Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Het is ook niks verbazend dat jij, met zo'n diepzinnige en uitgebreide politieke visie's, in een buitenbuurt van Antwerpen woont hè? :7

@MP: buiten motor type A heb ik tot nu ook niks kunnen vinden waar een snelheid van 25km/h wordt vermeldt, ik dacht ook dat er iets anders was :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is ook niks verbazend dat jij, met zo'n diepzinnige en uitgebreide politieke visie's, in een buitenbuurt van Antwerpen woont hè? :7

@MP: buiten motor type A heb ik tot nu ook niks kunnen vinden waar een snelheid van 25km/h wordt vermeldt, ik dacht ook dat er iets anders was :cab:

Die hier wonen hebben niks respect voor niemand, op men school in Gent juist hetzelfde. Geen klote respect voor niemand, waarom zou ik dan respect voor hun moeten hebben?

Er zijn er goede bij, dat ontken ik niet, maar veel te veel rotte appels waar we het gewoon te ver me hebben laten komen!

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we het maar weer over auto's hebben:

De Golf staat weer bij de garage. Vannacht is die om half 2 uitgevallen midden op de snelweg, met een hele nare tik in het dashboard. Daarna werd die versleept naar het adres van de garagehouder.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen klote respect voor niemand, waarom zou ik dan respect voor hun moeten hebben?

En zo beland je natuurlijk snel in een cirkeltje, respect is iets dat wederzijds groeit en niet altijd direct aanwezig is. Net zoals hier zal er sowieso geen schot in de zaak komen als beide partijen maar van de andere verwachten dat zij voor de andere zullen buigen.

Om het toch even over auto's te hebben... Hier staat sinds enkele maanden een Peugeot 208 voor de deur (die nu eerste onderhoud tegemoet gaat), we hebben de Mondeo toch na een dienst van 9 jaar moeten binnendoen. Hij is geëindigt op een mooie ±385.000km :3

Link to comment
Delen op andere websites

@jabator is die T5 GP van jou?

Wel vanaf eind December.

EDIT:

Up is makkelijk te herkennen aan de hele kleine grill en de iets te grote VW logo.

Welke grille? :7

In die foto uit de showroom zie je achterin een rode Up! staan.

Bewerkt: door jobator
Link to comment
Delen op andere websites

@jabator is die T5 GP van jou?

Wel vanaf eind December.

EDIT:

Up is makkelijk te herkennen aan de hele kleine grill en de iets te grote VW logo.

Welke grille? :7

In die foto uit de showroom zie je achterin een rode Up! staan.

Spleet tussen de lampen en het logo in?

Of moet ik je het ook nog eens gaan wijzen?

Daarnaast weet ik ook hoe een Up eruit ziet dus daar heb ik je foto niet eens voor nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...