Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alweer een tijdje niks van mij laten horen hierzo. Vorige week nieuwe winter bandjes gekocht.

IMAG0050.jpg

Voor de rest nog wat klein onderhoud gedaan en that's it. Laatste maanden hard aan het sparen voor een plekje voor mezelf maar word erg lastig met behoud van de auto. Des al niet te min is een beetje geld achter de hand altijd lekker. De RS4 velgen ga ik opknappen en wil ik nog een jaar oprijden en dan wil ik hem na de winter van 2013/2014 de leon er ongv. zo bij hebben staan.

35.JPG

Niet zo'n hele strakke deadline, maar we komen er wel!

Link to comment
Delen op andere websites

Haha inderdaad, sommige hebben mij op facebook die zien wat meer dan de andere. Misstaat op de foto's niet maar in het echt ziet het er niet uit. Kan sowieso niet wachten tot de rs4 wielen er weer onderzitten. Rijd net wat lekkerder als de staaltjes.

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.hln.be/hl...strafblad.dhtml

Jong, roekeloos en teveel PK zijn altijd een slechte combinatie.

Holy... Inderdaad roekeloos... Maar waar ik me nog het meest over verbaas: die Cayenne moet echt flink air hebben gehad. Check hoe hoog die rotonde is O.O Als je daar met 100 overheen gaat. That's some Dukes of Hazard sh*t right there.

media_xll_5354921.jpg

@Rullez: Je Leon ziet er erg netjes uit, persoonlijk zou ik `m niet veel lager doen dat hij nu is. Met dat geld kun je dan beter de motor verder tunen, dan heb je er wat meer plezier van dan wanneer ie zo laag is als die zwarte... Tenzij je airride hebt natuurlijk.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Bestuurder van 26 en 28 dat noem jij jong?

Ze vallen toch onder mijn definitie van jonge chauffeurs.

@ Myth: Ze zullen wel meer gereden hebben dan 100, gezien het feit ze nek aan nek(ze wouden elkaar op dat punt niet voorlaten) aan het racen waren.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

http://www.hln.be/hl...strafblad.dhtml

Jong, roekeloos en teveel PK zijn altijd een slechte combinatie.

Holy... Inderdaad roekeloos... Maar waar ik me nog het meest over verbaas: die Cayenne moet echt flink air hebben gehad. Check hoe hoog die rotonde is O.O Als je daar met 100 overheen gaat, dat is gewoon Dukes of Hazard style right there.

media_xll_5354921.jpg

@Rullez: Je Leon ziet er erg netjes uit, persoonlijk zou ik `m niet veel lager doen dat hij nu is. Met dat geld kun je dan beter de motor verder tunen, dan heb je er wat meer plezier van dan wanneer ie zo laag is als die zwarte... Tenzij je airride hebt natuurlijk.

Dit zijn de standaard veren nog hoor. Mag van mij sowieso nog wel 4/5 cm zakken zodat ik de ruimte tussen de band en kas kwijt te raken. Zal hooguit me rijstijl nog aan moeten passen al ben ik al aardig wat gewend van me golf. Motor tuning vind ik weg gegooid geld. Wil je echte pk winst hebben ga je al voor een kompressor of turbo ombouw wat ik zonde van me geld vind. Wil zoals ik net al zei graag een plekje voor mezelf. En dat is tegenwoordig ook niet gratis meer.

Bestuurder van 26 en 28 dat noem jij jong?

Ze vallen toch onder mijn definitie van jonge chauffeurs.

Volgens mij ben je in Nederland vanaf je 23e officieel volwassen... Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Moet inderdaad, maar als je het niet doe zal je echt niet de enigste zijn. Heb genoeg vrienden die ook op kenteken nog 1.6 heeft staan terwijl ze met een 1.8turbo met 240 pk rijden. Omkeuren zelf kost volgens mij niet eens zo heel veel. Zolang alles maar deugdelijk word gemonteerd heb je geen probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...