegenwerken in kleine stukken de doen. Bovendien moet men ook niet zeiken over die mensen want ze zetten deels hun leven op het spel. Ga jij maar eens wegenwerken doen waar heel weinig mensen zich aan de aangepast snelheid houden. Al eens gezien hoe ze die bakens zetten? Ik heb wegenwerkers het zien doen op de N16, ze wachten tot ze wat plaats hebben en lopen ze ermee het midden van de baan en lopen ze terug, doe jullie dit maar eens als men 90km/u rijd. Respect voor die mensen. Het is 30, maar ik meen me te herinneren dat er iets 25 km per uur is. En jij hebt net je theoretisch rijexamen afgelegd? Tsss Twee man om dat werk te doen, 2 om het te administreren en nog eens 16 idioten om die anderen te motiveren en er vooral voor te zorgen dat het er allemaal veel drukker uitziet dan het daadwerkelijk is. Dat is toch bij gemeentewerkers en niet bij de wegenwerkers (hier toch)? Bewerkt: 26 november 2012 door Woody268 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Geplaatst: 26 november 2012 Want ik voel nogsteeds betonblokken onder mn aars als ik de grens van holland overga en het belgenland inrijd Zo zie je maar direct dat onze wegen worden gebruikt, als ik Nederland binnenrijdt zie ik vooral veel 2x2-vaksbanen waar bijna niemand oprijdt, dan mogen die nog blinken en met goud zijn beschildert, dat is verspilling en al even dwaas :3 Dat is toch bij gemeentewerkers en niet bij de wegenwerkers (hier toch)? Het is een wijdverspreid fenomeen Reageren
jobator Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Geplaatst: 26 november 2012 Want ik voel nogsteeds betonblokken onder mn aars als ik de grens van holland overga en het belgenland inrijd Zo zie je maar direct dat onze wegen worden gebruikt, als ik Nederland binnenrijdt zie ik vooral veel 2x2-vaksbanen waar bijna niemand oprijdt, dan mogen die nog blinken en met goud zijn beschildert, dat is verspilling en al even dwaas :3 Dat is toch bij gemeentewerkers en niet bij de wegenwerkers (hier toch)? Het is een wijdverspreid fenomeen Die zijn bijna leeg omdat je bij ons lekker door kan rijden. Dan ben je er veel sneller overheen hea Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Geplaatst: 26 november 2012 Bij ons rijdt men 140 overal, ongeacht de snelheidsbeperkingen... Dus het slaagt echt nergens op wat je zegt. De meeste putten bevinden zich eigelijk in de centra en ik ben van mening dat daar toch geen auto's thuishoren buiten vrachtwagens voor leveringen, dus... No problems! Reageren
jobator Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Geplaatst: 26 november 2012 Wij ook 140-150 krijgen toch geen boetes Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Geplaatst: 26 november 2012 Het is 30, maar ik meen me te herinneren dat er iets 25 km per uur is. En jij hebt net je theoretisch rijexamen afgelegd? Tsss Tsja, ik meende me een vraag te herinneren in proefexamens waar 25 km/h wel het juiste antwoord is, maar iets terugvinden qua theorie dat hier op lijkt lukt me niet. Ik zal het me wel ingebeeld hebben. Reageren
moechy Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Geplaatst: 26 november 2012 We hebben natuurlijk veel werkgelegenheid als wegenwerker/bestrater en dergelijke . Dat is zeker waar, elke 20 vierkante meter aan nieuwe bestrating levert hier een evenredig aantal nieuwe jobs op. Twee man om dat werk te doen, 2 om het te administreren en nog eens 16 idioten om die anderen te motiveren en er vooral voor te zorgen dat het er allemaal veel drukker uitziet dan het daadwerkelijk is. Meestal ook nog eens allochtonen, enige dat ze nog goed kunnen doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.