wesley123 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 wij hebben 2 Ssang Yong Rexton's,best wel vette auto's Reageren
FerryN Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Mn vader heeft zn saab 9000CSmn stief- vader hebben een MB sprinter 316CDI van het vorige model MN vader heeft de langste en mn stief heeft de middel. Bij mn moeder hebben we een VW Passat variant uit 2001 Je vader heeft een lange en je stiefvader heeft een middellange? Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 (bewerkt) Mn vader heeft zn saab 9000CSmn stief- vader hebben een MB sprinter 316CDI van het vorige model MN vader heeft de langste en mn stief heeft de middel. Bij mn moeder hebben we een VW Passat variant uit 2001 Je vader heeft een lange en je stiefvader heeft een middellange? Z'n pa heeft de lange versie van de Mercedes Sprinter en zijn stief pa de middel lange versie van de Mercedes Sprinter. Bewerkt: 7 augustus 2009 door Galiorix Reageren
FerryN Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Mn vader heeft zn saab 9000CSmn stief- vader hebben een MB sprinter 316CDI van het vorige model MN vader heeft de langste en mn stief heeft de middel. Bij mn moeder hebben we een VW Passat variant uit 2001 Je vader heeft een lange en je stiefvader heeft een middellange? Z'n pa heeft de lange versie van de Mercedes Sprinter en zijn stief pa de middel lange versie van de Mercedes Sprinter. Oww, ik had dat streepje niet gezien bij stiefvader, dat verklaard al een hele hoop Reageren
GwnHugo Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 doe mij maar een ford mustang Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Jaahaa, die wil ik Chevrolet Silverado? En ik zou zo'n ding dus niet willen hebben. Reageren
FerryN Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) *Plaatje*Jaahaa, die wil ik Chevrolet Silverado? En ik zou zo'n ding dus niet willen hebben. GMC Yukon. Bewerkt: 19 augustus 2009 door FerryN Reageren
FireFighter Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Op het moment hebben ik en mijn auders een Audi A3 sportbag: Wij hebben alleen andere velgen, en een ander kenteken. Onze vorige auto was een Peugot 307: Reageren
commando Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 BEAT THIS: haha, in een vette police chase met deze auto ontopic ____________________________________________________________ wij hebben een Citroen C5 nog steeds Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 (bewerkt) is het oke als ik me eigen voertuigen neer zet en niet die van me ouders, Ik zet ze alvast neer als er een probleem mee is zeg het maar! ik had van me 6de tot 11de een puegeot 205 me eerste auto Bewerkt: 20 augustus 2009 door onbekendeIV Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Een Ford Mondeo van 2000 . Reageren
j0uk3 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Hemi Cuda, Maar toch vind ik de Charger R/T Mooier Reageren
Galiorix Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Op het moment hebben ik en mijn auders een Audi A3 sportbag: Betekend dat dat je hem gewoon achterop je rug kan binden als je op de goede bestemming aangekomen bent? Je bedoelt natuurlijk een A3 Sportback.[/font] Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 is het oke als ik me eigen voertuigen neer zet en niet die van me ouders,Ik zet ze alvast neer als er een probleem mee is zeg het maar! ik had van me 6de tot 11de een puegeot 205 me eerste auto jij had toen je 6 jaar was al een auto? ga verder dromen kerel. bij ons staat er een seat arosa voor de deur. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.